Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hiszek Neked
Vagy durván a CO állító potival hátul
2004-től valóban nem kell szétszedni, mert onnantól Siemens VDO elektronika van bent, de a korábbi modellekben Denso és ezekben EEPROM cserével lehet csak hangolni (vagy benzinnyomás szabályzóval vagy Power Commanderrel)
Szép gép!
Egyébként pont a mostani Superbike magazinban vesézik ki a modelt. Ajánlom (mindenki) figyelmébe.
Dobtam fel képeket!
Értem!
ENnek utána kellene járni nem hangzik hülyén... LEhet bennt valami!
Má csak valami Aprilia szervizt kellene keresni a környéken akik nem koklerkednek. ....... vagy nem a környéken.........
Azt nem kell szétszedni!
Mindössze rácsatlakozik a szerelő, és a gyári beállítások küzül kiválasztja az oda illőt.
Nem vagyok mester ebben, de azt hallottam, hogy minimum 3 féle program közül lehet választani. Hozzáteszem, az én gépem 2006-os.
Az alap a gyári rendszerrel, utána az, ami most van nekem az Akrával, utána meg ha teljes kipuf csere van elejétől a végéig.
Nekem még azt követően is tudtak állítani valamit a gépen. Eléggé dadogot 2,5-3 ezer körül. Szóltam, betolták, állították. Most jobb. Alig maradt 1 kicsi benne.
Kérdezték, akarom-e a legerősebb programot. Mondták, nagyon bivaly lesz, de a fogyasztás is. Nekem elég így is.
Passz!
Már így vettem! De ahogy megnéztük még nem nyúltak bele ilyen téren a dologba... Legalábbis az EPROM-on még gyári "ragacs" van..
Miért? Nem volt?
Nekem is azt mondták, hogy nem kel. Szerintem befolyásol, és szükséges. Hiszen megváltoztatsz valamit.
Régen a kettő üteműeken lehetett gyakorolni a kipf változtatás áldékony hatásait
Hello mindenk!
A lánc állapota legalbb 5-7 LE minuszt is jelenthet (versenyszerelö mondta nem én találtam ki)
A végsebesség átétel kérdésese is.Nekem ora szerint eredeti áttétellel(16/40) 294 az M7-en.
Áttételcsere után (15/42) csak alig 270 ora szerint,de akkor már átvolt épitve tuononak.
A V2-es kevesebbet forog mint a S4-es legalább 3-4 ezerrel ezért kevesebb a loerö+ a végsebesség.
Esetleg ha ellehetne érni,h legalább 13000-ig leforogjanak a millék simán 300-at irna az ora.
Hiába kicsi a LE meg a végsebesség a sornégyesekkel szemben ha a féktáv végénél a Mille fordul el elöbb. Nekem csak a ringen eszik 10 l ,város v. országut 6-8l kell neki. A cimborák motorjai is pontosan ennyit esznek mert szinte egyszerre gyulad ki mindenkinek a benzinlámpája. Van köztük jopárféle tipus (SV 1000,Z750,Duki749,ER 500,Monster800,stb)és mindegyik ugyanannál a temponál ugyanannyit eszik.
A V2 nek a hátrányai ugyanugy az elönye is,de ez forditva is igaz. Szerintem.
"A kipufogód sem gyári. Vajon az elektronikát ahhoz hangolták?"
Hm lehet,hogy nekem is hangoltatni kéne?!?
majd dobok fel mindenképp de még nem csináltam jokat .
Keresek valami fain hátteret.
Hali!
1 kicsit okoskodnék én is. Vettél 1 mocit, és nem igazán vagy megelégedve 1-2 dolgával. Nos. Én abból kezdenék, hogy mit tudsz a moci előéletértől? Hogyan használták, esetleg volt-e valami bukfenc a történelmében? Mennyi a valós KM benne? Tehát ezidáig: mennyire koptatták el a hengereket, dugókat, gyűrüket, szelepeket? Ha volt bontva, hogyan rakták össze? Kompresszió mérés?!
Tovább lépve a kuplungodat kizárnám, hiszen kisebb sebességnél - amikor a nyomaték(sebesség)váltó alacsonyabb fokozatban van - is jelentkezne valami.
Váltón belül megint nem kóklerkednék, ill. ha volt bontva, hogyan lett összerakva? Ha itt gond lenne, találkozhatnál túlzott melegedéssel.
Lánc. Ez 1 igen érdekes dolog. Olvasom, sokan esküdnek rá, hogy nem befolyásol, sokan arra, hogy befolyásol. Én az utóbbiak közé tartozom. Igen, amennyiben öreg, nyúlott, koszos és az előző tulaj nem ápolta jól (láncszemek közé a forgó részekhez bejutott kosz, mely csiszolja a forgószemeket, tehát nagyobb súrlódás), kopott lánckerekekkel találkozik, igenis, befolyásol (nem tökéletes találkozás, felfekvés, ebből eredően nagyobb súrlódás és további kopás). És ne felejtsük el, hogy egy bizonyos tempó felett a légellenállás leküzdésére egyre nagyobb energiát kell beinvesztálni!
A kipufogód sem gyári. Vajon az elektronikát ahhoz hangolták? Nekem felrakták az Akrákat, de nem nyúltak az elektronikához. Pluszban a végeket is kivették. Nos, mint a kezdők, rendre lefulladtam indulásnál. Úgy kellett indulnom, mintha versenyre készülnék a rajtrácsról. Szerencsére aznap tudott fogadni másik szervíz, ahol volt működő gép a beállításhoz.
A másik végén van a levegőszűrő. Ha ott is más van, mint az, amivel hangolták, lehet, hogy valamiért (pl. túl sok levegő, kevés és így ritka keverék) visszafog.
És elektronika is van benne. Milyenek a gyertyák? Nézd meg.

Sikerült jó sok mindent a nyakadba borítanom, de talán ilyen válaszokat is vársz. Sok szerencsét!
Szevasz névrokonom Imike!

Néhány kép az adatlapodra?

imik74
TyT kiváncsi vagyok...! Hidd el igazam van...
w1ll1!

Ezt kereken, szépen megfogalmaztad. Egyetértek...
lemérem a végsebességét a lánc felrakása előtt és után, s kiderül!
Hali!
Pubec?- ez jó:)
DE ma is hellyel -közzel! Most vettem meg az olajszüröt a gépbe és a 7 végére meglesz talán a 4L joféle CAstrol olaj aztán csere.....
Lehet ,hogy majd telefonos segítséget kérek! :)
Jó ötlet, Marlboro Man!

Egy kóstolónyi csere erejéig felejánlhatok egy lóerőhiányos V4-et.
Furi, de még én sem próbáltam ki a gépem végét. Egyszer mentem 265-öt és még ment volna csak jött a falu... Nekem még nem volt ennél a gépnél teljesítményhiány érzetem. Igazából ledöntött motornál még 3-4.ben sem szabad rátekerni a full gázt, 200 fölé meg hasonlóan gyorsul mint egy sor4 1000-es. 220 fölött a sor4-ek kicsit előnyben vannak, de ez utcán nem jön ki úgy sem. Valóban a futómű, váz és a fék képességeit a mi szintünkön úgy sem tudjuk kihasználni. És hát amíg akár egy "hurka" 600-as lenyom utcán vagy pályán addig legjobb ha megelégszünk a lóerők számával. Ennek ellenére a 250 km/h egy kicsit tényleg kevésnek tűnik.
Egyszer mentem egy CBR 1000 RR-el. Nagyon tetszett, nagyon kezes gép, nagyon jól megy. Lóerő hegyek mindenütt (legalábbis a Milléhez képest). Aztán visszaültem a Millémre és élveztem hogy milyen karakteres, nyers, tudást igénylő motor. Ezek a tulajdonságok jó pár lapátot tesznek a motorozás feelingjére és hát ez számít nálam. Én nem akarok másikat, sőt ha megtehetem nem is adom el soha! Vagy inkább vennék mellé még egy V4-est is!

W.
Koko!

Úgylátom megpezsdült a fórumunk, ami tuti jó, de ne vigyük el a hülyeség irányába a dolgainkat. Nem akartam sajnáltatni magam, tudom én is mi van a "pakliban", de látom szarul esett, amit hozzád fűztem.Nem azért tettem, hogy önmagamat felülkerekítsem mindenkin, hanem mert azt gondoltam, amit és most is tartom...TYT téged meg megkérlek, hogy igazold nekem, hogy a szar lánc ennyit számít, mert nem hiszek neked. A szar lánc veszélyes, zörög, csörög, egyenlőtlenül feszül és lóg, de akkor sem fogja meg a motort. Anno volt igen tapasztalatom, a láncomnak olyan "hasa" volt, hogy az aszfalton húztam mégis megvolt minden teljesítmény km/órában...

üdv.:imik74
folyt. az előző reakciómat:
Kicsit félreértettél sztem is kanyarban jó motorozni és sztem sem az motorozik aki egyenesben nyelezget, de néha ez is kell! És ha több a kakaó faszábban gyorsítasz ki!
Gixert elvből nem vennék (bocsi ddt500 ) "mindenkinek az van", persze ahoz kétség sem fér h kibaszott jó motor!
Szasz Móni!
Igen +mondta! De Ducati ide, Ducati oda még nem adom fel a Millémet!
Amit leírtál az tök jól hangzik. Ha nálam is ez lenne a helyzet egy rossz szót sem szóltam volna, de láttad h miket írtam. Ott leszel tihanyban? Ha igen téged is +keresnélek!
Csalódtam, de imádom! Gyönyörű, ritka és ezt a teljesítmény kérdést leszámítva qrvára beleszerettem! Dehát ez mérvadó! Nem szeretnék +válni tőle ha nem "muszáj"!
Sztem sem OKs vmi és remélem h orvosolni tudom, ha + ilyen akkor kénytelen leszek visszanyergelni a sor4-re!