Ja és amúgy nekem is sokat kap valszínűleg úgyhogy szedem én is majd szét..
Vki plz: kuplungbowden dekni felőli végén, mi van a bowden alatt ill. körül? Én most szedtem le a deknit bowdenszakadás miatt, és már úgy raknám össze h jó legyen.. Eddig is 1ébként szivárgott ki onnan a hajtóműolaj.. Szóval egy gumitömítésfélének, o-gyűrűnek, mind2nek, 1iknek sem, minek kell ott lennie?
Köszi!
karburátort szedd szét, nézd meg az üzemanyagszintet az úszóházban, ha magas akkor az úszóval állítod; gondolom a megfelelő üzemanyagszint jelölve van a házban, szóval úgy ügyeskedj az úszóval h beálljon az a szint..
Ha üzemanyagszint megfelelő, lehet a súbertűt kell lentebb engedni, de okosabbak majd megmondják úgy is ha nem így van
hát nekem nekm 9 es höértékü van bena léágszüröt pucolom a és full szintetikus olaj van ben szoval nekem is azt mondták hogy valoszinü hogy sokkat kap de akkor min álitsak?
Balra, az óramutató járásával ellentétesen, de tényleg nem érted, hogy miért nem jó ha csak simán a gravitáció általi helyzetben rakod össze? Akkor hiábba gépeltem ennyit
Jah és akkor azt a a kiegyelitötengelyt az oramutatojárásával ellentétesen vagy megegyezöen kell ellforditani? Mert azt irtad hogy barra az oramutatojárásának ellentétesen:D
Vki plz: kuplungbowden dekni felőli végén, mi van a bowden alatt ill. körül? Én most szedtem le a deknit bowdenszakadás miatt, és már úgy raknám össze h jó legyen.. Eddig is 1ébként szivárgott ki onnan a hajtóműolaj.. Szóval egy gumitömítésfélének, o-gyűrűnek, mind2nek, 1iknek sem, minek kell ott lennie?
Köszi!
Ha üzemanyagszint megfelelő, lehet a súbertűt kell lentebb engedni, de okosabbak majd megmondják úgy is ha nem így van
Itt nézz szét! A kuplunghoz is biztosan fogsz alkatrészt találni.
Esetleg power fedeled nincs? mert nekem az sincs meg és igy elvileg nem ránt ugy meg többet szik nem?