Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ne bántsátok a dt-t jó kis moci az is :D az enyém majdnem jó volt ... de elmentem vele 1000km-t és még vagy 20at bírt volna(talán) xd nézzétek a képet xd ... de azért sajnáltam... bírta rendesen... rx-el még nem mentem oannal ami jó is volt(ezért vki le fog cseszni) (akarom mondani jó motorikus állapotban)
sztem vegyünk DT-t
ha egybe van öntve az sem pont a legjobb, mikor bedarálta vettem egy másikat, 2 hétig használtam és a végén lévő 2pöcök közül az egyik letört ami tartja a bowdent... szal....
a henger szerencsére megúszta a dolgot, és részben a dugó is csak... De rendesen beszorult a power a nyílásba...
Gyárilag menetrögzítő ragasztóval szerelték össze. Úgyhogy ez a lelazulós, bedarálós dolog csak a szakszerűtlen javítás mellékterméke
Elég oda egy önzáró anya is, normálisan lehúzni, és akkor nem lesz baj vele... mondjuk azért kicsit tré dolog, hogy egy ilyen kis apróság hazavághatja az egész rendszert... De ez tényleg csak a régebbi gépeken volt így, az új gépeknél már egyben van az egész, de az meg megint drága egyben, szóval marad az odafigyelés...
hál'Istennek a henger nekem is épp maradt


ezekszerint akkor ez egy gyenge pontja a Rotax blokknak, bár amit boltban kapni powert, azmár egybeöntött, ergó nemtud meglazulni a csavar, időközben biztos rájöttek a problémára...
Nekem hirtelen traktor hangja lett amikor lelazult a csavar, és beleharapott a powerbe, de nem állt meg. Mondjuk lehet az volt a nagy szerencsém, hogy ahogy észrevettem hogy v.mi gond van, rá 5 másodpercre már le is állítottam, és így nem sérült a hengerem sem...
Hát igen, az nem tesz neki túl jót... a hengered megúszta a bulit?
nekem amikor beadarálta a powert a dugó, egyből megadta magát a szerkezet, nemtapasztaltam semmit, egyszercsak megállt és kész...

tehát te mákosabb voltál
akkor megnyugottam. h nincs komolyabb baja ugyis most tervezek egy dugó cserét. Akkor ezekszerint az tett be a dugónak h bedarálta a power-t....
hááát... elöl: 14 hátul: 43
Nekem a dugócsere előtt csinálta ezt, amikor már kevés volt a szerkezetben a kraft...
Mekkora lánckerék van rajta (elől, hátul)?
Mert már nincs annyi ereje, hogy 5. 6. -ban kiforogja magát. De ez csak egy feltételezés, nem biztos hogy ez a hiba oka.
de pont azt nem értem h akkor 1-4-(5)-ig miért nem csinája...
Hello nincs több ötletetek,hogy mi van a gyujtásommal ? A gyertya NGK B10EG.
Szia az én motorom is ezt csinálta amikor megvettem a hiba az volt ,hogy megvolt karcolva a henger belseje a nikazil sérült és nem volt megfelelő kompresszió.Hozzáteszem nagyon könnyen le lehetett nyomni a berugót.
Helosztok!
lenne 2 kérdésem:
1.: a motorom 1-5-ig normálisan kipörög , de amikor berakom 6.-ba és elér egy bizonyos fordulatot elkezd lassulni vissza esik a fordulat egy bizonyos szintig és utána elkezdi az egészet előröl(van amikor 5.-ben is ezt csinálja) és amikor elkezd visszaesni a fordulat akkor a motor hangja is megváltozik sokkal mélyebb lesz. És az lenne a kérdésem h ezt miért csinálhatja?
2.: hol lehet beállítani a motoron a külön olajzásnak az adagolását?
Ha a főtengely csapágyad nem lóg érezhetően, akkor inkább a hajtókartól jöhet a zaj, ami már jóval nagyobb gond!
NGK B10EG, a hézag 0,5! Esetleg tisztítsd meg a gyertyát, ellenőrizd a hézagot!
gyertya csere....azt ha nemaz akkor lehet máson filózni

-Lemostam a mocit....rég láttam már ien tisztán nektek az olajtartálynál nem enged folyamatosan 1 kicsit?!?-
Sziasztok légyszi valaki segítsen125-ös rx em van rotax123blokkos mostanában valami gáz van nem pörög ki teljesen,miután a power behúz és kezdene megindulni akadozni kezd kihagy a gyujtás .Ez a jelenség mindíg a teljes fordulat elérése előtt van bármelyik sebességben . Az igazsághoz hozzá tartozik,hogy a főtengely csapágyak nagyon zajosak már de a lendkereket megrángattam és nem lehet érezni semmi lógást.Ha tudtok segítsetek köszi.
hy. hááát én nem igazán tudom megnézni mert már lecseréltem az eredetit... de olyan 80cm körüli a gyári
köszi a segítséget!