Nekem most egy netről leszedett térkép van feltöltve, akra nyitott rendszer + K&N-re optimalizált, a motoron meg leovince full rendszer van + K&N.
Próbálgatás alapján ez lett a legjobb rá. De tavasszal ráfékpadozunk valami ideálisat. Hozzáteszem így is félelmetes számomra amit tol, euroringen kigyorsításnál semmi nem tolt le.
Ez qrva jól hangzik, az enyém zabál.
Arra gondoltam h esetleg a légszűrőnek lehet hozzá köze. Folytja a motort. Kevés levegőt kap!
E miatt várok néminemű változást a sportlégszűrőtől!
azért csodálkozom akik sok üzemanyagfogyra panaszkodnak, de lehet hogy azok a gépek zabagépek...de én 1200as banditás barátommal, meg cbr1000RR, meg 600F-es srácokkal túrázom, de nem tankolok többet mint ők....de tényleg. Ha nem így lenne azt is megírnám...
Hát ez az! Kis pillangószelep állásnál lehet a CO csavarokkal variálni, de nagy nyitásnál már mással kell kísérletezni. A benzinnyomás szabályzó nyilván nem olyan profi mint a PC, de tized annyiba kerül. Egyébként ha minden a helyére kerül el akarok menni felvetetni lambda körbéket különböző terheléseknél.
A probléma ugye ott van hogy ha elveszed a nyomást az sima lineáris eltolást eredményez a görbében.
Célszerűbb volna inkább a megfelelő görbét kifékpadozni :)
Próbálgatás alapján ez lett a legjobb rá. De tavasszal ráfékpadozunk valami ideálisat. Hozzáteszem így is félelmetes számomra amit tol, euroringen kigyorsításnál semmi nem tolt le.