Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Napokon belül újra jó a lessz a kecske!
én is most cseréltem nemrég a vízpumpa szimeringeket,de nekem már keveredett a hűtővíz a váltóolajjal...asszem 1500 forint volt 2 darab szimering.
üdv..

köszönöm az infót Rob33..
wazz most lett kicserélve a dugó..meg hónoalj..akkor kezdhetem újra... belevágom a a furatba a bréémet..ja..
(ennyi az élet...motorral)
széles út..
még 1x..thenx
vízpumpa szimering csereérett...
üdv...
kis seg..kéne ...a képen megjel..furatból csöpög a h..víz,ha jár a motor!..ez nekem sok..nem igazán akarom barkácsolni..kérnék valami okosságot..mit tegyek?
na széles utat...csak megköszönni tuddom...
Köszi az infókat!
Olajból vagy Castrol-t vagy Motul-t fogok bele rakni.
Endurozni szeretnék vele természetesen rendbetartó majd és mindenből jót rakok bele. Dt-m már volt nem vennék mégegyszer
köszi a válaszodat
Hali!
Sztem jó választás az RX nekem volt már egy és mivel teccet vettem még 1 et. Telók jók igaz nem intenzív kroszozásra vannak de az endurózást birják elég jól meg persze a kroszt is.Az első telóval szokott gond lenni minden rx-nél mert hamar kikopik a porvédő és öszeszedi a koszt és kimegy a szimering de ez orvosolható dolog. A dugó meg ha normálisan karban van tartva légszűrő pucolás meg ienek sokáig elmegy, meg persze ha normális olajjal van használva és Castrol Power 1 Racing 2T v Motorex Cross power 2 T használok amik nálam nagyon beváltak de az előző tulaja a mocimnak Motult használt és az is jó.Fékek jók az enyémen prembó fékek vannak 97-es évjáratu és az első féékbetét még a gyári volt kb 2 hete cseréltem ki a betét benne. Szal sztem jó motorok igaz igényesek meg törődni kell velük de megéri!
Hali az igazat megvalva ha városba szeretnéd arra ideális, ha endurozni még arra is (nem ajánlom a yamaha dt-t). Forditott telos illetve gázrugos hátul, a váz is elég jo a konkurensek között, A motorja made in austria ugy hogy sz.tem nagyon jó anyi van hogy jó olajat kell használni, és renbe kell tartani pl a viztartályban megfelelö legyen a viz szint.A dugorórol anyit hogy ha ugy használod mint egy állat akkor 8000-12000km között kell cserélni.Amugy semmi törödést nem kiván egyszova jó motor
Szia! Az igazat megvalva nagyon jó kis gép a 125 rx.Nekem is az van
sokkal jobb mint a yamaha dt 125 mint a futómüve és a motorja(német blokk van benne) de tény hogy aki krosszozásra használja annak nem fogja ugy birni (de itt föleg a futomü telo stb nem a motorjára gondolok).Én városban használom nekem nincsen semmi baj vele mondjukén vigyázok rá( pl inditásnál melegitem) stb. Az enyém rendszámos müszakis tiszták a papirok.És eladó.
sziasztok. még mindig eladó aprilia rx-em. az irányár 260ezer. frissen felújított a motorja. nem zsálbamacska.aki egy megbízható mocit szeretne annak ajánlom.06-30-572-1266
Szevasztok!
Most szeretnék egy Rx-et venni. Tudnátok nekem mondani róla pár szót? Például hogy milyen a futóműve, a rugók hogy bírják, fékek, dugó stb?
és olajtartályod nincs véletlenül 96os rxre?
üdv! engem érdekelne a karbibol a fúvóka de nem tudom hogy megéri- e, mert ha mesze laksz akkor többe kerül a hús minta a leves.... holnap megnézem a közeli boltban kapható e fúvóka ha nem akkor szólok! amugy honnan valósi vagy?
köszönettel és széles úttal!
ha valakit érdekel akkor van eléggé sok mindenem rotax123-as blokkhoz, érdeklődj bátran! pl.:34-es karbit megbontom részeire!
hali!

hát szerintem inkább a kornak köszönhető ez a "sok" gebasz a motorral,meg eleve az hogy kétütemű.Nekem tavasszal lett felújítva... új hajtókar,főtengely,wössner dugó,stb és azóta kb 6000km-t mentem vele,nem éppen kíméletes üzemmódba,és semmi baja eddig...kopp-kopp...szóval ha megbízható gépet akarsz akkor újítsd fel az egész blokkot.Ja és persze csakis a legjobb 2t olajjal hajtsad,akkor nem lesz vele gáz.én agip speed 2t-t használok.Még ami érzékeny pont az az első teleszkóp,aminek a porlehúzó gyűrűje szokott elkopni,ezért a por meg minden dzsuva belemegy a szimeringbe és ezért folyik belőle az olaj.
Sziasztok!

Nagyon sok rosszat olvasok a fórumban az RX-ekről. Valaki megnyugtathatna, hogy nem mindegyik sz..r.
Az enyémre is sokat költött az előző tulaj, de én már nem szeretnék. Városban akarom használni, rendszámmal, jogsival, ésszel, stb.
Szerintetek odafigyeléssel és karbantartással azért lehet megbízható tartós gépként használni?

Egyébként azt megfigyeltem, hogy sokan krosszmotor helyett tolják neki, nyilván mert rendszám nélkül, nagyon olcsó cucc.
Valahol azt remélem, hogy ennek az extrém igénybevételnek köszönhető a sok hiba, vagy nem?
köszi a képet, csáó, már megyek is meg nézem hogy van belőve nekem a pumpa
na hy ,anyit hozzá füznénk hogy kis korom óta motorozom, és szerelek, a aprilia mx 125 öt zsír ujonnan vettem pesten 2006 ba, rendszeresen hordtam szervízbe, a szervízfüzet miatt csak, de volt gondom a géppel sürűn, és a szalon-szervíz is megszünt, mint hallottam , a nem jó tapasztalatok, és nem megelégedettség miatt, 1 szóval kontárkodtak, nem kis összegeket hagytam ott én is, tavaly széthullott a hajtókarom, kb.:olyan 10.000 ezer kilóméternél és szétbaszta az előtte kicserélt zsír új wössner dugót, leakartak húzni , jól figyeljetek : 160.000- ft-al ,mondom anyátokat, és vége az lett hogy null forintból megcsinállták majd 3 hónap alatt , de szarul rakták össze a buzik, lehet hogy nem véletlen, azt mondja a tulaj hát igen kb 10.000 km bír ki a főtengely ,erre én tudod ezt nekem nem meséled be, szóval áttértem a csinálld magad mottóra , így legalább azt is tudom mi van benne, persze ezzel nem azt akarom mondani hogy nincs jó szakember, mert vannak, de saját tapasztalatomból tanulva, még egyszer nem veszek 0km-es motort, mert nagy ívbe leszarom a garanciát hisz leakartak húzni 160.000ft-al ,nem mindeggy ida-vagy oda, nem? , a mai világba már mindent be tudsz szerezni a netről, vagy innen-onnan , még annyit hogy 18.000 km-alatt három dugót evett meg a gép, de mint kiderült a hengeremből hiányzott 1 nagy darab nicasil, most azért dobtam rá zsír új hengert, csá ,minden jót, széles utat
mindent szerelő csinált!
Ő állított be mindent. Nem merek én hozzányúlni
selec...
az olajszivattyú állítást szakemberre kell bízni..ja...
mert sokba kerülhet ..ezt ne felejtsd el!
selec ..

ilyenkor inkább jó ha több olajat eszik...bejáratás..
ugyhogy te tudod...ahogy érzedd..
üdv..

sztem a bowdenen lehet állítani..ja..
olajkenést..
széles út
Hát nekem is most volt dugó + szimering csere.
Kicsit meglepő hogy 350 km-en eszik meg egy liter olajat !
császtok, ki tud pontos infót adni nekem a külön olajzás, 'olajpumpa beállításáról, szerintem sokat eszik, most generáloztam a motorját, ,új simeringeket is kapott, de nem simering baja van, mert nem fogy az olaj a váltótol, de mégis beszedimagát, a motor még járatós, új henger + dugó szett , kösszi a segítséget, csáó ,aprilia MX 125