Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nen sokba, mert nem vagyok egy alkesz ! Megnéztem ma a Tuonot . Nagy általánosságban éri a pénzt sztem. A km 8-9000 közt az óra szerint ,szte pöccre indult hidegen(hamarabb mentem mint mondtam) , elöl a gyári guma félig elkopva ,hátul egy sportech m1 ugyszint félig elkopva, nem verzett nem karcos ,minden müködik rajta. A negativumok: a bal oldali hűtő enyhén meg van nyomódva és hiányzik rólla a ventillátor is és fölötte ki van cserélve a villogó és a kuplungkar is azonkivül 2 picike szakadás van a hátsóülés huzatán . Menni nem tudtam vele, de nyilván ha érdekel komolyabban úgy csak kipróbálható. Ha érdekel és jössz megnézni irj v csörög ide és szivesen elmegyek egy kicsit megtesztelni de mág ha hivjuk harpit valszeg ő is! Aztán majd alkudozunk , hogy kinek hány sör lesz ! Ja a piros millét hol láttad?
Eredményt megosztani! Köszi! Hová viszed?
A neten található térképeket próbálgattam végig, de tavasszal jön a fékpadi optimalizálás. Annyit mondhatok hogy tényleg hozott sokat részterheléses üzemnél és fent is retteneteset tol. De igazán akkor lesz tökéletes ha ki lesz fékpadozva lambdával együtt.
Gondolom kipróbáltál több map-et vagy készítettél sajátot. Sokakkal ellentétben nem az érdekel, hogy mit hozott a PC csúcsban, hanem hogy tényleg jobb lett-e a gázreakció. És fékpadon voltál-e és mértek-e lambdát? Sok itt a kérdés...
Villanykari hallgató szakmai ártalmai
Nekem Dynojet PC2 van benne.
Jól mondod! De lehet akár 10 perc is a csere, ha a DIP-es IC-t fordítva teszed be! Akkor szedheted szét újra! Tapasztalat: egyik csere-bere alkalmával lusta voltam műszerész csavarhúzóval kiemelni az EEPROM-ot, ennek eredményeképpen az összes láb elgörbült.
pfvari- neked van bent vmi a gépben? Hozzászólásaidon látszik, hogy van lövésed a dolgokhoz.
Az EEPROM mellett voksolok ha összejön! Ha jól értem az EEPROM milyensége a sportkipufogó és a sportdob függvénye! Ha a dob már fix (Yoshimura RS3), akkor ehez kell igazodni az EEPROM-mal és a légszűrővel. Te tudod h összeeggyeztethető e ill. h találunk e az ebay-en!
Szívesen venném a további segítséged is!
Köszi szépen!
Szia! Ebay ügyben tudok segíteni, de azt tudnod kell hogy alapvetően akkor van értelme a dolognak, hogyha kimondottan az adott sportlégszűrőhöz és kipuffogórendszerhez hangolt EPROM-ot teszed a gépbe. Ezért javaslom inkább fékpadon beállíttatni egyedileg a gépet. Ha mégis az EPROM csere mellett döntesz, segítek szívesen. Kicserélni pedig Te is ki tudod, egy sima dual-inline tokozású IC-t kell kicserélni egy foglalatban, 2 perces meló.
Na! Lesz már tavasz vagy sem?
Nem vagyok nagy "fórumos emberke" többekközt azért mert utálok gépelni.
De ez a fórum tényleg qrva jó! Jó érzés igazi motorkedvelőkkel beszélni és le a kalappal a segítőkészségetek elött!

Köszönöm mindenkinek!
Hali! Köszönöm szépen a válaszod!
Ha minden igaz akkor ma láttak hozzá a kipu cserémhez! Vettem rá egy Yoshimura RS3-as dobot!
Ez az ebay-es dolog tök jól hangzik, csak semmit sem tudok angolul és ezzel a tudással full nem tudok tájékozódni , nem is találtam nekem való cuccot! Ha esetleg szoktál böngészgetni akkor hálás lennék ha rákeresnél ezekre a cuccokra (EEPROM (SBK), sportlégszűrő)!
Az EEPROM beszerelhető "házilag" vagy vmi szaktekintélyt igényel?

Előre is köszi!
Hi! Én 15e-ért vettem (FactoryPro) de láttam ugyanennyiért Arrow chipet is. Legegyszerűbb az ebay-en venni kb. 35-70 EUR típustól függően postaköltséggel, erre jön rá 2200Ft deviza átutalási költség (az OTP-nél). A sportlégszűrő olyan 15e Ft körül van, de az ebay-en jobb áron is hozzá lehet jutni (én pl. 24EUR-ért vettem).
Ha meghagyod a gyári kipufogót akkor nem fogsz túl nagy változást érezni. Sőt még lehet, hogy szarabb lesz. Az EEPROM cserét pont azért találták ki, hogy többé-kevésbé hozzá legyen hangolva a befecskendezés a nyitott csőhöz vagy rendszerhez. Az enyémen 2-2 Akra rendszer van az ehhez való EEPROM-mal - na ezt a kombinációt már határozottan érezni. Csak egy példa. Kipróbáltam a chipemet a gyári 2-1 leömlővel, nyitott dobbal. Középen tök bika lett, de fölül szarabbul ment, mint a gyári EEPROM-mal. Egyszerően nem forgott ki tiltásig már harmadikban sem. A rendszerrel már egész másképp működik, de még korántsem tökéletes.
Üdv Pubec!
Most akkor az EEPROM = az általam emlegetett chip cserével? Mennyi a reális ár érte és egy sport légszűrőért?
Láttam h neked EEPROM és sportlégszűrő van a gépedben! Mennyire érezhető a változás?

Köszi!
Köszi szépen az infókat! De sztem maradok az EPROM-os +oldásnál, pláne ha 42-nél is olcsobb!
Hát ez nem igaz, nem hiszem el! Nagyon király arc vagy, majd írd meg privibe légyszíves, mivel lógok (mennyi szesszel, és postázom, vagy beugrok vele).
Tényleg közönyös az arc, legalábbis nekem úgy tűnt. A hétvégén lenéznék, és lehet meg is venném, ha minden zsír. (de azért megnézem a pirosat is)
Háj Norb! Beszéltem az embereddel, holnap délutánra beszéltük meg a randit, mert csak akkor ér rá. Azt mondta rámcsörren ha hazaért,majd átgurulok és megluppézom a gépet ! Ha minden zsír a hétvégén már el is vinnéd? Amugy elég közömbösnek tűnik a pali, mintha télleg nemnagyon akarná eladni.
Hu, az nagyon sok sör lenne részedre! Hát, ha arra jársz, és megnézed, azért imát mondatnék Neked a vasárnapi misén. A tulajról nem tudok mást, csak hogy Böszörményi Zoltánnak hívják (36-20-662-7060) az adatokat a hirdetés mellett találtam, remélem nem sértek szem. jogokat.
Írtam neki levelet, de nem válaszolt még sajnos.
Érzem már nagyon, hogy hamarosan a táborotokba (Aprilia) tartozok én is, bővítem az olasz csapatot...

Köszönöm Emberek!
Szassz Norbi! Én meg alapvetően szoboszlói vok, bár most vagy 10km-re lakom de minden nap járok ott, igy ha van vmi infod az eladóról, holnap lecsekkolhatom neked! Nem veszem meg elölled, én is most huztam be magamnak 1et!
ismerem Zsoltit már nagyon régóta ők csinálták az eredetvizsgát a pirosnak
mindig meg az ugratás meg hülyéskedés náluk
azért nem vettem SP2-t mert az túl pöttöm nekem, nagyon össze kell kuporodni rajta!
meg már ősrégi a 2006-os rsv -hez képest!
Hali!
Amennyiben jól látom Jászberényben laksz! Jászberény -Szoboszló 4 számú főút, pontosan Ladány mellet hasítasz el! De te tudod ! Szombaton otthon vagyok!
Zoner mi újság a b.gombával? Kész van? Dobjál már fel képeket rólla! Tegnap kinyomtattam a rajzot. Jövő héten elviszem megcsináltatni! Szerintem a kopó gombát is megcsináltatom valami fasza anyagból!
Sajnálok rá 14 ruppót!
Köszönöm!

Ladány messze van sajnos, de lehet élek a lehetőséggel majd. Nagyon jó ez a fórum, annyira korrektek vagytok (egy könnycsepp kigurult ). A csopis fórumon mindig lekezeltek. Néztem a feketét, Balázs, szép dög. A múltkor voltam Udinál, szerintem ismered (Yamaha vagy Seat szalon vagy mi a fene), mondta nem érti, miért ültél fel rsv-ről rsv-re. Mondtam neki hogy biztos, mert jó motor, és elégedett voltál vele. Azt mondta szerinte nem jó gépek, és a Honda Sp2-t ajánlgatta. De ez maradjon köztünk. :)
A hétvégén megnézem a két gépet Hajdúszobin. Ha nem lesz sok melóm.
Látod? Zoner nem az a bizonyos "szakember" 42 ezerért ne vegyél EEPROM-ot, az baromi drága!
Szétszedik a computert, ami az ülés alatt van, ott az EPROM-ot cserélik. Ez gázállástól és fordulatszámtól függően adagolja az üzemanyagot. Vagyis ezen van rajta az a ketdimenzioju matrix, ami tartalmazza, hogy hol mennyit adjon. Ezt cserelik le. Dynojet Power Commaner III mindezt computer buherálás nélkül tudja, kiiktatja a gyari komputert teljesen es egy USB porton keresztul lehet ra feltolteni egy sokkal reszletesebb terkepet. Akár többet is. Maga a keszulek egy kölni méretű doboz, néhány cső és kábel. 100e forintban már a beállítás is benne van.
Köszi a segítséget!
Azt még nem tudom h mit is jelent ez a chip csere!? És h 42e Huf OKs-e érte? Azért is mert ha jól tudom a DynoJet (amit szintén nem tudom h mi) 100e Huf körül van!
jaj de hogy sértettél meg inkább ránk halgass!
van még itt egy jó , ezt anno meg akartam venni, várpalotán volt sokáig, csak elvitték előlem !
ezt is le tudod alkudni bőven!
pont azt nem tudom belinkelni csak ez egész oldalt ahol fennt van!
ez győrben van, énis győrben vettem a sárgát anno!
bökj ide