szeva ddt 500!gratulálok az uj jövevényhez! hogyhogy átváltottál kavára?tényleg jol néz ki,tetszenek a kavák! jo használatot,és napos időt mindenkinek!
az első kanyarig
mert aztán nem mersz neki nagygázt húzni annyira agresszív így csak félgázon mész a következő egyenesig, de ott épphogy utolérnél, már megint elmentem előled
cool verdád, nekem ez a tetszik meg a 2007-es! a kormánytelót nekem adhatnád
Jól van már,ez csak egy poén volt,ami abból indult ki,vagyis legalábbis én úgy vettem ki szavaidból,hogy egy kis 600-as bicikli még boltba járni sem elég...
A 2 motor közötti különbségekkel teljesen tisztában vagyok,mentem már olyannal is,mint a Tiéd,aztán sokat motoroztam 2005-ös Factoryval,és nyilván sokkkal erősebbek azonos fordulaton,mit az az enyém,de másként is kell használni,kinek mire áll fel....
A Tiéd leadja 7000-en a maxot,az enyém 11000-en,és?Ennyivel egy esetleges összehasonlitáson mindig följebb is lenne motorozva,tehát nem azonos fordulatot kell venni!Amúgy meg azért sportmotor egy sportmotor,hogy szétforgassuk,de lehet,hogy rosszul látom..
Mindegy,legyen igazad,mindenki a sajátját dicséri,de hogy azonos pilótákkal sehol sem lenne az R6....hát....a haverom 2001-esét vertem végsebességben,bár igaz,még 10 km\h sem volt a különbség,és itt nem számit a tudás...(269-277)
Szevasz imik74!
Igen, kezdek vele +barátkozni...!
De azért még nagyon izgat h mi lesz miután elhoztam a szervízből! Ma sikerült elvinnem!
Hülyeséget írtam, ezeket nem lehet állítani számítógéppel, csak a chip csere jöhet szóba.
CO-t állítanak a légszűrőhöz és a dobhoz és ennyi.
Elmondtam a fickónak a problémámat és azt mondta (amire a fórumon már oly sokan célozgattatok), h tutira nagy lánckerék van elöl. 17-esre tippel és bőven elég a 16-os! +nézi és kicseréli!
Nyílván kizárólag közel azonos tudású pilóták tudnak egymással úgy versenyezni h kiderüljön a motorok közti különbség! Fogalmam sincs h Te vajon h motorozol, lehet h a földig aláznál a motoroddal, de az is igaz, h neked sincs fogalmad rólam és az sincs kizárva h nem egy RSV, de még egy faszább 400-as is elég lenne ahhoz h lenyomjalak! Természetesen szívesen versenyeznék Veled bármikor, de azzal a versennyel sokkal inkább a 2nk közötti különbség derülne ki nem pedig a motorjaink közti!
"megaztán forgatnod kellett volna,hadd sikitson...." Ez élből egy bődületes különbség. A tiéd 10e alatt valljuk be nem egy nagy kaland... Az enyém már 7000-en leadja a 109NM-ét, kanyarból való kigyorsításoknál nem elhanyagolható szempont!
Természetesen a gondolataimat NEM sértésnek szántam (ez egy elfogult szubjektív vélemény)!
(De igaz )
Azt + ne haragudj, de szikla szilárdan állítom h azonos pilótákkal sehol sem lenne az R6-od!
"Aki egy 600-assal hasonlít egy 1000-es V2-est azt le kell lőni!"-mielőtt lelőnél,azért versenyeznék Veled,megaztán forgatnod kellett volna,hadd sikitson....ne félj,ezek nem esnek szét...
Köszi a választ, amúgy pont ezen gondolkoztam, hogy azt teszem amit írtál, csak az autószerelő haverom mondta hogy nem hiszi ez lesz a megoldás, de ezek szerint mégis
Egyébként nekem is ma volt alkalmam először megkergetni a gépet, egy haverommal mentünk ő gixer 600 al és hát csúnyán állva hagyom bárhol, pedig angyon mondta ő is, hogy hiába az 1000 ccm...
Remélem szép időnk lesz jövő hétvégén!
Óriási hétvégém volt!
Szombaton 2*Busa + 2*750-es Gixer - My RSV ! Egyszerűen + kellet őket várnom!
Igaz azt mondták h ennél keményebben szoktak menni, csak az egyik 750-es Gixeres még "tanuló", így tekintettel voltak rá!
Qrva jót motoroztunk!
Ma R6 (2 személlyel), TRX + RSV. Lálytosabb volt a társaság, de:
Qrva jót motoroztunk!
Motort cseréltünk kb.: 30-kmre az R6 - RSV! Velem volt ugyan az utas, de ilyen kakaó hiányra nagyon nem számítottam! Aki egy 600-assal hasonlít egy 1000-es V2-est azt le kell lőni!
A közeljövőben módom lesz vmelyik 750-esen is lovagolni és az ezzel kapcsolatos véleményemet is leírom majd!
Holnap v holnap után viszem B.Boglárra az Apriliába sportlégszűrő + beállítás!
Nagyon kíváncsi leszek h mi lesz belőle!
Ezen a hétvégén tudtam először igazán jót motorozni az "új" motorommal!
Köszönöm neked RSV!
Természetesen van rá megoldás.
Szedd le a munkahengert! Mert Brebóék nem erre a motorra tervezték! A légtelenítő csavart a legalsó pontra tették. (A legjobbak is tévedhetnek)
Csak arra figyelj, hogy a kiegyenlítő tartálynál ne legyen magasabban!
Dehát mi kelll jobban? Hát persze, hogy a tapadás...
Mostanság nem nagyon vótam itt, látom azért pezsegtek...
üdv.:imik74
mert aztán nem mersz neki nagygázt húzni annyira agresszív így csak félgázon mész a következő egyenesig, de ott épphogy utolérnél, már megint elmentem előled
cool verdád, nekem ez a tetszik meg a 2007-es! a kormánytelót nekem adhatnád
A 2 motor közötti különbségekkel teljesen tisztában vagyok,mentem már olyannal is,mint a Tiéd,aztán sokat motoroztam 2005-ös Factoryval,és nyilván sokkkal erősebbek azonos fordulaton,mit az az enyém,de másként is kell használni,kinek mire áll fel....
A Tiéd leadja 7000-en a maxot,az enyém 11000-en,és?Ennyivel egy esetleges összehasonlitáson mindig följebb is lenne motorozva,tehát nem azonos fordulatot kell venni!Amúgy meg azért sportmotor egy sportmotor,hogy szétforgassuk,de lehet,hogy rosszul látom..
Mindegy,legyen igazad,mindenki a sajátját dicséri,de hogy azonos pilótákkal sehol sem lenne az R6....hát....a haverom 2001-esét vertem végsebességben,bár igaz,még 10 km\h sem volt a különbség,és itt nem számit a tudás...(269-277)
Azért remélem béke van
Igen, kezdek vele +barátkozni...!
De azért még nagyon izgat h mi lesz miután elhoztam a szervízből! Ma sikerült elvinnem!
Hülyeséget írtam, ezeket nem lehet állítani számítógéppel, csak a chip csere jöhet szóba.
CO-t állítanak a légszűrőhöz és a dobhoz és ennyi.
Elmondtam a fickónak a problémámat és azt mondta (amire a fórumon már oly sokan célozgattatok), h tutira nagy lánckerék van elöl. 17-esre tippel és bőven elég a 16-os! +nézi és kicseréli!
Alig várom!
Gratulálok és sok sikert hozzá!
"megaztán forgatnod kellett volna,hadd sikitson...." Ez élből egy bődületes különbség. A tiéd 10e alatt valljuk be nem egy nagy kaland... Az enyém már 7000-en leadja a 109NM-ét, kanyarból való kigyorsításoknál nem elhanyagolható szempont!
Természetesen a gondolataimat NEM sértésnek szántam (ez egy elfogult szubjektív vélemény)!
(De igaz )
Azt + ne haragudj, de szikla szilárdan állítom h azonos pilótákkal sehol sem lenne az R6-od!
De a Tihanyi hétvégében lehet bizakodni!
Egyébként nekem is ma volt alkalmam először megkergetni a gépet, egy haverommal mentünk ő gixer 600 al és hát csúnyán állva hagyom bárhol, pedig angyon mondta ő is, hogy hiába az 1000 ccm...
Remélem szép időnk lesz jövő hétvégén!
Na ugye! Állat az RSV1000? Úgy látom mostmár nagyon pozitív hozzáállásod.
hi!
Óriási hétvégém volt!
Szombaton 2*Busa + 2*750-es Gixer - My RSV ! Egyszerűen + kellet őket várnom!
Igaz azt mondták h ennél keményebben szoktak menni, csak az egyik 750-es Gixeres még "tanuló", így tekintettel voltak rá!
Qrva jót motoroztunk!
Ma R6 (2 személlyel), TRX + RSV. Lálytosabb volt a társaság, de:
Qrva jót motoroztunk!
Motort cseréltünk kb.: 30-kmre az R6 - RSV! Velem volt ugyan az utas, de ilyen kakaó hiányra nagyon nem számítottam! Aki egy 600-assal hasonlít egy 1000-es V2-est azt le kell lőni!
A közeljövőben módom lesz vmelyik 750-esen is lovagolni és az ezzel kapcsolatos véleményemet is leírom majd!
Holnap v holnap után viszem B.Boglárra az Apriliába sportlégszűrő + beállítás!
Nagyon kíváncsi leszek h mi lesz belőle!
Ezen a hétvégén tudtam először igazán jót motorozni az "új" motorommal!
Köszönöm neked RSV!
Szedd le a munkahengert! Mert Brebóék nem erre a motorra tervezték! A légtelenítő csavart a legalsó pontra tették. (A legjobbak is tévedhetnek)
Csak arra figyelj, hogy a kiegyenlítő tartálynál ne legyen magasabban!
Így 100% os a siker.
Jó munkát hozzá.