oks. köszi a segítséget, lényegében nem változik semmi. felőlem megláthatják. remélhetőleg őkis tudják a nagy igazságot, és belátják. de ha szeretnének lehet bizonyítani kosd és fót környékén:P
jó. tudom itt mindenki nagyon nagy szakértő.nemtudom miért kell beleszólni. én 95 ösnek vettem , de igazából lényegtelen. körübelül senki sincs tisztában a pontos évjárattal. de köszönöm a segítséget.
bocs lemaradt... természetesen poweresek az rx-ek. nagyon komolyat mennek. de érdemes megnézetni egy hozzá értő szerelővel mielött vásárolsz egyet , mert ha nincs rendesen karban tartva akkor csúnya összegeket lehet rákölteni. tapasztalotból mondom. bár ez minden 2t motornál így van sajnos.
most nézem, hogy sokan álltok motorvásárlás elött. nem azért írok mert az enyém is eladó válik sajnos, csak segíteni szeretnék. az aprilia rx egy versenyendúró a dt pedig egy nagypapa enduró. nekem volt dt-m is. a dt köbö 25 lóerő az rx pedig 34 körül van. szerintem az rx jobban is néz ki , bár kinek milyen az ízlése. a futóműről, ne is beszéljünk.. a dt-jé egy rakás szar. az apriliának sokkal jobb telói vannak , bár ez az egyetlen dolog amire oda kell figyelni , mert a hátsó teló köbö 2 évente szétmegy és elmegy benne a csillapítás, de pár ezer forintból meglehet csináltatni.a fogyasztás attól függ, hogy mész vele.én aszfalton soha nem használtam, csak földes utakon és túrázásra az erdőbe. ha nyelezed megeszi a 8-9 litert.amúgy 6 al el lehet járni.
Sziasztok! sajnos anyagi okokból eladóvá válik kis kedvencem :(. a mocit most hoztam el az aprilia szervízből: új főtengely,hajtókar, csapágyak, vízpumpa, dugó, gyűrű, szimeringek.nem utángyártott szarokból lett összerakva csak gyári alkatrészből. sajnos azt az árat amit most költöttem rá már, nem kapom vissza. amúgy 95 ös a gép. az ár fix!: 260ezer. aki megbízható, jó motort szeretne, annak ajánlom. ez nem egy zsákbamacska.
az rx asszem gyárilag 36 lóerőre van írva a crm meg 32 re.de mivel már eggyik sem új ezért én inkább azt mondom hogy rx 34ló a crm meg olyan 30.a különbség mondom annyi hogy az rx könnyebb. amugy ha veszel egy rx et a teleszkópokra figyelj oda nagyon és a kuplungra is kérdezz rá hogy milyen mert asszem nekem a kuplung kezd elfogyni
Hali mindenkinek!
Lenne egy pár fontos kérdésem a külön olajozással kapcsolatosan.
1-sö hogy kell megszüntetni.
illetve milyen keveréket kell használni. Meg ha müködik akkor van e valami jele ha nem müködik? (nem ugy értem hogy megragad a dugo)
2. a viz nem for fel ezeknél a tipusoknál?
és van e valaki aki rakot már rá esetleg höméröt?
bocs a sok kérdésért csak most vettem egyet és még kezdö vagyok.
Hello mindeki!
Kíváncsi lennék pár tapasztaltabb motoros véleményére! Most állok motorvásárlás előtt! 125/50 es endurot szeretnék, de nem tudom h mivel járok jobban! Yamaha DT és az RX között hezitálok! Igazából a DT-ről eléág sokat tudok de az RX-ről szinte semmit! Van egy '95-ös,35LE, RX 12000km-el, állítólag bontatlan állapotban! Szval mindent tudni szeretnék az RX-ről! Gondolok itt a fogyasztásra, alkatrészek árára, van e benne power(nincs odaírva), milyen gyakran vannak vele gondok(ez függ a használattól is, de átlagosan)...Előre is köszönöm!
Hali
Továbbra is elado Rotax 123 alkatrészek a lendkeréken kívül és a dugo hajtókaron kívül minden hibátlan benne eladó alkatrészenként ill egyben is elvihető az egész motor.
Rengetek alkatrész van akit érdekell az dobjon egy emailt.
Dakartothz@freemail.hu-ra
Hali Mindenkinek!
Van valakinek aprilia rx 125 1998-hoz robbantott ábrája, mert megköszöném ha elküldené. Fel szeretném ujitani azért kellene.Elöre is kösz !
Kösz a hozzászólást Nomex!
Ezt a gépet én is nétzem, már az oldalon is látszott h nagyon egyben van !
Grat. hozzá és rendőrmentes motorozást!
Ja és az rx 34 lovához képest a CRM hány paci nem tudod?
az a baj h mostanában Rx-ek nem nagyon vannak amik frissen eladók , de viszont van egy Crm 190-é ami elég pöpecnek tűnik meg ahogy írja a csávó minden gyári, meg a blokkon is látni h eléggé vigyázva volt rá az meg jó mert erő is lakozhat még benne ,csak nem tom mennyi
ja és ha van valakinek karbira az a pöcsös csavar, amibe az olajzást kötöd, azt megvenném, továbbá egy 96-os olajtartály is érdekelne, aminek az alsó pöcse tökéletes állapotú.
ha van valakinek légyszi sikítson. előre is kösz
hello! lenne még egy kérdésem! a power és az olajzás témára magamtól is rájöttem, de akadt egy újabb, nagyobb probléma. visszaadta a szerelő a blokkot cirka 10 hónap várakozás után. amit kapott a vas: felújított főtengely, új csapágyak, új dugó hajtókar, bontott henger, bontott gyújtás, új vízpumpa. szóval visszakaptam összerakva a blokkot, berakom, bekötök mindent, felöntöm vízzel, és a kipufogó csonk alatt a hengertalpnál szépen folyamatosan szivárog ki a víz. a blokk még nem volt elindítva. a kérdésem a köv: görbe lehet a henger talpa? alákenni tömítőpasztát nem szabad odakenni azt tudom, de valami megoldás kéne... a szerelőhöz vissza nem viszem, mert még egy évet nem fogok rá várni.
Sziasztok! LENNE EGY ELADÓ 125-ÖS RENDSZÁMOS APRILIA RX MOTOROM! amit mindenképp tudni kell róla:
színe: mélykék
műszaki vizsga érv: 2010 / 8
évjárat: 1992
forgalomba helyezés: 1998
teljesítmény: 33 le
rendezett papírjai vannak, motorokisan és külsőre is kiválló, eladás előtt át lett nézettetve! Bármikor megtekinthető és kipróbálható, képeket tudok küldeni!
Aprilia 125RX(rotax122)
Power bowden-ben valaki tud segíteni,hogy hol találok gyárit bele?Vagy esetleg más megoldás?
Köszönöm