Hát ha tehettem énse, de én a városba is bejártam ezzel... és hát volt olyan szitu hogy nem volt választásom... de volt olyanis hogy megkergettek.. vagyis próbáltak.. esélye sem volt az octáviának.
Nekem ez utóbbi jobban tetszett. Szép! Az enyémről nincs csilivili fotó, ez utóbbi is csak telefonnal készült, azóta egy kiufogó festés volt rajt eszközölve. Sünöknek nem állok meg, veszélyesek a tüskéik ... Nem éri meg, inkább nyíljon a power!
Az csak a sünöknek volt rajt.... de ígyis párszor magyarázkodhattam ha megállítottak.... most is szeretnék venni egyet az utcai mellé terepre bohóckodni csak nem igen találok ami normális is, ami meg lenne az 26 millió km-re van tőlem volt nekem ilyen is de a másik amit előzőleg mutattam az jobban tetszett idomzatilag.. az volt a 2dik és egyben "eddig" utolsó Rx em, érdekesség képpen pedig az volt az idősebb az 91 ez meg amit most mutatok ez 93. Ezen is ott virit a szemfényvesztő 50-es matri... hehe!
50-es volt, vagy csak a matrica ?
Én 1.5 éve vettem fullra felújjítva, azóta csak egy verseny gázhúzót kapott, és pöcc-röff! Utoljára decemberben mentem vele, most a hétvégén második rugásra indult (amúgy inkább elsőre).
Nekem nagyon bevált, soha nem volt baj vele semmi! És persze bitang erős..
(csak ilyen is maradjon) kopkopkop
Semmi gond, csak elgondolkoztam hogy az enyémen hol is van...
Azért dobtam a képet a gépről, hogy vajon nem gyári az enyém?
De rájöttem hogy igen, nem baj, legalább írtam ide, eddig csak bele-bele nézegettem mindig a fórumba.
Bár ennyi idő után ('94-körüli) nem csodálkoznék rajta ha már belenyúltak volna..
Igen pl az Rx en, de több fórumon is olvastam hogy az ugy jobb(amelyik motoron ilyen a fékmegoldás)... bár nekem aztán 8 hogy kinek hogyan van csak eszembe jutott eme röpke gondollat...
A féket semmiképp se akard megfordítani, így van jól elosztva a fékerő a motoron ha mindekttővel fékezel.... egyik bal oldalt fékez (első) a másik meg jobb oldalt (hátsó). Üdv.
Van még rajta mit csinálni. A hátsó lengőkarnál elég gyenge a hegesztés, ennek megerősítését mindenképpen a szezon előtt meg kell ejtenem. Hiányzik róla a láncvédő is, ami veszélyes lehet egy szakadásnál. És az első kerék fordítva van a hátsóhoz képest. Ennek megfordítása külön projekt, mert úgy tervezem, hogy kicserélem a telószárakat, és a jobb oldalra kerül egy jobbos af1 féknyereg.
Szóval rajta vagyok a szépítgetésen, bár már így is szerzett pár örömteli órát. (tavaly ősszel lett meg a jogsim, és még keveset mentem.)
Nagyjából azokat akarom megoldani, amit Te is problémásnak láttál.
Tudom hogy sok gond volt vele...épp a szerelömnél láttam énis.Akkor is valamit hackelni kellett rajt.A hátsó futómű brutálisan össze volt rajt hegesztgetve, meg az első féknyereg egy darab vassal volt felvarázsolva de látom a mai napig így van, reméáljük te jó gazdálya leszel és megszépíted mint látom már el is kezdted a matricákkal
Nálam csak egy éve van, de ismerem az előző tulajt, és régebb óta megvan neki mint 3 év. Szerintem kb. 5 éve vette, de egyébként vidékről valahonnan. A kettővel ezelőtti tulaj építette át, adta hozzá az eredeti cuccokat is a Tesóm kollégájának.
Szinte mindenével baja volt az előző tulajnak, gyújtást kellett cserélni, meg ilyesmi, de mostmár nagyjából rendben van.
Ezt a motort szerintem láttam élőben is kb 3éve de nem Pesten hanem 130kmrel alrébb (első féknyereg felfogatásrol meg a futura futomüröl ismertem fel).... mióta felkerült Pestre azóta nálad van?
Hol sikerult felhajtanod ezt a példányt?
Nagyon tetszik....
Régóta hajtok egyet terepre másodlagos "játékszernek" de nem találok ami tényleg egyben is van....
mennyi lenne ,szegedre kellene küldeni..
blokk közepek2000.
Egy kis estimese mindenkinek :
http://www.sportmotor.hu/motor...
Én 1.5 éve vettem fullra felújjítva, azóta csak egy verseny gázhúzót kapott, és pöcc-röff! Utoljára decemberben mentem vele, most a hétvégén második rugásra indult (amúgy inkább elsőre).
Nekem nagyon bevált, soha nem volt baj vele semmi! És persze bitang erős..
(csak ilyen is maradjon) kopkopkop
Azért dobtam a képet a gépről, hogy vajon nem gyári az enyém?
De rájöttem hogy igen, nem baj, legalább írtam ide, eddig csak bele-bele nézegettem mindig a fórumba.
Bár ennyi idő után ('94-körüli) nem csodálkoznék rajta ha már belenyúltak volna..
Szóval rajta vagyok a szépítgetésen, bár már így is szerzett pár örömteli órát. (tavaly ősszel lett meg a jogsim, és még keveset mentem.)
Nagyjából azokat akarom megoldani, amit Te is problémásnak láttál.
rx125.be kellene power szelep..elektromos...ja..rotax123
Szinte mindenével baja volt az előző tulajnak, gyújtást kellett cserélni, meg ilyesmi, de mostmár nagyjából rendben van.
Szép példány!
Különben a bikeshop.ro oldalon még most is ott szerepel az eladó motorok között.
Nagyon tetszik....
Régóta hajtok egyet terepre másodlagos "játékszernek" de nem találok ami tényleg egyben is van....