10W-40 -be nem létezik fullsynt (csak rész szintetikus)! Amúgy tökéletesen meg felel bele! A gyár 75W-90 -es fullsynt hajtóműolajat ír elő bele, de annak az ára eléggé borsos.
Köszi a válaszodat; alaplapot - nemtom lehet rosszul emléxem - nem 3 csavar rögzíti? Mert ha igen akkor csak 120 fokokat lehet rajta fordítani nem? Ennél a masinánál mennyinek kell lenni az előgyújtásnak? És hol van jelölve a blokkon, alaplapon és lendkeréken? Vagy nincs is jelölve? Ha nincs akkor hogy tudok gyújtást állítani?
Szerintem nem kellene akku és fesszabályzó nélkül járkálni, gondolom a motoron már minden izzó és biztosíték szarrá égett. Én csak akku nélkül mentem egy kört, a fesszabályzó azonnal meghalt, és az összes izzó kiégett, az volt a szerencsém hogy nem kelett alaplapot cserélni. Nem tudom mi lehet ennek a kifújásnak az oka ( lehet elő vagy utó gyújtás, az alaplapon lehet fordítani) de sztem szerezz be egy fesszabályzót és akár egy rossz akksit csak legyen benne valami mert a töltést el kell nyelni vmi fogyasztónak...
Probléma RX 125-tel a következő: Melegen nehez indul, gyakran csak tolásra; Valamint előfordult 1-2 alkalommal h amikor rárugtam, ilyen nem is tudom hogy mondjam.. mint mikor a nagy nyomású levegőt megengedjük a kompresszorból egy pillanatra, szóval így kifúj, ez a tipikus gyújtáshibaféle, én legalábbis arra gyanakszom.
Na de ezeknél a motoroknál van 1általán bármiféle lehetőségem a gyújtással mahinálni valamit?!
Tudomásom szt nincs.
Ha valakinek van 5lete légyszi ossza meg, mégis mi lehet még, ha nem muszály nem cserélnék állórészt.
Jah nemtom mennyire fontos még megjegyeznem: a motor akku és feszszabályzó nélkül megy jelenleg!
Használattól függ! Ha nem húzod neki annyira, akkor jobban lerakódik a trutyi és gyakrabban kell takarítani, ha magasabb fordulaton használod elég gyakran, akkor kevesebb az esélye, hogy lerakódik, de mindenféleképpen érdemes ránézni hogy milyen, akár 1000km után is, mert nem tart sokból és eléggé vissza tudja fogni ha retkes.
Sziasztok!
Azt szeretném kérdezni h rotax 122-nél milyen sűrűn szoktatok powert takarítani, mert én kicsit kevesellem az 1000-2000 km-t. Vagy ez normális?
Üdv!
Sziasztok!
Rotax 123-ba mennyi kompressziót kell mérni? (aprilia RX 125 '90)
És nemtom az a műszer ugye nem fér be a váz alá a hengerfejbe? Ki kell szedni a blokkot v mi?
Köszi
Most nem kötekedés képpen mondom, de nem mindegy hogy állsz neki szétszedni! Egyébként szét tud hullani! Ha először szedsz szét ilyet nagyon figyelj, hogy mi hol volt (távtartók, hézagolók). Ha egyáltalán ez előtt jól volt összerakva (egy robbantott ábra azért jól jöhet)!
aha értem és a vélto össze rakásánál mi a nehéz? ÖSsze rakásnál ell lehet kurni ott a váltot meg ijenek. Olyan nincs hogy vallamijen sebbeségbe bekel tenni és ugy könyebb össze rakni vagy vallami ijesmi nincs?
Ellöre is kösza választ cs
az abaj hogy összerakásnál a váltót pont ebbe az oldalba kell rakani ami neked beteg szóval nem érdemes szerintem vele kisérletezni, de a tul oldalt nincs is olyan túl sok minden hogy amiatt nehezebb lenne szét vagy összerakni. egyedül amit picit nehézkesebb az a váltó összerakás...
Köszi a válaszodat; alaplapot - nemtom lehet rosszul emléxem - nem 3 csavar rögzíti? Mert ha igen akkor csak 120 fokokat lehet rajta fordítani nem? Ennél a masinánál mennyinek kell lenni az előgyújtásnak? És hol van jelölve a blokkon, alaplapon és lendkeréken? Vagy nincs is jelölve? Ha nincs akkor hogy tudok gyújtást állítani?
Köszi szépen!
Szerintem nem kellene akku és fesszabályzó nélkül járkálni, gondolom a motoron már minden izzó és biztosíték szarrá égett. Én csak akku nélkül mentem egy kört, a fesszabályzó azonnal meghalt, és az összes izzó kiégett, az volt a szerencsém hogy nem kelett alaplapot cserélni. Nem tudom mi lehet ennek a kifújásnak az oka ( lehet elő vagy utó gyújtás, az alaplapon lehet fordítani) de sztem szerezz be egy fesszabályzót és akár egy rossz akksit csak legyen benne valami mert a töltést el kell nyelni vmi fogyasztónak...
Probléma RX 125-tel a következő: Melegen nehez indul, gyakran csak tolásra; Valamint előfordult 1-2 alkalommal h amikor rárugtam, ilyen nem is tudom hogy mondjam.. mint mikor a nagy nyomású levegőt megengedjük a kompresszorból egy pillanatra, szóval így kifúj, ez a tipikus gyújtáshibaféle, én legalábbis arra gyanakszom.
Na de ezeknél a motoroknál van 1általán bármiféle lehetőségem a gyújtással mahinálni valamit?!
Tudomásom szt nincs.
Ha valakinek van 5lete légyszi ossza meg, mégis mi lehet még, ha nem muszály nem cserélnék állórészt.
Jah nemtom mennyire fontos még megjegyeznem: a motor akku és feszszabályzó nélkül megy jelenleg!
Előre is köszi a segítségeteket!
Üdv!
Milyen olajat használsz a tiedbe?
Azt szeretném kérdezni h rotax 122-nél milyen sűrűn szoktatok powert takarítani, mert én kicsit kevesellem az 1000-2000 km-t. Vagy ez normális?
Üdv!
de multkor még müködött lehet a mozilla miat szar.....
Ellöre is kösz cs
Rotax 123-ba mennyi kompressziót kell mérni? (aprilia RX 125 '90)
És nemtom az a műszer ugye nem fér be a váz alá a hengerfejbe? Ki kell szedni a blokkot v mi?
Köszi
Ellöre is kösza választ cs