Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

V2bali!

Köszi, Tihanyban meg ott leszek...!

imik74
Teljes mértékben igazat adok!
Nem teljesen mind1 mennyit megy az a motor?! 2 éve meg van a TL em és még soha nem próbáltam ki mit megy pályán huzamosabb csutkó gázon. Ki a fenét érdekel. Húz mint az állat, nem kell visszapakolnom előzéskor. Mindenkor és mindenhol kisegít a nyomatékos motor. 250 et mentem A TL el de nem érdekel ez a 200 feletti száguldozás. Szerintem a motorozásnak nem ez a lényege " szépsége"!

Üdv. Mindenkinek.
Tihany-t el ne feledjétek !
Fiúk!

Igen, már megint egy felesleges dologról beszélünk...Mennyit megy a motorom címmel. Nem mindegy? Ja és igen szerintem sem tudnánk a jelenlegi teljesítményt pályán sem kipréselni. Itt senki sem Talmácsi vagy Rossi...akkor meg minek kell 280km/óra? Hát ezt én nem értem...Közútra? Pályára? Ha valaki versenyző közöttünk, akkor az ne vegye magára. De ha valaki meg pályázik az igenis meg tudja őrjíteni az RSV-t, hogy tudja a 300-at is. Én lehet egyedül vagyok ezzel a véleménnyel, de ebből kinőttem, hogy mi a vége a motornak...kibaszottul jól megy és kész! Vagy aki kevesli a végsebességet, vegyen turbó hayabusát! Nem?

Na! imik74
274 Km/h a gyári megadott érték. Nyilván könnyebb vezetővel, alap szívó+kipufogó oldali tuninggal elérhető a 280
Ne vedd sértésnek, de esélyed se lenne jóideig a motorod képességeinek határát közelíteni pályán. Óra szerint viszont illik 270 körüli végsebességet produkálnia, a gyári adat pedig 280 körül van azthiszem.
azért egy kopott lánc is eléggé vissza tudja fogni a motort!
...ha autópályáznál és ghostrider szeretnél lenni, akkor kevés lenne
Hát pedig 260 körül van a vége ebbe bele kell törődnöd...aki 280-at írt, hát?...az nem biztos, hogy igazat írt. Ez a motor az rsv, "rövidtávfutó bajnok". Nekem elég....csak akkor elégedetlenkednék, ha pályáznék...

üdv.
a légszűrőd mikor volt kipucolva? lehet az is a probléma!
én mikor mentem a 261-et , aztán szedtük szét, hót retek volt a szűrője!
kipucolás után már jobb volt sokkal a gép!
az idő meg kb 35 fok volt árnyékban, és 63 kiló vagyok
Szevasztok!
Remélem h senki nem fog +lincselni a következőkért!
Nem rég vettem az RSV-met, de ezt tudjátok. Beleszerettem a futóművébe, a fékjeibe, a dönthetőségébe, a stabilításába, stb stb... De! Sztem a fent említett sok jó tulajdonságot nem tudj kihasználni ez a blokk.
Nem elég erős. 250km/h amit az enyémbő ki bírtam csavarni. Remegve vártam h kipróbálhassak egy másik RSV-is hátha az enyémmel nem stimm vmi! Tegnap volt szerencsém egy 2001-es hez, de az sem tudott többet. Igaz 110kg vagyok, de ez nem szabad h probléma legyen!
Aki ilyen 270-280-akat ír azt egyszerűen nem hiszem el (260-at esetleg el tudok képzelni) v ÉN vagyok ilyen szerencsétlen! Ja és a fogyasztás. 10l nem mértem még + normálisan, de kb ennyi! Igaz én forgatom rendesen, de ha eszik akkor menjen is!
Nagyon el vagyok keseredve emiatt mert imádom ezt a motort, de így nem felel+!
Annak nagyon bírnék örülni, ha vki v vkik eljönnétek v +beszélnénk vmikor egy találkát és szakértő szemekkel és csuklóval vizsgálnátok meg a Millémet! Persze nem bánnám ha én is kipróbálhatnám vkiét, de h nem az sem baj! Csak vki hozzáértő próbálja + és mondja azt h ez ilyen v h ez és ez nem OKs és
ezt és ezt kell vele csinálni h OKs legyen!

Köszi mindenkinek!
új aksival és új relével lesz az igazi!
Szia.Sajnos a tisztítás nálam sem jött be.Egy elektronikai zseni szétszedte,és ekkor derült ki,hogy az egész belseje össze olvadt.Megjavította,de ez sem fogja sokáig bírni.Tegnap már csak néha indította.Összezárva egyből indult.Megrendeltem hozzá a gyárit/20000/pénz lesz.Szerintem már az akksim sem túl jó,2éves,az is gyengén forgat.Szóval zajlik az élet nálam is.
Köszi a tippet, remélem összejön valami jó áron.
Kissé elméretezett az RSV egész indító rendszere. Vagy elektromosan kellett volna némi plusz indítóteljesítmény, vagy mint a jó öreg TL-nél egy automata dekompresszor neki...
Hali,
sikerült az önindító relével vmit kezdeni? A 7végén csináltam egy RSV-t ami szintén nem indult. Azon is először a saruk tisztításával kezdtük, de a multiméter kimutatta, hogy hiába kattog a relé, nem zár belül össze. Szóval van már olyan tapasztalatom is, hogy a tisztítás sem mindig segít. Amikor áthidaltuk a relét, azonnal indult a gép.
Sziasztok.Ma felültem egy shiver750-re.Próbáltátok?Iszonyatosan kényelmetlen az ülése,túl széles a tank mögötti rész,az ülőlapon pedig kényelmetlen helyen van a törés...Nagyot csalódtam benne,pedig a teszteken csupa jót írtak róla.
Hali mindenki!
Azért azt jelentsük ki, hogy használva válik el mennyire lessz használható, és megbízhazó a gép !És az ára sem lessz utolsó feltétele annak, hogy közkedvelt típus legyen!Nehogy egy duci árához lőjék márbe az eladási árat!
Hi mindenkinek!

Hát ez a V4-es szerintem felpöccinti majd a mi gépeink árát is, mert az aprilia, mint típus erősen felfeléívelő pályán van..eladások száma stb. Tehát szerintem pozitív hatással lesz a V2-re is, nem fog ekkorákat zuhanni majd az ára...szerintem. A sorosoknak meg biztos meg lesz ugyanúgy a "rajongótábora" ami természetes is, de egyre többen fognak átnyergelni apriliára (bármilyenre), ha ezt az új "Bestiát" utcára nyomják...nagyon GP-s hangulata van, egyszerűen: tökéletes!

imik74
Csak legyen annyi eszük hogy Tuono-t is csinálnak belőle!
Nagyon pipec masina lett a végeredmény !
Eddig sem volt szándékomban, de ezt követően még gondolni sem merek arra, hogy a Factory -t eladjam. Úgy érzem, a motorsport történelmének 1 piciny szeletét fogtam ki a vásárláskor. (Csak úgy mellesleg: Szerintetek nem fogja ez a dobás a (használt )piaci árakat emelni? )
Ne értsetek félre, nem vagyok elfogult, csak szeretem a kisszériás manufakturális munkákat birtokolni.
Talán ez lesz a következő Talján pénztárca üritő moci?!
No, igazi tavaszt kívánok mindenkinek nagy viharok nékül!
Én is valami hasonlót olvastam! Ezek után kinek kell majd sor 4-es? A tehetősebbje ilyennel fog járkálni.
Gixi, Busa, már nem az a filing.
Valahol azt olvastam, hogy 2008 őszén a szériát paicra dobják,2009-ben pedig irány a versenypálya !
Hát ez az egyik legnagyobb dobása az Aprilianak az RSV után.
Annyira szépen szól. Atya úr isten!
Mi lesz ha szériába is gyártani fogják? Eltörpül a V2 esem hangja ez mellett ?!
Bitang a hangja
Nagyon állat...hát igen! Ez az Aprilia!