ja és nekem 10L -et benyát simán megeszik, de ha mondjuk azt akarom h kb 40-es keveréket csináljon, akkor olyan 2,5 L olaj kellett hozzá.. Akkor meg kb jól is jövök ki így.. Kösz a helpet!
Akkor először célszerű lenne megmérni. 1000km-en kb. 1L olajat kellene elfogyasztania. A tartályt feltöltöd olajjal, lemész 1000km-ert és meg látod mennyit lehet rátölteni. Az sem baj, ha tudod hogy mennyi benzint fogyaszt 100-on:) Úgy már pontosabb értéket kapsz.
Sziasztok! Olajszivattyúval kapcsolatban szeretném megtudni, hogy ugye a gázbowden által mozgatott részen 3 jelölés van (ha jól emléxem legalábbis: 2 vonal ill. egy. . nem is tudom pontszerű jelölés a kettő között); nekem jelenleg úgy áll ez a kar, hogy az utolsó jelölés a fix jelölés alatt van. Ez jó így vagy sokat kap akkor? Mert így ránézésre sokat kap, kormol is meg dobból is folydogál.. Mérni számszerűleg, hogy milyen keveréket csinál még nem mértem.
Köszi előre is!
Krisztián
Na kiszereltem a blokkot, leszedtem a kuplung oldali dolgokat, a masik oldalrol csak a fogaskereket, a gyujtast nem. Viszont nem jon szet a blokk 2 oldala, nem tudom szethuzni. Ez mitol van? Persze hengert leszedtem, csavarokat kicsavartam, remelhetoeg mindet, hany csavar fogja a ket oldalt?
Ismét problémám van a kis RXemmel,ezért gondoltam,hogy hozzátok fordulok segítségért!A problémám az, hogy 3asban "recseg" egy bizonyos fordulaton a váltó de csakis 3asba. A napokba cseréltem Hajtóműolajat Agip Rotra HY tipúsú váltóolajat raktam bele,először 6 decit ,azthittem az a baj,hogy túl kevés az olaj aztán tettem bele többet most kb 7 és fél deci van benne,de nem lett jobb...várom a javaslatokat.
Nem voltam vicces, mert egy fárasztó meló napon voltam-vagyok túl...
Egyébként nem kell teljesen szédszedni a blokkot, sőt még csak ki sem kell venni a vázból, csak levenni a kuplung fedelet, és leszedni alóla a fogaskerekeket, kuplungot.
Látom vicces kedvedben vagy:)
Nos, a sex érzelmi dolog, magyarázni nem lehet, ráérzel és kész.
A blokk szétszedése pedig ha jól csinálod logikusan egyik lépésről a másikra megy. Neki is lehet esni, csak gondoltam, hátha valaki már kiszedett ilyen tengelyt, és van valami logikus útjamódja.
Akkor ezek szerint nem marad más, nekiesek oszt lesz, ahogy lesz. Szerelőhöz nem szivesen vinném, mert 100k-ért kicserél mindent benne, holott nem nagy a gond.
Amúgy jó kis gép, dehát a rugól elfáradtak. Amúgy egyik haverom eladja, ha kell valakinek most egy rx.
De hogy ne tartson mindenki bunkónak, íme egy link: aprilia mánia
Itt rányomsz hogy rotax 123, és lesznek ábrák is, valamint alatta egy blokk szétszedésének képei.
Hogy érted, hogy egyszerűen kiszedni?
A blokk széthúzása nélkül nem lehet, nem igaz?
Vagy mégis?
Azért hajlítgattuk, mert nem tudtam volna hazajönni, kulcs nem volt, váltani nem lehetett, az elhajlott váltó miatt.
Amúgy nem ilyet várok, hogy ügyesen, okosan, hanem pl ilyet:
Elöször vedd le a kuplung oldalt, aztán a másikat, aztán ...
Mert még nem húztam szét blokkot, leírásom sincs.
Üdv, Gábor
Én kb beletehettem 700at, vagy vhogy így, és már a 3. L fog elfogyni..
Akkor az úgy nagyon sok, nem?!
ha olvasod még a fórumot...megkérhetnélek h vegyél fel msnre?
Köszi előre is!
Krisztián
Na kiszereltem a blokkot, leszedtem a kuplung oldali dolgokat, a masik oldalrol csak a fogaskereket, a gyujtast nem. Viszont nem jon szet a blokk 2 oldala, nem tudom szethuzni. Ez mitol van? Persze hengert leszedtem, csavarokat kicsavartam, remelhetoeg mindet, hany csavar fogja a ket oldalt?
Gabor
érd:patvaros87@gmail.com vagy 06303207630
Üdv:Patvaros Zoli
Ismét problémám van a kis RXemmel,ezért gondoltam,hogy hozzátok fordulok segítségért!A problémám az, hogy 3asban "recseg" egy bizonyos fordulaton a váltó de csakis 3asba. A napokba cseréltem Hajtóműolajat Agip Rotra HY tipúsú váltóolajat raktam bele,először 6 decit ,azthittem az a baj,hogy túl kevés az olaj aztán tettem bele többet most kb 7 és fél deci van benne,de nem lett jobb...várom a javaslatokat.
Egyébként nem kell teljesen szédszedni a blokkot, sőt még csak ki sem kell venni a vázból, csak levenni a kuplung fedelet, és leszedni alóla a fogaskerekeket, kuplungot.
Nos, a sex érzelmi dolog, magyarázni nem lehet, ráérzel és kész.
A blokk szétszedése pedig ha jól csinálod logikusan egyik lépésről a másikra megy. Neki is lehet esni, csak gondoltam, hátha valaki már kiszedett ilyen tengelyt, és van valami logikus útjamódja.
Akkor ezek szerint nem marad más, nekiesek oszt lesz, ahogy lesz. Szerelőhöz nem szivesen vinném, mert 100k-ért kicserél mindent benne, holott nem nagy a gond.
Amúgy jó kis gép, dehát a rugól elfáradtak. Amúgy egyik haverom eladja, ha kell valakinek most egy rx.
aprilia mánia
Itt rányomsz hogy rotax 123, és lesznek ábrák is, valamint alatta egy blokk szétszedésének képei.
Hogy érted, hogy egyszerűen kiszedni?
A blokk széthúzása nélkül nem lehet, nem igaz?
Vagy mégis?
Azért hajlítgattuk, mert nem tudtam volna hazajönni, kulcs nem volt, váltani nem lehetett, az elhajlott váltó miatt.
Amúgy nem ilyet várok, hogy ügyesen, okosan, hanem pl ilyet:
Elöször vedd le a kuplung oldalt, aztán a másikat, aztán ...
Mert még nem húztam szét blokkot, leírásom sincs.
Üdv, Gábor