Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A kormányteló a Tied lehet. 200 000Ft!
nemtudom mivel jön ki a 2006-os, én használtam vettem a gépet, jó gány gumi is volt rajta!
gyárilag neked milyen volt rajta?
én pirellit raktam rá! nagyon vagesz, a legjobb !
...Michelin Power Race v Pilot Race Alattam ezek gurulnak és jól tapadnak, és kopnak is
Dehát mi kelll jobban? Hát persze, hogy a tapadás...

Mostanság nem nagyon vótam itt, látom azért pezsegtek...


üdv.:imik74
szeva balusk8!neked milyen gumma van a gépeden,vagy már cseréltél gummát?mert nekem metzeler van fent és lassan eljön az idő a cseréhez! üdv!
szeva ddt 500!gratulálok az uj jövevényhez! hogyhogy átváltottál kavára?tényleg jol néz ki,tetszenek a kavák! jo használatot,és napos időt mindenkinek!
nem a 2007-es, a 2008-as, azt se tudom már milyen év van
az első kanyarig
mert aztán nem mersz neki nagygázt húzni annyira agresszív így csak félgázon mész a következő egyenesig, de ott épphogy utolérnél, már megint elmentem előled
cool verdád, nekem ez a tetszik meg a 2007-es! a kormánytelót nekem adhatnád
Azt hiszem most már nyugodtan kijelenthetem, hogy az én motorom a leggyorsabb.
Jól van már,ez csak egy poén volt,ami abból indult ki,vagyis legalábbis én úgy vettem ki szavaidból,hogy egy kis 600-as bicikli még boltba járni sem elég...

A 2 motor közötti különbségekkel teljesen tisztában vagyok,mentem már olyannal is,mint a Tiéd,aztán sokat motoroztam 2005-ös Factoryval,és nyilván sokkkal erősebbek azonos fordulaton,mit az az enyém,de másként is kell használni,kinek mire áll fel....
A Tiéd leadja 7000-en a maxot,az enyém 11000-en,és?Ennyivel egy esetleges összehasonlitáson mindig följebb is lenne motorozva,tehát nem azonos fordulatot kell venni!Amúgy meg azért sportmotor egy sportmotor,hogy szétforgassuk,de lehet,hogy rosszul látom..

Mindegy,legyen igazad,mindenki a sajátját dicséri,de hogy azonos pilótákkal sehol sem lenne az R6....hát....a haverom 2001-esét vertem végsebességben,bár igaz,még 10 km\h sem volt a különbség,és itt nem számit a tudás...(269-277)

Azért remélem béke van
Egyik nagy szerelmem, de csak ez az évjárat. Utána egyre ocsmányabbb lett szegény
Szevasz imik74!
Igen, kezdek vele +barátkozni...!
De azért még nagyon izgat h mi lesz miután elhoztam a szervízből! Ma sikerült elvinnem!
Hülyeséget írtam, ezeket nem lehet állítani számítógéppel, csak a chip csere jöhet szóba.
CO-t állítanak a légszűrőhöz és a dobhoz és ennyi.
Elmondtam a fickónak a problémámat és azt mondta (amire a fórumon már oly sokan célozgattatok), h tutira nagy lánckerék van elöl. 17-esre tippel és bőven elég a 16-os! +nézi és kicseréli!

Alig várom!
Köszi.
Szevasz ddt500! Nagyon szép a motorod, bár nekem a Kawákban pont az nem tetszik h zöldek, de ez ízlés kérdése!
Gratulálok és sok sikert hozzá!
Új mocim van. Ide is beírom mert itt is szeretnek!
Nyílván kizárólag közel azonos tudású pilóták tudnak egymással úgy versenyezni h kiderüljön a motorok közti különbség! Fogalmam sincs h Te vajon h motorozol, lehet h a földig aláznál a motoroddal, de az is igaz, h neked sincs fogalmad rólam és az sincs kizárva h nem egy RSV, de még egy faszább 400-as is elég lenne ahhoz h lenyomjalak! Természetesen szívesen versenyeznék Veled bármikor, de azzal a versennyel sokkal inkább a 2nk közötti különbség derülne ki nem pedig a motorjaink közti!
"megaztán forgatnod kellett volna,hadd sikitson...." Ez élből egy bődületes különbség. A tiéd 10e alatt valljuk be nem egy nagy kaland... Az enyém már 7000-en leadja a 109NM-ét, kanyarból való kigyorsításoknál nem elhanyagolható szempont!

Természetesen a gondolataimat NEM sértésnek szántam (ez egy elfogult szubjektív vélemény)!
(De igaz )

Azt + ne haragudj, de szikla szilárdan állítom h azonos pilótákkal sehol sem lenne az R6-od!
"Aki egy 600-assal hasonlít egy 1000-es V2-est azt le kell lőni!"-mielőtt lelőnél,azért versenyeznék Veled,megaztán forgatnod kellett volna,hadd sikitson....ne félj,ezek nem esnek szét...
Jövő hét hétvégén nagyon szar idő lesz!

De a Tihanyi hétvégében lehet bizakodni!
Köszi a választ, amúgy pont ezen gondolkoztam, hogy azt teszem amit írtál, csak az autószerelő haverom mondta hogy nem hiszi ez lesz a megoldás, de ezek szerint mégis
Egyébként nekem is ma volt alkalmam először megkergetni a gépet, egy haverommal mentünk ő gixer 600 al és hát csúnyán állva hagyom bárhol, pedig angyon mondta ő is, hogy hiába az 1000 ccm...
Remélem szép időnk lesz jövő hétvégén!
Hello köszi a képeket, most megyek két hét múlva olaszba és ha ott nem találok jó áron akkor, ez lesz...
Háj koko!

Na ugye! Állat az RSV1000? Úgy látom mostmár nagyon pozitív hozzáállásod.

hi!
Üdv mindenkinek!

Óriási hétvégém volt!
Szombaton 2*Busa + 2*750-es Gixer - My RSV ! Egyszerűen + kellet őket várnom!
Igaz azt mondták h ennél keményebben szoktak menni, csak az egyik 750-es Gixeres még "tanuló", így tekintettel voltak rá!

Qrva jót motoroztunk!

Ma R6 (2 személlyel), TRX + RSV. Lálytosabb volt a társaság, de:

Qrva jót motoroztunk!

Motort cseréltünk kb.: 30-kmre az R6 - RSV! Velem volt ugyan az utas, de ilyen kakaó hiányra nagyon nem számítottam! Aki egy 600-assal hasonlít egy 1000-es V2-est azt le kell lőni!
A közeljövőben módom lesz vmelyik 750-esen is lovagolni és az ezzel kapcsolatos véleményemet is leírom majd!

Holnap v holnap után viszem B.Boglárra az Apriliába sportlégszűrő + beállítás!
Nagyon kíváncsi leszek h mi lesz belőle!

Ezen a hétvégén tudtam először igazán jót motorozni az "új" motorommal!
Köszönöm neked RSV!
No, megjöttek a fotók a lámpáról:
Természetesen van rá megoldás.
Szedd le a munkahengert! Mert Brebóék nem erre a motorra tervezték! A légtelenítő csavart a legalsó pontra tették. (A legjobbak is tévedhetnek)
Csak arra figyelj, hogy a kiegyenlítő tartálynál ne legyen magasabban!

Így 100% os a siker.
Jó munkát hozzá.