Pusza Mucsácsa !Mire rágtál be ha szabad tudni
Azért 1 japó túra-naked többnyire klasszisal tartósabb egy rbetüsnél, pláne ,h akik azt veszik, ált kevésbé nyelezik!
Épp ma találkoztam a szalonban egy XJ 900-al, van benne 69.000 km, a srác most vette, és behozta átnézetni, mondanom se kell, hogy semmi baja, patent hangja van,semmi gáz sincs vele, pedig nem mai csirke..
Nekem meg ne is írjáááá
Cső!
Az aprilia olasz oldalán/amit most nem találok!/ egy falcot100 000km futásteljesítményel mutattak be.Nem tesztmotor egy sima motoros nyomta bele. De eggyet értek zriderrel 40-50 ezer körül el kell adni!Az enyémbe még 7000km van úgyhogy nekem van még egy pár évem !
Nem tudom ki mondta ezeket neked... A mai blokkok (600 ccm felett) bőven kibírják a 100.000 Km-t bontás nélkül, ha nem történik valamilyen kivételes anyaghibából eredő törés, szakadás. Van bőven 60.000 Km felett futott motor, csak mikor eladják visszatekerik... Nem gyanús hogy minden motort 20-30.000 Km-el árulnak, a 3 évest meg a 13 éves is? Én évente 15.000 felett teszek a gépbe, a hírhedten problémás TL1000S-emet 50.000 km felett adtam el, és belül a blokk teljesen gyári tűrésen belül volt, kopásnak semmi jele, olajfogyasztás egy ml sem volt a csereperiódus alatt. Szétküldeni természetesen szét lehet bármit. Az apriliám most 25.000 felett jár, de megkapja tőlem a 60.000-t, majd kiderül kit igazolnak a tények.
Nehéz ügy , mert többnyire maguktól lenullázzák magukat , de ezt hozzáértő szerelőtől tudom, hogy nem kell a tartósteszt hosszánál tovább várni az eladásával!
Valaki emlitette itt a 100ezret. Az még egy cbr900rr-től is szép mutatvány, pedig azok közismerten hosszuéletüek!
már értem akkor itt egyből törik minden... most már csak úgy lazán kérdem hogy mit csinálnak utánna? vagyis eladják vagy rávernek félmillát 1 800.000et érő motorra(egészben)
Az a véleményem, hogy nem jutnak el dugattyúcseréig a motorok. Ha már baj van akkor egyszerűen felrobban a blokk. Akkor meg már visz magával sok mást is. Ez nem 2T-s megragadás.
Ha tud valaki 1et is mutatni 60on tul, amin nem volt még kuplung- vezérmü- szelepcsere, azon én is télleg csodálkoznék, de a forgattyusmünek sincs sok már addigra hátra.
Jó akkor egyszerűbben mondom mert a finom utalások nem működnek.
Folyamatosan hülyeségeket beszélsz!(Vagy is kérdezel) Nincs ilyen, hogy mikor kell dugattyút cserélni egy V2-es sportmotoron.(Persze a gyáriak biztos sejtik de nem hiszem, hogy benne lenne a szervízkönyvbe, hogy 60 000-nél dugattyúcsere) A sportmotorok kb.10%-a jut el ideáig mert mindegyiket rommátörik még a 60 000-es szervíz előtt.
Rád haragudni? Isten ments , csak nehezményezem, hogy nem sűrűn jársz a TL topic felé
Azért 1 japó túra-naked többnyire klasszisal tartósabb egy rbetüsnél, pláne ,h akik azt veszik, ált kevésbé nyelezik!
Nekem meg ne is írjáááá
Az aprilia olasz oldalán/amit most nem találok!/ egy falcot100 000km futásteljesítményel mutattak be.Nem tesztmotor egy sima motoros nyomta bele. De eggyet értek zriderrel 40-50 ezer körül el kell adni!Az enyémbe még 7000km van úgyhogy nekem van még egy pár évem !
egyedül vez.láncot cseréltetett az előző gazdi (garanciában),mert "zajosnak" találta (a marha)
folyamatos szervizelés,ez a titok.
Valaki emlitette itt a 100ezret. Az még egy cbr900rr-től is szép mutatvány, pedig azok közismerten hosszuéletüek!
ez enyhén lopott motor volt:D (olvasátok végig)
ha jólértem nem marad el a sor4től...
Folyamatosan hülyeségeket beszélsz!(Vagy is kérdezel) Nincs ilyen, hogy mikor kell dugattyút cserélni egy V2-es sportmotoron.(Persze a gyáriak biztos sejtik de nem hiszem, hogy benne lenne a szervízkönyvbe, hogy 60 000-nél dugattyúcsere) A sportmotorok kb.10%-a jut el ideáig mert mindegyiket rommátörik még a 60 000-es szervíz előtt.
amúgy meg hogy mit vegyek majd 1,5év múlva azt úgyis én döntöm el meg az hogy hol tudok majd dolgozni...