Hi Baluska!
Vettél már kipuffot a gépre? Eladni nem tudok, de hétfőn, vagy legkésőbb kedden de. megyek Csepelről Salgótarjánba. Úgy terveztem, hogy kb. 10-10ó30 körül érek oda.
Nekem Akra van fent, és ha érdekel még a hangja, esetleg meg is tudom mutatni. Élőben!
No, nem szaporítom a dolgot tovább, itt érhetsz el majd: 30-9644072.
Ha nem veszem fel, de látni fogom a számot, visszahívlak.
Széles utat és gumu fákat MINDENKINEK!
Simán mérhettek fékpadon 303-at végsebességnek, mert a fékpadon nem jelentkezik egy olyan tényező ami az úton megvan. Ez pedig a légellenállás, ami a sebességgel négyzetesen arányos. A közúton mérhető végsebességet pedig az határozza meg, hogy a menetellenállás görbéje hol metszi a motor teljesítménygörbéjét. Mivel a fékpagon a legjelentősebb tétel - légellenállás - kiesik, a menetellenállási görbe lapos lesz és nem fogja meg a motort leszabájzás előtt akármelyik fokozatban is van.
Bocs, ha nagyon okoskodónak tűnök, de a magyar "szaklapok"-ból a fontos részletek valahogy mindig kimaradnak. Nem kell mindent megkajálni amit írnak...
Üdv Emberek! B@szattam ma az olasz ribancommal négyszázötvenvalahány kilómétert tul a Királyhágón meg azon innen! Végeredmény egy lelevegősödött kuplung meg egy elhagyott alapjáratállitócsavar . Most voltam 100-es szervizen,és most ennyiért vigyem ismét vagy próbálkozzam vmi házi praktikával?
Bocs, de sztem a te motorod rohadtul nem a hátsó keréken méri a sebességet, hanem a kislánckerék kihajtásánál. A Mille viszont a hátsó kerékről veszi a jelet, igy az áttétel cseréje nincs hatással a kijelzett sebességre. A nagyobb átmérőjű kerék viszont bizony felfelé csalja a sebességet, mert nagyobb a kerülete.
Hali! A 270 még csak csak, de a 280 már túlzás sztem (persze én sem bánnám ha igazad lenne)
Azt h milyen elektronika van benn, h tudom +nézni?
Lehet h ez is egy hülye alap kérdés, de egyenlőre ennyit tudok ill. ennyit sem!
Ja, az elején "faggatóztam" a fogyasztásról ma úgy számolgattam h kb: 10l!
Ez szerintem mindent megmagyaráz. Én még nem láttam motort aminek alámért volna az órája.
Többet szokott mutatni nem kevesebbet. Azt sem hiszem, hogy egy 135 Le motornak 300km/h++-os végáttétele lenne. Szóval ha az órád 288-at mutat és közben 303 volt a valós sebesség akkor ott valami nem gyári.
Szia!Nemértem a problémád?Milyen elektronika van benne?A gyári minden sebességfokozatban engedi szabályzásig forgatni.Végre?..270-280 közt valahol?De én ugy 250ig -260ig szoktam kergetni.
Nagy király vagy!
Őszintén szólva fogalmam sem volt róla h hátsókeréken mér! Bár gondolhattam volna, mert fékpadon 303 km/h-t mértek, óra szerint + csak 288 volt a végsebesség! Ezzel a szorzóval már 305, ami OKs! A mérés közben 6.-ban is szabályzott. Nyílván terhelés alatt egészen más a helyzet, de nem gondolnám h annyira h már 5.-ben sem érje el a szabályzást!
Mitől lehet ez? Biztos vagyok benne h a /60-nak ehhez is köze van, + +nézem a lánckereket is!
Na gondolkodjunk csak! Ne felejtsük el, hogy a Mille a hátsókeréken méri a sebességet, és az 190/50-es gumihoz van kalibrálva! Egy 190/60-as gumi elméleti kerülete 207 cm, mig egy 190/50-esnek 195 cm. Ez azt jelenti, hogy a 240-et fel kell szorozni 1,06-tal ami 254. Ez viszont még mindig kevés, de azért ezt a szorzót ne hagyd ki a kalkulációból
Vettél már kipuffot a gépre? Eladni nem tudok, de hétfőn, vagy legkésőbb kedden de. megyek Csepelről Salgótarjánba. Úgy terveztem, hogy kb. 10-10ó30 körül érek oda.
Nekem Akra van fent, és ha érdekel még a hangja, esetleg meg is tudom mutatni. Élőben!
No, nem szaporítom a dolgot tovább, itt érhetsz el majd: 30-9644072.
Ha nem veszem fel, de látni fogom a számot, visszahívlak.
Széles utat és gumu fákat MINDENKINEK!