Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

én voltam vele pályán...nem volt smi gond...elment nyugodtan mindenhol csak kicsit hamarabb kell a szimmeringet cserélned a telóba..mondjuk nem téptem neki mert féltem a picikét
Köszi szépena segítséget!holnap meg is fogom próbálni.Dani
Próbáld meg azt a kis fület amin keresztül a csavar fogja, megtámasztani (tompább csavarhúzóval) és megkocogtatni a végét (a csavarhúzónak) hátha így tudsz rajta fordítani. Hátha enged. Csak óvatosan, nehogy letörd a "fület".
Szia! Először is nem zaklatsz, akinek tudok segítek. Nem RX-em van hanem Tuareg (tudod adatlap ), de a blokkjuk ugyan az. Pályán nem próbáltam még, inkább túrázni járok vele. Valamivel próbálj meg alá nyúlni (fogaskerék alá) és próbáld meg ki "feszengetni", lehetőleg központosan. De csak óvatosan, nehogy a fogak megsérüljenek. Lehet hogy valamelyik nagytudású szilikonnal tette vissza és az miatt jön ki ilyen nehezen. Amúgy salgótarjáni vagyok. A hengert le vetted már? Szerintem vedd le és nézd meg a vízpumpa másik oldalát is hátha többet látsz.
szia!
Pedig azt csak kikell onnan rántani, 2 o gyűrű tartja ott bent, próbáld megmozgatni először jobbra balra utána huzd ki. Ha végképp nem megy akkor próbálj valamivel alá nyúlni és ugy kitessékelni, de vigyázz nehogy bármi más vagy a vizpumpa megsérüljön miatta szóval figyelj rá rendesen!
Na helló Valaki mondja meg nekem hogy miért nem lehet kihúzni a mtoromból a vízpumpát!az a kis csavar már az elejétől fogva nincs bent.sehogy se tudom illetve tudjuk kiszedni és már rohadtul idegesít.van hozzá valami különleges fogó avyg akármi? mert én már másra nemtudok gondolni.tiszta erőből húztam de semmi egy mozdulása nincs.valaki írjon valami tippet légyszi köszike Dani
csá!amúgy neked is rx-ed van?Gondolom én hogy igen mert nagyon vágod a témát. Merrefele laksz ha megkérdezhetem?tudod azért nem viszem el szerelőhöz amíg nem muszály mert ahova szoktam vinni az ezelőtti motoromat ott csak összehánynak minden vasat ilyen helyre meg nem megyek.szakszervíz meg kurva drága nekem.Amit tudunk inkább összehozunka hawerokkal vagy egyedül majd ha minden kötél szakad akkor elviszem.Annyit még had kérdezzek hogy te próbáltál már ilyen motort pályán?mert ha igen légyszi írd meg hogy milyen volt és hogy hogy bírja a gép.na csá Dani voltam
halló!először is bocs hogy ilyenekkel zaklatlak!de én azt a csavart kicsvartam azzal kezdtem de nemtudom kihúzni.Nemtudom hogy mivel tudnám megfogni komolyabban azt a fogaskereket hogy kihúzzam?na mindegy azért kösz mindent.Dani
Amit Te olvadt műanyagnak látsz, nem lehet hogy vízkő? Még ha víz nélkül is ment, előbb megszorul a motor, minthogy megolvadjon a vízpumpa lapátja.
A műanyag (ami amúgy danamit) fogaskerék alatt, balra van egy M5-ös belső kulcsnyílású csavar (ha még az eredeti csavar van benne). Négyes imbuszkulcs kell hozzá. Azt kihajtod és akkor ki tudod kézzel húzni kompletten az egész vízpumpát. De könyörgöm, aki ilyenen megakad nem tudom miért nem viszi szerelőhöz
ide megy rá a vízcső.és ebben a lyukban láttam azt az olvadt fehér valamit:nemtom mi lehet az.talán a vízpumpa lapátok olvadtak meg a múltkor amikor hengerfejes lett aztán szétolvadt a hőségtől.az lehetséges?Dani
Na megcsináltam a képeket.ezzel a műanyag fogaskerékkel együtt lehet kiszedni a vízpumpát én úgy gondolom. de ha nem akkor szóljatok.
helló!én azért akarom mindenképp kiszedni a vízpumpát mert amikor megvettem ezt a motort akkor azt mondta nekem a srác hogy vízpumpa nem jó bent mert a blokk elején,alul csöpögött belőle a víz!de azért én egy kicsit használtam közbe!és kb egy hét után egy csepp víz sem jött ki belőle!amúgy szerintem a hengerfejtömítés nem lehet mert most cseréltem ki benne.meg tegnap írtam hogy a blokk jobb oldalán levettem azt a vízcsövet ami a vízpumpához megy és ott bent láttam egy olyan fehér műanyagot ami teljesen úgy nézett ki mintha el lenne olvadva.azt is meg akarom nézni nemtudom mi lehet az.De nem akarom hogy mégnagyobb kát csináljon!na mindjárt küldök egy képet.remélem tudtok segíteni:
köszi addig is
Dani
Fölöslegesen ne szedd ki. Ha nem engedi a váltó térbe a vizet, nem csapágyas, a lapátok éppek, fölösleges kiszedni. Ha a hengert leveszed, többet látsz belőle (hogy miért nem jön ki).
Az kizárt dolog! Ott valami dugulás lehet, szar a termosztát, forralja a vizet stb...
Sziasztok.
Sürgősbe olcsón eladnám az rx emet 170eft kellene érte, 94 es évj.
akit érdekel:06-20-545-3546
bakonymotor@gmail.com
nekem akkor nyomta ki a vizet a hütőből mikor elszált a hengerfejtömítés.....
halihó!Lenne még egy olyan kérdésem hogy a vízpumpa miatt lehet -e az hogy olyan túlnyomás van a motorban hogy a hűtősapkánál kinyomja a vizet?ez kb 1 km után következik be!légyszives valaki segítsen köszi Dani voltam
felvettelek
Köszi szépen!egyszer mi már azt megpróbáltuk de nem jött ki az a szar mi meg nem mertük jobban erőltetni.de akkor ezek után már határozottabb leszek!mégegyszer köszi!
A blokkot nem kell széthúzni. Csak a kuplung deklit kell levenni, meg talán a főtengelyről a fogaskereket. A vízpumpát egy 6-os csavar rögzíti. Kicsit nehéz kihúzni mert két "O" gyűrű is fogja.
Halihó!Remélem tud nekem valaki segíteni az rx-em vízpumpályával kapcsolatben.
nekem egyszer azt mondta valaki hogy nem kell széthúzni a blokkot a vízpumpa cseréhez!
igaz ez?mert én mindenhogyan próbálgattam de sehogyse tudtam kivenni!meg még annyi hogy levettem róla a vízcsövet ami a vízpumpához megy és láttam ott valami fehér műanyag szerű anyagot amit csak úgy simán tudtam mozgatni.de majdnem úgy néz ki mintha meg lenne olvadva:Nemtudom de én ilyet még nem láttam.légyszives valaki segítsen nekem ebben.előre is köszi !Dani voltam
A Rotax 123 blokkban eredetileg műanyag vagy fémkosaras csapágyak voltak?
Dirty85 vegyél fel lécci msnre
Ahogy előttem is írták, esztergályos szakember könnyedén megtudja csinálni. Megméritek hogy milyen menet kell rá, menetfésűvel az emelkedést, hosszát, az oldalát leköszörülni úgy hogy rámenjen egy kulcs, és ellen tudjál neki tartani, középre pedig megint menet, pl. M8as, a csavar kicsit kihegyezve, és máris működik a dolog