Blokk szétszedése: ügyesen, okosan, körültekintően, ha kell, akkor jegyzetelve, minden alkatrészt külön elrakni, és sorrendbe rakni, ennyi az egész szét és össze szerelés.
Amúgy azt a tengelyt nem kellett volna hajlítgatni, hanem egyszerűen kiszedni, beletenni egy esztergába vagy esetleg egy normális köszörű alá, és kiszedni belőle az ütést.
Segítségeteket kérem:
1992 aprilia rx 125 típusú a mocim. Az 1 éves használat során párszor elestem, és elgörbült a váltó, aztán visszagörbítettük. Namost egy ideje a berúgókat nem rúg vissza olyan erősen, lent megakad, ezért ugyan beindul, de ha nem tolom vissza a kart a helyére lábbal, akkor persze kerreg a fogaskerekek miatt. A váltó eddig nagyjából működött, de mivel a tengelyt hajlítgattam, mostmár az is akad, felfele még csakcsak vált, de lefele csak úgy lehet, ha előtte lábbal kicsit felhúzom a váltókart, aztán határozott taposás le:)
Összefoglalva, szerintem a váltó/berúgótengely kicsit szorul, az ehhez tartozó rugók meg eltörtek, vagy gyengék. Ezeket kéne orvosolnom, mondjuk cserével, ehhez ugye szét kell szedni a blokkot?
A blokk szétszedését milyen lépésekben ajánljátok, mire kell ügyelni?
Volt már valakinek ilyen problémája?
Valaki tudna nekem eladó berugókart és mechanikát a hibrid RS blokkos RXemhez? Szerintetek meglehet csinálni berugósra? a helye megvan a berugókarnak,szerintem csak kikell fúrni!
A bowden egy kis perselyen keresztül megy be a deknibe, és ha jól gondolom a bowden burkolata fekszik fel a persely belső részébe, annak kellene lezárnia
Hali! Nem onnan szivárog, hanem a dekni tetejéről folyik le, ahol a bowden befut a deknibe. . De mi van a bowden alatt? Ill. minek kell h legyen alatta?
a következő probélema miatt épp a karburátort szerelgetjük a haverral:
Visszaváltásnál fullad a gép, valamint nem megy vmi fényesen amúgy sem, de legalább megy, de amint pirosat kapok, vagy vhol közel állóra kell lassítanom igen nagy kunszt megtartani, hogy ne fulladjon le.
a karburátor típusa: dellorto vhsb 34 dl
ha vkinek van tippje mit állítsunk, valamint ha tudja ennek a karbinak az alap beállításait, akkor mielőbbi válaszért hálás lennék. Kösz
pár napja engem is akartakXD
Amúgy azt a tengelyt nem kellett volna hajlítgatni, hanem egyszerűen kiszedni, beletenni egy esztergába vagy esetleg egy normális köszörű alá, és kiszedni belőle az ütést.
Amúgy veszel bontott cuccokat hozzá, és beszereled.
link
Segítségeteket kérem:
1992 aprilia rx 125 típusú a mocim. Az 1 éves használat során párszor elestem, és elgörbült a váltó, aztán visszagörbítettük. Namost egy ideje a berúgókat nem rúg vissza olyan erősen, lent megakad, ezért ugyan beindul, de ha nem tolom vissza a kart a helyére lábbal, akkor persze kerreg a fogaskerekek miatt. A váltó eddig nagyjából működött, de mivel a tengelyt hajlítgattam, mostmár az is akad, felfele még csakcsak vált, de lefele csak úgy lehet, ha előtte lábbal kicsit felhúzom a váltókart, aztán határozott taposás le:)
Összefoglalva, szerintem a váltó/berúgótengely kicsit szorul, az ehhez tartozó rugók meg eltörtek, vagy gyengék. Ezeket kéne orvosolnom, mondjuk cserével, ehhez ugye szét kell szedni a blokkot?
A blokk szétszedését milyen lépésekben ajánljátok, mire kell ügyelni?
Volt már valakinek ilyen problémája?
Köszi a válaszokat előre is!
Üdv. Gábor
az önindító miért nemjó?
Valaki tudna nekem eladó berugókart és mechanikát a hibrid RS blokkos RXemhez? Szerintetek meglehet csinálni berugósra? a helye megvan a berugókarnak,szerintem csak kikell fúrni!
a következő probélema miatt épp a karburátort szerelgetjük a haverral:
Visszaváltásnál fullad a gép, valamint nem megy vmi fényesen amúgy sem, de legalább megy, de amint pirosat kapok, vagy vhol közel állóra kell lassítanom igen nagy kunszt megtartani, hogy ne fulladjon le.
a karburátor típusa: dellorto vhsb 34 dl
ha vkinek van tippje mit állítsunk, valamint ha tudja ennek a karbinak az alap beállításait, akkor mielőbbi válaszért hálás lennék. Kösz