Teljes mértékben igazat adok!
Nem teljesen mind1 mennyit megy az a motor?! 2 éve meg van a TL em és még soha nem próbáltam ki mit megy pályán huzamosabb csutkó gázon. Ki a fenét érdekel. Húz mint az állat, nem kell visszapakolnom előzéskor. Mindenkor és mindenhol kisegít a nyomatékos motor. 250 et mentem A TL el de nem érdekel ez a 200 feletti száguldozás. Szerintem a motorozásnak nem ez a lényege " szépsége"!
Igen, már megint egy felesleges dologról beszélünk...Mennyit megy a motorom címmel. Nem mindegy? Ja és igen szerintem sem tudnánk a jelenlegi teljesítményt pályán sem kipréselni. Itt senki sem Talmácsi vagy Rossi...akkor meg minek kell 280km/óra? Hát ezt én nem értem...Közútra? Pályára? Ha valaki versenyző közöttünk, akkor az ne vegye magára. De ha valaki meg pályázik az igenis meg tudja őrjíteni az RSV-t, hogy tudja a 300-at is. Én lehet egyedül vagyok ezzel a véleménnyel, de ebből kinőttem, hogy mi a vége a motornak...kibaszottul jól megy és kész! Vagy aki kevesli a végsebességet, vegyen turbó hayabusát! Nem?
Ne vedd sértésnek, de esélyed se lenne jóideig a motorod képességeinek határát közelíteni pályán. Óra szerint viszont illik 270 körüli végsebességet produkálnia, a gyári adat pedig 280 körül van azthiszem.
Hát pedig 260 körül van a vége ebbe bele kell törődnöd...aki 280-at írt, hát?...az nem biztos, hogy igazat írt. Ez a motor az rsv, "rövidtávfutó bajnok". Nekem elég....csak akkor elégedetlenkednék, ha pályáznék...
a légszűrőd mikor volt kipucolva? lehet az is a probléma!
én mikor mentem a 261-et , aztán szedtük szét, hót retek volt a szűrője!
kipucolás után már jobb volt sokkal a gép!
az idő meg kb 35 fok volt árnyékban, és 63 kiló vagyok
Szevasztok!
Remélem h senki nem fog +lincselni a következőkért!
Nem rég vettem az RSV-met, de ezt tudjátok. Beleszerettem a futóművébe, a fékjeibe, a dönthetőségébe, a stabilításába, stb stb... De! Sztem a fent említett sok jó tulajdonságot nem tudj kihasználni ez a blokk.
Nem elég erős. 250km/h amit az enyémbő ki bírtam csavarni. Remegve vártam h kipróbálhassak egy másik RSV-is hátha az enyémmel nem stimm vmi! Tegnap volt szerencsém egy 2001-es hez, de az sem tudott többet. Igaz 110kg vagyok, de ez nem szabad h probléma legyen!
Aki ilyen 270-280-akat ír azt egyszerűen nem hiszem el (260-at esetleg el tudok képzelni) v ÉN vagyok ilyen szerencsétlen! Ja és a fogyasztás. 10l nem mértem még + normálisan, de kb ennyi! Igaz én forgatom rendesen, de ha eszik akkor menjen is!
Nagyon el vagyok keseredve emiatt mert imádom ezt a motort, de így nem felel+!
Annak nagyon bírnék örülni, ha vki v vkik eljönnétek v +beszélnénk vmikor egy találkát és szakértő szemekkel és csuklóval vizsgálnátok meg a Millémet! Persze nem bánnám ha én is kipróbálhatnám vkiét, de h nem az sem baj! Csak vki hozzáértő próbálja + és mondja azt h ez ilyen v h ez és ez nem OKs és
ezt és ezt kell vele csinálni h OKs legyen!
Szia.Sajnos a tisztítás nálam sem jött be.Egy elektronikai zseni szétszedte,és ekkor derült ki,hogy az egész belseje össze olvadt.Megjavította,de ez sem fogja sokáig bírni.Tegnap már csak néha indította.Összezárva egyből indult.Megrendeltem hozzá a gyárit/20000/pénz lesz.Szerintem már az akksim sem túl jó,2éves,az is gyengén forgat.Szóval zajlik az élet nálam is.
Kissé elméretezett az RSV egész indító rendszere. Vagy elektromosan kellett volna némi plusz indítóteljesítmény, vagy mint a jó öreg TL-nél egy automata dekompresszor neki...
Hali,
sikerült az önindító relével vmit kezdeni? A 7végén csináltam egy RSV-t ami szintén nem indult. Azon is először a saruk tisztításával kezdtük, de a multiméter kimutatta, hogy hiába kattog a relé, nem zár belül össze. Szóval van már olyan tapasztalatom is, hogy a tisztítás sem mindig segít. Amikor áthidaltuk a relét, azonnal indult a gép.
Sziasztok.Ma felültem egy shiver750-re.Próbáltátok?Iszonyatosan kényelmetlen az ülése,túl széles a tank mögötti rész,az ülőlapon pedig kényelmetlen helyen van a törés...Nagyot csalódtam benne,pedig a teszteken csupa jót írtak róla.
Hali mindenki!
Azért azt jelentsük ki, hogy használva válik el mennyire lessz használható, és megbízhazó a gép !És az ára sem lessz utolsó feltétele annak, hogy közkedvelt típus legyen!Nehogy egy duci árához lőjék márbe az eladási árat!
Hát ez a V4-es szerintem felpöccinti majd a mi gépeink árát is, mert az aprilia, mint típus erősen felfeléívelő pályán van..eladások száma stb. Tehát szerintem pozitív hatással lesz a V2-re is, nem fog ekkorákat zuhanni majd az ára...szerintem. A sorosoknak meg biztos meg lesz ugyanúgy a "rajongótábora" ami természetes is, de egyre többen fognak átnyergelni apriliára (bármilyenre), ha ezt az új "Bestiát" utcára nyomják...nagyon GP-s hangulata van, egyszerűen: tökéletes!
Nagyon pipec masina lett a végeredmény !
Eddig sem volt szándékomban, de ezt követően még gondolni sem merek arra, hogy a Factory -t eladjam. Úgy érzem, a motorsport történelmének 1 piciny szeletét fogtam ki a vásárláskor. (Csak úgy mellesleg: Szerintetek nem fogja ez a dobás a (használt )piaci árakat emelni? )
Ne értsetek félre, nem vagyok elfogult, csak szeretem a kisszériás manufakturális munkákat birtokolni.
Talán ez lesz a következő Talján pénztárca üritő moci?!
No, igazi tavaszt kívánok mindenkinek nagy viharok nékül!
Hát ez az egyik legnagyobb dobása az Aprilianak az RSV után.
Annyira szépen szól. Atya úr isten!
Mi lesz ha szériába is gyártani fogják? Eltörpül a V2 esem hangja ez mellett ?!
Köszi, Tihanyban meg ott leszek...!
imik74