Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia,
A forgalmiban is 2006-os a motor? Vagy 2004-es gyártású, és az első forgalomba helyezés a 2006!
Magyarországi vagy külföldről jött be?
Öhlins eleje hátulja csont factory, csak átvan öltöztetve rsv-r-nek?
Ha van egy jó ügyvéded símán be lehet perelni őket megtévesztésért, a fogyasztóvédelem is örömmel fogadja az ilyen eseteket. Mivel a motorkerékpár tartós fogyasztási cikk van értelme erőlködni, de azt nem árt tudni bizonyítani közel két év után, hogy az átvételkor is így nézett ki a vas!
Nehogy betámadjanak, hogy te átöltöztetted, bár az évjárat dologra akkor sincs magyarázat!
Én visszaperelném az akkori vételárat!

Kíváncsian várom a részleteket!
Én is betartottam. 100km/h!
Bródi meg is énekelte!
Még nem volt meg a nagy fotózás!
Egyenlőre járkáltam vele amikor jó idő volt, és nem fényképezgettem :D
De majd csinálok róla. Olyan fotogén.
Köszönöm szépen Ancsa!
Remélem több sikerem lesz Sárikával!
Nem irigykedni!
mer én a boxutcában betartom a sebességkorlátozást , nem úgy mint te, így könnyű volt lehagyni
vazze rakhattál volna be újabb képet is, már a szomszédnak másik autója van
Vigyázz, mert ráduszítom a házi páfrány...ööö..illetve sárkányomat!
Köszi Mutter pajtás igencsak jól esett a lelkemnek ezen előzmények után!
Én (bunkó) meg a csodálkozástól még nem is gratuláltam, hát most megteszem: GRATULÁLOK
Remélem több szerencséd lesz vele, mint a TL-el.
Használd egészséggel, és sok balesetmentes kilométert töltsetek eggyütt.
Te Pöléskedsz itten 220 felett sólyom szárnyán akadék!
Nem rátok gondoltam TL klubosokra!
Nem tudom mit akadékoskodsz annyita!?
Már meg ne haragudj Bali cimbova, de a Dinó még mindig egyes szám első személye!
Nem rátok gondoltam Dinó!
Az itteni motoros barátaimra!
Én abszolut nem lepődtem meg, csak pfvárit szántam a nyergébe. Mindenesetre V2 nél maradtál ami dícséretes!
Biztos kapott ez a motor is! Ahogy az összes többi is!
Erről legalább Balázstól megtudtam jópár dolgot és a fórumot is végigolvasva voltak már infóim róla.
Akkor egy megkímélt mocit vettél. Baluska nem nagyon tudta hajtani. Mindig lemaradt mint a borravaló!
Mostmár mindenki tudja, (tudhatja) hogy én is egy RSV boldog tulajdonosa vagyok. Mellesleg Baluskának régi vasát én kaparintottam meg hozzátenném nagyon kedvező áron. Még 2008 január 03-án. Csak a motor vásárlásomat mindenki előtt titokban tartottam. Kiváncsi voltam, hogy baráti körömben mekkorát üt az új szerzemény. Mit ne mondjak voltak reakciók, meglepett fejek mikor megjelentem a Millével (Sárikával). Szóval megérte titkolózni.
Hi! Köszönöm a kuplungom még haldoklik ,de most délután viszem légtelenittetni, aztán majd b@sznak valamit vele! Majd firkálok este sörnyomás alatt! üdv Z
Sziasztok!

Budapesten vettem a Csikibegénél:( Az alvázszám 0004es a cuccok rajta mind 2006-osak. ) 3x néztük meg. Alvázszám szerint fekete RSV Factory. Tényleg tök jó meg hibátlan 13000 Km után is, csak valahogy keserű a szám íze és tanácstalan vagyok mit is tegyek. Gondoltam valami főguru csak van aki tudja mi a teendő.
Hali Zrider!
Rég mentem ilyen kellemeset, mint 29.-én! Amikor kocsiban ülök, s két ilyen gép elhúz mellettem, borzongás és irigység...
Hogy van a kuplungod?
Én meg életemben először ott vmelyik faluszélén láttam cigó motorost egy régi cb500-zal, persze bukó nélkül tolta, csak egy napszemcsi vót a fején!
Ott van 2 is a brezo meg a racing.....
az én tippem : millemotor vagy szeged