Helló mindenki!
Szeretnék kérdezni pár dolgot...Ma 1hete h vettem egy rx-et és szeretném megkérdezni h vannak-e szériahibái?vagy esetleg valami tipp h mire kell majd figyelni? am 11000km van a mociba, ismerőstől vettem a srác nem is nagyon hajtotta úgyh sztem elég jó vétel volt... első benyomásaim nagyon jók a motorról minden 1be van nem takart vele az előző tulaj, 2 hónapos állás után első rugásra indult!:)úgyh összességébe sztem fasza kis mocc:D rakok képet is majd valaki írjon vissza pls..
kösz előre. Üdv: Peti
hello, csak érdeklődési szinten kérdezem (majd nyáron amikor melózok /me suliba járok/ akkor viszont érdekelne) hogy 1991es Aprilia Rx 125ccm-re első hátsó kerék féktárcsával mennyi lenne? ha van 1általán
viszont mostmár érdemes rendszámosat venni.....szerintem (am meg elég szopós dolog külföldi papírokkal szarakodni) lassan úgyis kell minden motorra rendszám
még annyit szeretnék kérdezni hogy érdemesebb a 96 utániakat venni , vagy egy jó állapotú régebbivel ugyanugy jól járhatok?
mondjuk ezzel http://www.motor.hu/hasznaltmotor/100947/APRILIA_RX_125.html
alapvető és jól érzékelhető különbségek a 96 előtti és utáni motorokon vannak...
a 96 utánin állítható az első teló, gömböjű a hátsó villa, kisebb a tankidom, 122-es blokk van benne (jobb deklire rávan írva, hogy Racing Aprilia), keskenyebb az első teleszkópvédő...
a régebbieken meg az oldalidomokat kell figyelni, 90-91 környékén szögletesebbek...
most akarok egy rx 125-öst venni.
azt szeretném kérdezni hogy az évjáratot nagyjából miből lehet megállapitani?
(pl ahogy én néztem az újabbakon más egy kicsit a hátsó lengővilla, olvastam itt a fórumon valamit az első fékről)
ha tudtok segitsetek már létszives mert szerintem elég nagy az összevisszaság a használtmotorok között:D és nem akarom hogy átvágjanak!
nemtudom h én fogtam-e ki tökéletes OLASZ motort vagy nem, de az enyém egyáltalán nem üríti ki a zsebemet....főleg nem azzal h elbaszódik, mert semmi baja nemvolt és sokkal jobb mint a vetélytársai
125ben az RX jo de az igényes moci, szoval nem a legpénztárcabarátabb, hja azt akarsz akkor DT, KMXet semmiképp, arrol jot még nem hallottam!
50es RXröl annyit h csak akkor olyan erös mint a 80-as DT ha 10 000-en pörgeted, addig nagyon nagyon fika kis kukimoto, mentem egyel ami még jo állapotban volt de kb 6000ig pörgettem, egy kör után visszaadtam mert nagyon gyengus volt! de ha kiprobálod és jol megy akkor bele lehet szállni, mert amugy jo kis gép csak sokat kellett szerelni ismerösnek is
viszont 125ben papir nélkülit ne vegyél semmiképp!
MIvel nincs rx 50 forum ezért ide irom.Jelenleg van egy 80cm3 as dt ami nemtudom miért a vége csak 60kmh(65 kg vagyok ) tiltás vagy már generálozni kéne nemtudom de ugy döntöttem megpróbálom eladni és gondolkodoba estem az aprillia rx 50 esen . Kevesebb köbcente de ugyanannyi lóerő ez nem rossz arány de és cross pályán soha nemhasználnám csak inkább belekostólnék az enduroba ....tudjátok erdö,bező,fólyó ,patak,szikla minden. Hogyan teljesitene nekem ez a kis rx 50 es ?A motorozást nem most kezdem ezzel nem is lenne gond (simson,dt)csak hamar meggyilkolnám vajon mennyit bir?Vagy inkább akkor az rx 125 de az drága és sokat fogyaszt ez itt a kérdés.Szeretem ha kanyar az erdőben vissza 2 es és a hátulja kikapar ..na erre képes a rx 50 ?A 125 ös az brutál nem is kérdem :D. VAgy ha nagyobbat kéne vennem vannak még a listámon mocik :dt 125,suzuki tsr 124,kawasaki kmx 125,honda crm 125 ezek közöl melyik lenne a jóbb választás ?A részleteket meg esetleg kérdem az aktuális forumon.
Tippeket köszi !:d
Amire oda kell figyelni, az az első teleszkópszimering, évenként legalább cserélni kell.
Hirtelen más "szériahiba" nemjut eszembe