Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hali mindenki!
Szerdán menni kéne Mátrázni !Én valószinű dél körül Egerben leszek,amennyiben nem esik!Ott találkozhatunk.
Te figyi. Erről a 29-ei Aprilia napról van valami fent a neten?
Sztem ne add el az akrákat, én is így gondoltam, mikor a moccot vettem és megahallottam a hangját gyári dobokkal, de aztán nem kelt el az akra, 1000-es szervíznél felrakattam, progi rá, le nem venném (főleg a lánckerékcsere óta)
Az biztos, hogy könnyű megszivatni a kézi szívatóva l!Aztá meg ő szívat meg minket !
Sewa!
Tényleg 4 gyertya van benne.
Nekem is csinált már olyat,hogy hidegen indításnál 1et pöffent és utána nem akart beindulni. Aztán lemerült az aksi ,rákötöttünk egy diesel passat aksit és majdnem az is lemerült mire beindult. Ez tavaly ősszel volt és azóta nem csinált ilyet.
Köszönöm a dícséretet. Nagyon örülök neki hogy boldog tulajdonosa lehetek immáron 4 hónapja. És végre sikerült eladni az egyik legnehezebben eladható motortípust. A TL -t.
Egyébként a hétvégén mentem egy uccsót a TL el és hát mit ne mondjak. Ég és Föld a két motor.
De nagyon szerettem a TL t is. De az Aprilia egy másik kategóriába sorolandó.
Szeva V2bali!

Jó a géped még csak most látom, hogy vettél "motort"

Sok sikert hozzá! Na milyen a TL-hez képes? Betyáros mi?

Üdv.:imik74
Ja és hibakód itt sem volt.
Köszi a válaszokat,a hétvége melóval telik,úgyhogy még nincs semmi előrelépés,de megnyugtató,hogy csak gyertya,vagy akörnyéki lehet a hiba!A fejleményekről természetesen beszámolok!

Amúgy csak hallomásból tudom,robbantott ábrát még nem néztem,de tényleg 2 gyertya van benne hengerenként?
Nyugalom nyugalom!

Kb 3-4 hete volt nálam az RSV -m és ugyanezt eljátszotta. Tiszta ideg voltam mert egy nagyon nagy mosás után játszotta ezt el. A jelenség ugyanez volt.
Aztán mint kiderült az első henger egyik gyertyapipájában a porcelán volt szarrátörve. Eléggé nagy véletlen, hogy pont egy mosás után. Akkor nekem is beindult de aztán le is állt. Hibakódot nem írt ki. A service manual-ban is leírja ha az egyik gyertyánál szakadást észlel akkor a másiknak se ad ki craftot. A másik henger meg nem fog magába beindulni. Szóval nézzétek meg a gyertyapipákat mielőtt az önindított vágjátok haza. És mindenképp számoljatok be a fejleményekről, de én 99,99% ban biztos vagyok hogy ez a probléma. JAh és a gyertyákat nem ártana kiszedni és kiégetni egy kicsit. Legalább a hátsóét. Ahhoz könnyebb hozzáférni. Jó bütykölést!
üdv!
Címem:

Fehérvári Péter
2000 Szentendre
Vajda L. u. 5.

dánkesőn
Repedt vagy beázott gyertyapipa
90%
a gyertyákat megpucoltátok,nemnéztétek meg?probáljátok ki másik gyertyákkal! üdv!
Üdvözlet!

Lenne itt egy probléma:Haver 2001-es Milléje nem indul.Annyi az előzmény,hogy 1-2 napos állás után akarta inditani,szivató rá,be is indult pöccre,viszont túl hamar visszatolta a szivatót és leállt,na azóta nem indul.....forgatja-forgatja,de még egy pöffenés sem....lett más motorról is bikázva de semmi,viszont a kipufogóból dől a benzinszag.Ilyenkor mi van?Gondolom a gyertyák egyszerre nem halnak be,jó a légszűrő is,átnéztük a biztositékokat és itt megállt a tudomány...Valami ötlet?
szia pfvari! bocsi de lemerült a telefonom!
Írtam SMS-t, nemigen tudlak elérni, vagy kapcsold bé a telefonod, vagy írd meg a számod ami működik is
bocsi aszámom-06202338024
üdv mindenkinek!elado egy pár akrapovic slip on dobok ujak hozzá járo tartozékaival 90000ft ha valakit érdekelne! üdv
1 értelműen értékcsökkentő. Ha csak arra gondolunk, hogy elszeretnéd adni egyszer.
Magánemberként nem sok értelmét látom, hogy felvedd a kapcsolatot a gyárral.
Van ügyvéded biztosan, az importőr nyilatkozata után menjetek be ahol vásároltad a motort és próbálj egyezkedni. Bár szerintem úgyis egymásra mutogatás lesz!
V2Factory üdv.!

Igen értem, hogy a tapasztalatokat megosztjuk egymás közt. Értem azt is, hogy bizonyos hibákat próbálunk a fórumon megoldani vagy a hibák feltárása érdekében tanácsokat adni. Ez jó dolog. De gondolom Te is úgy látod, hogy megoldható a fék légtelenítése, mert nem egy nehéz feladat. Én így gondolom. Persze mikor nekem is levegő került a hátsó fékembe én is a legrosszabbra gondoltam. Arra, hogy megállt a főfékhengerem. De nem. Pedig (egy korábbi oldalon ezt le is írtam) egyik nap még tökéletes volt a másik napon ( totál elment a fékem garázsban!) a pedál ellenállás nélkül volt lenyomható fékhatás meg nulla. És csak a levegő volt a ludas. (ma sem tudom, hogy ment be a levegő)De én nekiálltam és olajcserével és pontos, precíz légtelenítéssel megoldottam. Azóta frankó. Azt is tudom, hogy mi sem vagyunk egyformák és a többség nem mer hozzányúlni a géphez, hanem a szervízeket részesítík előnyben, pedig ott is emberek dolgoznak. Ja és szerintem kevésbé felelősségteljesek. Talán a motorosok életkora is számít meg a sok év, gyakorlat. Én pontosan azt látom itt a fórumon, amitől óva intettek engem is egyesek mielőtt megvettem volna a bestiát, hogy mindig szerelni kell majd, mert szar olasz. Ez mostmár tudom nem így van. Csak fórumon gyakran nagy feneket kerítünk olyan dolgoknak is, melyeket mi gerjesztünk. Hajszálrepedés meg ilyesmi....és nem vedd sértésnek, persze ezt pont nem te írtad, de egy ilyen kupak mi a fenétől törne, vagy repedne meg (fékolajtartály). Meg mosáskor bemegy a víz...nem megy be szerintem. Bár én a mosással jobban vigyázok, de a japán motorokat sem mostam soha nagynyomással, mert szerintem hülyeség így takarítani ezeket a motorokat. Ez nem teherautó. Nem? De most tényleg!Többször olvastam már itt ezt is. Meg milyen olaj kell a motorba? Oké, mondja meg ezt is egy tapasztalt RSV tulaj egy másik nem tapasztalt RSV tulajnak, de nem igaz, hogy nem nyilvánvaló. Meghát Te is esküszöl egyfajtára meg én is. (tapasztalatból). Szóval kösz, hogy reagáltál, azt gondolom szólásszabadság van és kimondhatjuk, amit gondolunk. Teljesen rendben van ez így, ne érts félre, ezért is fórum a fórum.

Üdv. Neked és Mindenkinek! imik74
Sajnos a motor Htelken van de hétvégén jobban megnézem a dátumokat a cuccokon az tuti lefényképezek és jegyzetelek mindent. Az biztos, hogy a műanyagok egy része szintén 2004-es, de az lehet is hiszen változatlan. viszont az oldalidom csak 2006-os lehet és tabból is a többrészes. Az indexbúra átlátszó asszem az pl. csak 2006-nak van. Mindent még nem néztem át.
A szervízkönyvben alvázszámként: ZD4RR00004S006795 szerepel és ez értékcsökkentő tényező sztem! Tegnap rákérdeztem máshol is alvázszám szerint hátha lükék vagyunk de nem:
FEKETE (FACTORY) 2004-es alv. szerint.
Azt hiszem írásos formában kérem az importőr illetve az értékesítő válaszát a motor pontos típusára, évjáratára, színére és életútjára vonatkozóan, bár lehet jobb lenne eleve az olaszokat megkeresni.
h
Sajnos a motor Htelken van de hétvégén jobban megnézem a dátumokat a cuccokon az tuti lefényképezek és jegyzetelek mindent. Az biztos, hogy a műanyagok egy része szintén 2004-es, de az lehet is hiszen változatlan túlnyomórészt, viszont az oldalidom csak 2006-os lehet és abból is a többrészes. Az indexbúra átlátszó és asszem az pl. csak 2006-tól van. Mindent még nem néztem át.
A szervízkönyvben alvázszámként: ZDR4RR00004S006795 szerepel és ez értékcsökkentő tényező sztem! Tegnap rákérdeztem máshol is alvázszám szerint hátha lükék vagyunk de nem:
FEKETE (FACTORY) 2004-es alv. szerint.
Azt hiszem írásos formában kérem az importőr illetve az értékesítő válaszát a motor pontos típusára, évjáratára, színére és életútjára vonatkozóan, bár lehet jobb lenne eleve az olaszokat megkeresni.
Üdv imik74!
Igyekszem nem magamra venni.(?) Csupán azért részleteztem, mert felvetődőtt és én is érintett vagyok a témában.
Igazad van. Tutira megoldható házilag is 1 légtelenítés. Ám engem kifejezetten bosszant, hogy rendszeresen előfordul ilyen. Pontosabban én azt szeretném, hogy itt a fórumon - hiszen ezért "is" van - megosszuk tapasztalatainkat és állandó ismételt szervizelés helyett motorozhassunk.
Ennyi.
Már a tökötök telelehet velem.

Nem vagyok motortolvaj banda tagja, de elmondom, hogy megy a dolog.
Mindegy hol, fogják és ellopnak egy motort, ezekután keresnek külföldön egy teljesen összetört gépet ami még nincsen kivonva a forgalomból és nincs is bejelentve, hogy megsérült.. Átütik a lopott motor azonosítóit a töröttére és beadják regisztrálásra, hogy az országba kerülhessen. Így aztán van új azonossága a lopott gépnek.
Már csak egy null km-es óra és egy-két, elég ha kicsit korrupt és kapzsi ember kell.