azt a k...a esik a hó Na ebből sem lesz húsvéti "ropogás"...amúgy meg mindenkinek sok tojást kívánok...Barátaim! Minden nőt meglocsolni, aki az utatokba kerül
Na télleg boldog József napot (harpi is az ) holnap meg Benedek, hozza a meleget ! El vok tünve, mer egy kavicsbányánál geccsolok Komárom környékén, már az se tudom miként néz ki egy RsV, de majd husvétkor kiviszem és elkenem a száját!
Hali!
Nem tüntünk el!Zrider szlovákiában keresi a benyára valót,én meg a környéken csinálok hasonló gyakorlatokat! Úgy néz ki hogy egy hétig nem kell elővenni a vasat! Egy szál jó időt sem jósol a meteurológia !Legalább is a hajdúság környékén!
boldog névnapot minden józsefnak! csak hoznák már azt a meleget! nagyon elvannak tünve ZRIDER ,HARPI meg a többiek!biztos a tavaszi munkálatokba elmélyültek, nem hallatnak magukrol!
ÜDV MINDENKINEK!látom pangás van !azt mondjátok meg nekem,mitől van az hogy ha ráadom agyujtást az RSV-én rögtön világit a mécses,de viszont ha tounon rárakom a gyujtást akkor csak a parkir van de ha beinditjuk akkor már világit a tompitott !miért nem tudták megcsinálni ugy ahogy a tuono világitása van!
Apropo gumi! Múlt hétvégén mociztam én is, jó is volt rotyogtam szépen, óvatosan, s egyszercsak egy balos kanyarban szenbetaláltam magam egy suzuki swiftel, aki éppen egy traktort előzött de úgy korrekten a kanyaron belül óvatos fék+külsőívre menekülés így elmentünk egymás mellett hárman. Mögöttem egy haver 600Hornettel, ledöbbenve. Na mindegy alighogy haladtunk tovább párszáz métert 130-140körül elsőgumiból eltűnt a levegő. De úgy mintha, bicskával vágtak vóna nyílást a SuperCorsára.
Úgy menet közben...Kormányszitálás következett és az ösztöneim szerint diktált fokozatos hátsófékes és motorfékes lassítás...megálltam. Köv. gumi szemrevételezés, természetesen sérülésnek, szegnek, semmilyen oda nem kellő tárgynak nyoma sem volt. Hát ez mi volt kérdeztem magamtól. A Hornetes gyerek hátul végig nézte ahogy a kormányom szitált és megállok, mondta is, hogy itt valami nem stim.
Na! Másfélóra útszélen dekkolás, rengeteg motoros arra, mindenki intett és mi is integettünk mindenkinek. Azt hitték, hogy csak pihenünk...mi meg csak álltunk egyhelyben "felnin". Egy chopperes fickó egyszer csak megállt, tök rendes volt: "mi történt fiúk?" van szerszám nálam, ha szükség van rá!
Mondtam mi történt, s mondta, hogy szerencsés voltam. Hát mondjuk ezt addig is tudtam, de nemes gesztus volt részéről, hogy megállt. Nem azt akarom a mondandómból kihozni, hogy ki a rendes meg ki nem, de jól esett. Szóval másfélóra múlva Toyota kisbuszba be, motor haza...kerék ki, irány a gumis, és megállapította, hogy a szelepem, ahogy a felnin találkozik a szelepecske szépen leszakadt...egy kicsi rész tartotta, hát ezért jártam így. Szóval ez is benne van a pakliban és azért osztottam meg veletek az élményemet, hogy ilyenre is kell számítani menet közben, egyenesben is. Fogjátok a kormányt rendesen
...hát a gumiválasztásnál azért figyelembe lehet venni azt is, hogy szeretünk e "laprafordulva" mocizni mindig, mindenhol vagy nem. Ha nem akkor persze megteszi egy keményebb gumi is, csak ami igazán befolyásolja a gumiválasztás kérdését az a hőmérséklet. Persze ezt mindenki tudja, puhagumi tapad és kopik, kemény gumi meg nem tapad csak jómelegben és gazdaságos, mert nem rugatod szét egy hét alatt. (kivéve: ha egyhelyben mocizol körbe-körbe )Nade kinek mijön be...
Amúgy meg fagyás van itt keleten, 5,5fok van!
Reméljük jövőhétre valóban kitavaszodik, mert odafagyok Tihanyig a Milléhez
Road attack, sport attack vagy race attack? Mert hát nem mindegy. Vagy csak én nemismerem a sima attack-ot és olyan is létezik? Nekem Dunlop D208RR van és elégedett vagyok vele. 7500 km-t bírt ki pedik húzogatom a gázt is rendesen, bár az is igaz, hogy a kopásjelzőt már rég elhagytam, már minta sem igen van, szal igencsak cserés a helyzet. Ja, és tapad is. D209 GP-t veszek most hátra...
Nekem ingyen volt. De ha tőlem vásárolsz akkor meg kell fizetned a DDT500-as járulékot. Tudod amit egyszer én használtam annak rögtön megtriplázódik az értéke.
Nem vagyok nagy márkafetisiszta. Hondában is van ami tetszik,Yamahában is, Suzukiban is. Viszont ez a ZX-10R a legszebb, legbrutálisabb motor ami valaha kigördült a motorgyárak ajtaján!
üdv.:imik74
A kiállítás meg egy rakat kaki.
Nem tüntünk el!Zrider szlovákiában keresi a benyára valót,én meg a környéken csinálok hasonló gyakorlatokat! Úgy néz ki hogy egy hétig nem kell elővenni a vasat! Egy szál jó időt sem jósol a meteurológia !Legalább is a hajdúság környékén!
Aztán most legalább egy évig semmire ne kelljen költeni a motoron!
Úgy menet közben...Kormányszitálás következett és az ösztöneim szerint diktált fokozatos hátsófékes és motorfékes lassítás...megálltam. Köv. gumi szemrevételezés, természetesen sérülésnek, szegnek, semmilyen oda nem kellő tárgynak nyoma sem volt. Hát ez mi volt kérdeztem magamtól. A Hornetes gyerek hátul végig nézte ahogy a kormányom szitált és megállok, mondta is, hogy itt valami nem stim.
Na! Másfélóra útszélen dekkolás, rengeteg motoros arra, mindenki intett és mi is integettünk mindenkinek. Azt hitték, hogy csak pihenünk...mi meg csak álltunk egyhelyben "felnin". Egy chopperes fickó egyszer csak megállt, tök rendes volt: "mi történt fiúk?" van szerszám nálam, ha szükség van rá!
Mondtam mi történt, s mondta, hogy szerencsés voltam. Hát mondjuk ezt addig is tudtam, de nemes gesztus volt részéről, hogy megállt. Nem azt akarom a mondandómból kihozni, hogy ki a rendes meg ki nem, de jól esett. Szóval másfélóra múlva Toyota kisbuszba be, motor haza...kerék ki, irány a gumis, és megállapította, hogy a szelepem, ahogy a felnin találkozik a szelepecske szépen leszakadt...egy kicsi rész tartotta, hát ezért jártam így. Szóval ez is benne van a pakliban és azért osztottam meg veletek az élményemet, hogy ilyenre is kell számítani menet közben, egyenesben is. Fogjátok a kormányt rendesen
Kellemes napot nektek! imik74
Amúgy meg fagyás van itt keleten, 5,5fok van!
Reméljük jövőhétre valóban kitavaszodik, mert odafagyok Tihanyig a Milléhez