Tudod , h nem nagyon bántom a kávédarálót, csak ma Debiből kifelé emberkedett nekem egy takonypóc a 645-ös bömösével, és móresre tanitottam egy hosszabb egyenesben
visszatérve a natixra, elég ha az eladó használt motorokat megnézed, olyan turpisságok vannak ott... Szalon állapotú RS125 2004, hibátlan, azt ha jobban megnézed egy tuono váza van benne, láttam ott élőben pár eladó használtmotort (gixxer600, rs250, rs125 minden mennyiségben), és mind, mind átbaszós.
többieknek bocsi hogy szétoffolom a topicot, de sztem ez közérdekű
az 5 év gari (tapasztalataim szerint) egyébként is egy vicc. Ami a motoron el tud romlani, arra nem vonatkozik. (megszorulás, bármilyen blokkhiba, szimmering, power elektronika meghalt idő előtt, ez sem garis, SEMMI!). Ha teszemazt eltört volna a váz ketté a garázsban, talán arra érvényes lenne. Én azt mondom az 5év gari az apriliánál egy gyönyörű marketingfogás, de semmi több.
Érdekes mód haver yamaháján mindent kicserélnek gariba, izzót, telószimmeringet (mondjuk ez már szerintem is túlzás), de ha ők meg tudják tenni, akkor az aprilia miért szopat minket?
"Mellesleg az hogy megmondják hogy ha kiveszik a fojtást a gépedből akkor egyből ugrik a gari, szerintem teljesen korrekt dolog. A gyár fojtott állapotban garantálja az 5 évet"
nem érted, miféle fojtásról van szó. Ez nem olyan dolog, hogy bármit is változtat az élettartamán a gépnek, csupán a vezethetőség élményét cseszi el, de azt rendesen. Nagyon szívesen odaadtam volna úgy a gépet egy körre neked, hogy értsd!
"egyezett motorja van, így ha az teljesen nyitott a gyár nem vállal rá garit"
ezt a hülyeséget tényleg nem tudom honnan veszed, ez egy irdatlan nagy BUTASÁG! Neharagudj, nem tiszteletlen vagyok, csak szeretném hogy tisztán lássatok.
nos, szépen elszámoltam 10ig és nem írtam azért csúnyát neked, mert olyan dolgokról beszélsz amiről lövésed sincs. Miféle 10lóerő?
Full Power verzió apukám, 30 ló gyárilag! van 15 lóerős és 30lovas verzió, és nem csak egy elektronika különbség van elárulom. Szóval mielőtt keverjük a szezont a f@szommal, olvassunk picit, mert ez hülyén jött ki! És még mielőtt kombinálunk, a 30lovas is garanciás meg minden, ez a normális verzió.
A fojtott (buta) elektronikával kapcsolatban amit írtam OLVASD EL SZÉPEN MÉGEGYSZER KÉRLEKSZÉPEN mert úgy látszik semmi nem jött le. Ha valami nem érthető, kérdezz rá, de ne kavarjunk feleslegesen.
5-6ezer között butít, elveszi az előgyújtást, bejáratós elektronika (hangsúlyozom sokadjára), és ki kellett volna venniük. Ehhez képest a lentebb leírtak történtek
Egyébként! Az első akadás után természetesen próbáltam máshol elintézni gariba a dolgot! Békéscsabai apriliához fordultam (még mielőtt bármit is hozzányúltunk volna!), ő pedig a milléhez vitte az ügyet. Elküldtek melegebb éghajlatra
Nemfeltétlen! Az ő esetében is egy komoly 2T sportmotorról van szó aminek igencsak hegyezett motorja van, így ha az teljesen nyitott a gyár nem vállal rá garit. Ha hagyod fojtottan akkor talán 10LE körül van és él a gari is, de ki az aki azért vesz egy ilyen motort hogy fojtottan használja? Az RS nyitottan egy nagyon jó sportmotor, de az 5 év sok egy ilyen 2T motornak minden gond nélkül.
Hasonló az eset az SXV ill RXV-vel is fojtottan 20LE és garis, nade hogy megy így? Sehogy! Nyitottan s 450-es 60 ill az 550-es 70 LE na így már élvezhető de nem olyan strapabíró hogy legyen rá gari, mivel ez is egy utcára kiadott versenymotor.
Az RSV lehetne sokkal erősebb is, mint a superbike-ban voltak, na akkor az sem lenne garis. De mivel lényegesen gyengébb így sokkal strapabíróbb és időtállóbb nyugodtan lehet rá adni 5 évet.
A fojtás alatt itt gyanítom hogy a bejáratáshoz biztosított fojtásról volt szó, ami a szervíznek a dolga kivenni, és természetesen nem jár a garancia elvesztésével. Hasonló okokból csak az első kötelező szervíz után teszik fel az RSV-re az egyébként ajándékként járó akrapovic sportdobokat
Szóval!
Amikor néhány hozzászólással ezelőtt leírtam hogy Natix, tudtam hogy ez fog következni.
Még kérni is akartalak, hogy most ne ird le mégegyszer a történetet, de végül nem kértelek meg. Hisz miért is kérnélek bármi ilyenre, ha akarod hát írd le nyugodtan.
Nem szeretnék ilyen dolgokon vitatkozni, egyébként a Caponord-ról volt szó és mivel az is RSV motoros így ajánlottam őket, mert a 4T-ben biztosan jók.
Nekem a 2T-vel náluk nemsok tapasztalatom van, viszont Aszalósék ebben a témában tényleg jók.
Nem akartalak megbántani a hozzászólással csak kicsit rá akartam világítani hogy a te esetedben nagyon sok dolog akozhatta a hibát és nem feltétlen ők.
Mellesleg az hogy megmondják hogy ha kiveszik a fojtást a gépedből akkor egyből ugrik a gari, szerintem teljesen korrekt dolog. A gyár fojtott állapotban garantálja az 5 évet. Ha más szervízekben szó nélkül kiveszik akkor is ugrott a gari, és még csak nem is figyelmeztettek, sőt ha valami baj lesz akkor csak néz az ember hogy miért nem garis már a gép.
Én a vezetési testhelyzetre gondoltam hogy nagyon hasonló. De ha már itt tartunk, a régi sokkal nyersebb motor, az új sokkal felhasználóbarátabb, kezesebb. Persze hogy két tök különböző motor.
Elég szép kis történet! Szerintem bármelyik Aprilia kereskedésnek kell vállalni a garanciális javításokat függetlenül hol vetted a motort, ugyanis az daelereken keresztül az importőr érvémyesíti a garit azaz a Mille-motor Kft. Tehát ha más Aprilia kereskedésben feltetetted volna az Arrow rendszert, attól még érvényes lett volna a garanciád a Natixnál is! Szerintem ők ezzel a csellel átvertek téged és nem biztos hogy a műszaki hiányosságok miatt nem hangolták át a karbit. Én a helyedben az első megragadásnál írtam volna szép kis levelet az importőrnek, és ha tisztába lettél volna a lehetőségeidnek minden ment volna gariba! Mivel már belenyúlt más is nem csak hivatalos Aprilia szerviz (alkatrész & szerviz) ezért már nem tehetsz semmit.
W.
én is el tudnám viselni ezt a látványt
többieknek bocsi hogy szétoffolom a topicot, de sztem ez közérdekű
Érdekes mód haver yamaháján mindent kicserélnek gariba, izzót, telószimmeringet (mondjuk ez már szerintem is túlzás), de ha ők meg tudják tenni, akkor az aprilia miért szopat minket?
nem érted, miféle fojtásról van szó. Ez nem olyan dolog, hogy bármit is változtat az élettartamán a gépnek, csupán a vezethetőség élményét cseszi el, de azt rendesen. Nagyon szívesen odaadtam volna úgy a gépet egy körre neked, hogy értsd!
ezt a hülyeséget tényleg nem tudom honnan veszed, ez egy irdatlan nagy BUTASÁG! Neharagudj, nem tiszteletlen vagyok, csak szeretném hogy tisztán lássatok.
Full Power verzió apukám, 30 ló gyárilag! van 15 lóerős és 30lovas verzió, és nem csak egy elektronika különbség van elárulom. Szóval mielőtt keverjük a szezont a f@szommal, olvassunk picit, mert ez hülyén jött ki! És még mielőtt kombinálunk, a 30lovas is garanciás meg minden, ez a normális verzió.
A fojtott (buta) elektronikával kapcsolatban amit írtam OLVASD EL SZÉPEN MÉGEGYSZER KÉRLEKSZÉPEN mert úgy látszik semmi nem jött le. Ha valami nem érthető, kérdezz rá, de ne kavarjunk feleslegesen.
5-6ezer között butít, elveszi az előgyújtást, bejáratós elektronika (hangsúlyozom sokadjára), és ki kellett volna venniük. Ehhez képest a lentebb leírtak történtek
Egyébként! Az első akadás után természetesen próbáltam máshol elintézni gariba a dolgot! Békéscsabai apriliához fordultam (még mielőtt bármit is hozzányúltunk volna!), ő pedig a milléhez vitte az ügyet. Elküldtek melegebb éghajlatra
Hasonló az eset az SXV ill RXV-vel is fojtottan 20LE és garis, nade hogy megy így? Sehogy! Nyitottan s 450-es 60 ill az 550-es 70 LE na így már élvezhető de nem olyan strapabíró hogy legyen rá gari, mivel ez is egy utcára kiadott versenymotor.
Az RSV lehetne sokkal erősebb is, mint a superbike-ban voltak, na akkor az sem lenne garis. De mivel lényegesen gyengébb így sokkal strapabíróbb és időtállóbb nyugodtan lehet rá adni 5 évet.
Amikor néhány hozzászólással ezelőtt leírtam hogy Natix, tudtam hogy ez fog következni.
Még kérni is akartalak, hogy most ne ird le mégegyszer a történetet, de végül nem kértelek meg. Hisz miért is kérnélek bármi ilyenre, ha akarod hát írd le nyugodtan.
Nem szeretnék ilyen dolgokon vitatkozni, egyébként a Caponord-ról volt szó és mivel az is RSV motoros így ajánlottam őket, mert a 4T-ben biztosan jók.
Nekem a 2T-vel náluk nemsok tapasztalatom van, viszont Aszalósék ebben a témában tényleg jók.
Nem akartalak megbántani a hozzászólással csak kicsit rá akartam világítani hogy a te esetedben nagyon sok dolog akozhatta a hibát és nem feltétlen ők.
Mellesleg az hogy megmondják hogy ha kiveszik a fojtást a gépedből akkor egyből ugrik a gari, szerintem teljesen korrekt dolog. A gyár fojtott állapotban garantálja az 5 évet. Ha más szervízekben szó nélkül kiveszik akkor is ugrott a gari, és még csak nem is figyelmeztettek, sőt ha valami baj lesz akkor csak néz az ember hogy miért nem garis már a gép.
W.
Viszont Zsoolti nem igazán akar reagálni a szép hosszú délutáni hozzászólásomra, pedig kegyetlenül megsértett :))) (dehogyis :)