Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Helo szé szedtem az rx-emet de folt olyan problémája hogy berezonált az egész és irtátok hogy lehet hogy aza baja hogy a kiegyelitötengely elvan téve és én azt hogy tudom meg csinálni hogy vissza áljona normális kerékvágásba ellöre is kösz hello
Terepen elfogatható, de ha országúton normálisan használod 5-el el kellene mennie.
szentem kb 10 ugy hogy nem volt anyira hajtva
Valamivel ehet miatta többet, de nem túl észrevehetően. Miért, mennyit eszik 100-on?
és ezért ehet nagyon sokat nem?
Ha nincs rajta a fedél majdnem olyan mintha mindig nyitva lenne, alul kicsit erőtlenebb.
Aha mert nekem a blok oldalára az va ráirva hogy elektromos poweres és közben pneumatikus van rajt csaka nyia gond velle hogy nincs rajt fedél! és ugye igy nincs semmi a mi vissza nyomnáa power és igy többet is eszik meg nem is ugrik ugy nem?
Pont ezt mondtam csak másképp
közvetlen a nyelv alatt kellene lennie furatnak, vagy lehet, hogy bevan tömve

ha ott a furat, akkor mindenképpen átalakítható, ha nincs akkor nem
Rá lehet tenni! Minden 123-as hengeren rajta van a furat csak a vége le van vakolva kb. 4mm vastagságban (ki van öntve aluval). Egyszerűen csak át kell fúrni 5-ös fúróval azt a részt és utána rá teheted a pneumatikus powert.
mijen furatnak kell neie holl? ÉS olyan szerinted lehetséges hogy elektromos poweres volt de most már átcseréltél pneumatikusra?
bontott pneumatikus powert legutóbb 8000 Ft-ért láttam....
megkell nézni, hogy rálehet e tenni a hengerre, kis furatnak kell lenni közvetlen a power nyelv alatt

az elektronikus gondolom a gyújtástól kaphatja a jelet
hy azt szeretném meg kérdeni hogy vallaki nem e tudja hogy menyi leeht egy rotax 123 ra egy komplet power szelep pneumatikis ellöre is kösz. Ja és még azt szeretném meg kérdeni hogy az elektromos power nek van e a vallami jeladoja a blokban ami jelzi hogy mikkor kell kinyitanija ellöre is kösz hello
tuti aprilia rotax blokkos 6sebkos az előző gazdája azt mondta hogy 3.ba még gázra jött kerékre még nem tudtam kipróbálni mert főtengely gatya rosszul lett össze sajtolva és a lendkerék felüli tengely rész nem szinkronba mozog a dugóval :S ’’csúszkál” szal új főtengely kell :S 70ezerért vetem egyébként nem tudok olyan oldalt ahol apriliákhoz főtengelyt árulnak (erősítetett)
Gyári Új ROTAX 122 es és 123 as henger eladó! Ára:49990.-ft!
érd:bakonymotor@gmail.com
06-20-545-3546
mennyit adtál érte? biztos h aprilia? milyen blokk ez? amugy télleg eléggé hibrid... jol megy?
Ilyen típust nem fogsz találni, mert eléggé hibrid a szekér...
Rotax 123 hoz power "motor" eladó. Ára: 5000 Ft.
A forgalomba helyezés miat volt ennyi! Ha forgalomba helyezed az 22.800 volt és még erre jön rá a motorkerékpár vizsgálati díj + a műszaki lap!
mondtam..nekünk is vmi 25-26 volt..
hopp ez nem neked ment,hanem PetiRx-nek!
Még azt akarom kérdezni,hogy a vizsga sima vizsga volt ,csak M.O első forgalomba helyezés miatt volt ilyen drága?
Mindenképpen jó lenne helyre tenni, ha tényleg ez a hiba forrása, de így látatlanba... A túlzott rezonancia káros hatással van a motorra, például a tengely csapágyfészkeit is kiverheti akkor meg cserélheted a blokkfeleket is.
És a motornak lehet vallami gondja atol hogy ha ez igy marad mert fogalmam sincs hogy ezt hogy leehtne vissza álitani vagy vallami vagy könyü ezt meg szerkeszteni?
sziasztok ma vetem egy apriliát csak nem tudom a tipusát van rola kép ha valaki ráismer h mien típusú az pls írja meg ide a fórumba thx DÉV a fighter