Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hi Imikee,
mi van, ma nem dolgozol?
"Te egy kurva nagyot csalódtál az RSV-ben úgy teljes egészében. Ennyi a képlet és próbálod kideríteni, hogy a mi motorjaink is olyanok e, mint a tied."
Hibátlanul látod a dolgot!

Őszintén sajnálom a haverjaidat és a sógorodat! Szerencsére én még nem vesztettem el senkit.
Nekem ugyan már volt balesetem, de egyelőre az a fajta gyerek vagyok akit annyira nem hatott ez +!
Motorozunk, sajnos benne van a pakliban!
Előre is köszönöm és ha hehetem ott leszek! Élek a felkínált lehetőséggel.
Tetszik a válaszod.
Amúgy a teljesítmény méréseknél is szóba szokott kerülni, hogy %-an mérhető az elhasznált lánc visszafogó hatása. Ráadásul ugye amikor főtengelyre visszaszámolják a teljesítményt akkor a behúzott kuplunggal lassuló motorból számolják ki a súrlódási veszteséget. Ergo hiába jön ki a 130Le főtengelyre ha nincs meg a 110Le keréken mert nem 7-8% a veszteség mint normál esetben hanem 12-15.
méghogy nem fog vissza a kopott lánc :))) úgy látszik neked még nem volt szerencséd, csak vacsiúj lánchoz, mert nem írnál ilyeneket. Megsúgom, még egy ilyen erős gépnél is sokat fog, ha nyúlott vagy bármi. Én ddt500esetét olvastam a thuncercattel, aztán kezdtem megérteni miért csökkken drasztikusan az apriliám végsebessége 162ről 145re. A lánc tropa állapotban van, nyúlott (gyári lánc :( ), és sokat visszafog! Persze igazi bizonyítás majd új láncnál lesz, be fogok számolni!
Szevasz KOKO Roland vagyok a szomszédból!Ugye-ugye a Mauro megmondta a Ducati az Ducati!Amugy meg az olasz V2-nek nincs párja!
Üdv!
1 barátom hivta fel a figyelmem erre az oldalra mikor hiányolni kezdtem valamiféle jo kis RSV klubot vagy legalább apriliát ahol nem csak 125RS ek meg SR robeszok röpködnek:)
NEkem tavaly szeptember ota van 1 2003as évjáratu RSV-m 10000km es.K&N betétszürö és Gyári SP (dupla) dob van rajta! NEm vagyok egy végsebesség meg szállot de mentem vele lazán 267 et eddig de még ment volna böven nem forgott le,és az erö sem fogyott el annyira. Pedig a légszüröt most pucoltam ki és volt benn "anyag"rendesen. :)
Király gép! :)
JA és a fogyija nálam 8L. de sztem ezt mindenki tudja csak nem nézni elvégre hobbi......:)))
Ez tökre igaz. Amikor megvettem a Yamahámat 33000km volt benne és még az eredeti lánc. Az Istennek sem ment 240 fölé az óra! Új lánc és irány a 6-ik szabályzás.
Vazzeg KOKO ha már úgy is ekkorát csalódtál akkor ad el a faszba. Egyébként szerintem ha az Ő RSV-je épp csak megy óra szerint 250-et akkor ott valami nem kerek. A 100lovas Thundercatom új lánccal leforogta a 6-at ami óra szerint 260-at jelentett. Amúgy van egy egyszerű megoldás. 3 foggal nagyobb lánckerék hátra és rögtön meglesz a vizuális élmény is. Amúgy meg aki még soha nem nézte meg a motor végét az miről beszél? Marhára nem ugyan az még csak érzetre se a 250 meg a 280. Nyilván én sem megyek folyton top speed-el de mondjuk a tök üres M6-on nehogy már ne teszteljem egy kicsit a gépet. A top speed teszt a legjobb blokk-ellenörző program. Ha nem megy el 290-ig a gép légszűrőmosás.
Rendben volt ez a hozzászólás A-Z ig!
Szeva Koko!

Nem kapsz anyázást, legalábbis tőlem biztosan, de a GS500-as motorral úgy gondolom rám céloztál. Na!Te egy kurva nagyot csalódtál az RSV-ben úgy teljes egészében. Ennyi a képlet és próbálod kideríteni, hogy a mi motorjaink is olyanok e, mint a tied. Kijelentem látatlanban. hogy IGEN!(Most a Millékről beszélek) Szerintem semmilyen technikai gondod nincs, nem az esetlegesen piszkos levegőszűrőd okozza ezt a probémát, sőt még a rossz lánc sem okoz teljesítménycsökkenést.(ekkora baromságot).
Csak ilyen az RSV és kész! Te vagy az az ember aki tutira mellényúltál, amivel nincs különösebb gond csak annyi, hogy nem a vásárlás előtt akartál RSV-t kipróbálni, hanem most mikor már ilyen géped van. Csúcsteljesítmény? Igen nekem is voltak éveim, amikor kurvára nem engedtem magam elé senkit közúton sem, 280-nál sem, mindig én akartam az első lenni!Az is voltam!Leinfózhatsz!

De! A motoros haverjaim közül az utóbbi 4 évben 4-en!(az egyik a húgom férje volt, vagyis a sógorom) Meghaltak, mert kurvára elöl akartak lenni!
Azóta másképp gondolkodom...ezért vélekedek a végsebességekről másképp egy kicsit, mint Te!

De, ez az én magánügyem, és ez nem beszariság kokobácsi, hanem másfajta hozzáállás...kérdezhetnéd, akkor minek motorozom? Mert én valóban 7 éves koromtól motoron ülök és imádom, mindig ezért éltem...de ész nélkül nem lehet csinálni.... Na ezért tökmindegy, hogy 260 v 280!


Üdv.imik74
hali.Tihanyban én ott leszek,és ha gondolod kipróbálhatod az enyémet!Majd meglátod,hogy kell egy ilyennek menni,és nemszámít a japán sor4,250ig ott vagy mögöttük!Ezt már többször bebizonyította,.Nagyon kell figyelni mert tényleg erős,és hamar emeli az elejét.A fék pedig odaver bármelyik seggrakéta japcsinak!
Igazolom: a 2004. utáni 280 felett megy, még úgy is, hogy beöltözve 100 kg felett vagyok.
Én egyszer mentem már gyorsan egyenesben, nem a szél fogott vissza hanem 2 kollega!
Én sem a TL-em sem az RSV-m végsebességét nem néztem meg, mégsem hinném hogy rossz motort választottam, de ha gondolog gyere ki hungaroringre, és mutasd be ott a motorod végsebességét
Természetesen én sem bántólag írom amit írok, csak a véleményem. Számomra közúton az hogy 250 vagy 300, teljesen mindegy, olyankor már körülbelül közöd sincs a dolgok alakulásához, természetesen van akit éppen ez vonz, de az vegyen 1000-es gixxert. Egyenesben bárki tudja húzni. Ahol pedig technika kell és jó futómű ott az aprilia bőven versenyképes a nála jóval erősebb gépekkel, sőt. Egyszerűen ez a motor erről szól, nem az egyenesben történő üvegelésről. Szerintem...
Igen, igazad lehet mindenben.
A szélvédelem + egyszerűen szar.
Üdv mindenkinek!
+int lincselendő szöveggel érkezem! Ha esetleg vmivel bántanik vkit előre is sajnálom
nem szándékos!

Mindenek elött le szeretném szögezni h ez nem egy Pegaso 125 forum, hanem egy RSV!
Az a motor ami az Apriliánál az abszolút csúcskategóriát képviseli!
A csúcskategória kifejezéssel együtt jár a csúcsteljesítmény kifejezés!
=- Igenis számít az a bizonyos végsebesség, mivel a teljesítmény függvénye!
Nem is biztos h a végsebességről van szó, hanem arról h addig milyen írtozatos adrenelin bombát
kapunk a motorunktól gyorsulás közben. Nem elhanyagolható szempon az sem, minnél gyorsabb a gép
annál tovább gyorsulunk.
Ha dinamikusan közlekedsz 750-es és 1000-es sor4-ekkel akkor hip hop ott van a 200, felette + nem
nagyon akar már húzni. Igen ezt el kell fogadni.
A fogyasztás témáját több ízben is érintettem már, de mindíg azt kaptam h akit ez érdekel
az ne vegyen RSV-t. Igaz! Nem az az ember vagyok aki ezzel foglalkozna ha a 10l-rel arányosan kapna is.
Ez nem arányos!
Az aki nem nézi + egy TL v egy RSV kategóriás gép végét az sztem rossz motort választott!
Mennek itt a nagy dumák a V4-es RSV-ről h brutális, 200le plusz +minden, közben + akkor tapsolunk
amikor kiderül h 200-ig használjuk a motorunkat... ezek a gépek NEM tökörészésre születtek!
+kaptam h turbóshayabusa + a többi hülyeség, akkor erre azt mondom h nem RSV-t kell venni,
hanem GS500-at hozzáteszem ugyan olyan hülyeség és felesleges provokáció!

Még 1* elmondanám h nem szántam személyeskedésnek, nem akartam +bántani senkit és csak azt
akarom kideríteni h valami nem kerek a motoromban, v egyszerűen ennyit tud!

Ja még annyi h az tényleg hülye téma h mi a gyorsabb sor4 v V2 de az, h vki a motorja
csúcsteljesítményéről beszél az nem. Hozzátenném h mindenki epromozik sportlégszűrőzik
+ ilyenek... miért... hát azokért a dolgokért amiket itt leírtam!

Varom az anyázást... Ezt persze pláne nem komolyan mondtam!

Még vmi az új álmom (maradok az olaszoknál és a V2-nél) Ducati 1098!
2004-utáni modellek:

gyári adat talán 285 km/h
280 km/h-t biztos tud, gps-el mérve is megy 270km/h-t
de itt már leszakít a szél és nulla élvezet
250-et azok mentek amiben az elektronika nem volt átállitva
amugy nem e végsebesség az erőssége........
Ja matrica.Dekoros megtudja csinálni!
Szia.A karbon dolog javítható.Te merre laksz?
Karbon deflektort ebay-ről érdemes nézni, de nem olcsó, matrica a gyárin kívül csak az utángyártott alternatíva létezik, de azt célszerűbb akkor mindkét oldalon kicserélni, hogy egyforma legyen. Bukógombára számtalan megoldás létezik, több helyre is feltehető.
Hello!
et ho érdemes
Köszönöm a gyors választ várom a képeket remélem szebb állapotban van mint az enyém; előző tulaj elcsúszott vele és bár egyben van, de csúnyán meg van repedve + szilánkos.

Közben eszembe jutott még 2 dolog, Bukógombát lehet rakni 2002 es RSV-re ha igen milyet és hova?
Másik ami szintén apróság, hogy a fényszóró mögött mellett bal oldalon lévő carbon deflektorom repedt, úgyhogy egy ilyet is keresnék...
Utolsó kérdésem pedig, hogy baloldali matricaszettet hol érdemes venni és kb mennyi a gyári azt hiszem 48e.
Nekem van egy első lámpám, pár mikrorepedés van a búrában, igyekszem majd fotót feltenni róla a hétvégén, 15-20 pénz körül gondoltam érte.
Hello!

1 hónapja én is csatlakoztam az RSV-sek táborához, és lenne egy kérdésem. Van a tank hátulján alján egy kis fekete cső ami elvileg ugye a benzin túlfolyója na most ez engem marhára idegesít, hogy minden nap reggel egy kis benzin figyel a motor alatt közvetlenül a kitámasztó mögött. Ez teljesen normális vagy vmi lelazulhatott?
Másik kérdésem nincs vkinek esetleg egy 2002 es millére fényszórója esetleg csak fényszóró plexije? A gyári ugyebár 78e pénz lenne azt meg sokallom, ebayen meg nem találtam még...
És természetesen tihanyban ott leszek!