Hali!
A Szoboszlói Tuonot én is körbe jártam!Addig nem jutottam el,hogy megnézzem,mert a tulaj sosem ért rá , én meg nem könyörögtem neki!Szerintem akkor még nem nagyon volt eladó! Szóval aki ismerte a motort azt mondta,hogy csúsztak vele, /ha jól emlékszem a jobb oldalán!/de nem komoly volt,ami sérült azt meg gyárira cserélték!Én P.ladányban lakom,ha erre jársz szívesen megmutatom az én falcomat, /nem eladó /és beszélgethetünk egy pár szót!
Nemvagy körülményes!Jól gondold meg,elég sok pénzről van szó.Itt sokan tudnak segíteni,hogy elkerüld az olyan lepukkant tragacsokat amikre egy halom pénzt rá kell költeni!
Ne haradudj Balusko! Nem akartalak megsérteni, dehogyis, bocsánat . Én szakmailag nem sokat értek a gépekhez, elméletben tudok elvétve egy két dolgot, mert volt már a kezem ügyében pannónia, meg régi csopper, azokon kellett ezt-azt állítgatni, kicserélni (primer, dugattyú). Csak kaptam két ellenkező véleményt, és ennyi. De te mivel RSV tulaj vagy többszörösen is, Neked hiszek.
Akkor Csiki-Bege kilőve, Natix kilőve... nem sok választásom van. A két gép Hajdúszobin van, hétvégén lehet megnézem mindkettőt.
A szürke: egy évvel fiatalabb (a pirostól), 10000 km-rel kevesebb van belőle, 100 ezerrel olcsóbb... őszintén megmondom, nekem gyanús lett egy kicsit az olcsóság.
Ne haragudjatok, amiért apróságokkal zaklatlak benneteket, de elég körülményes vagyok, mielőtt nagy pénzt adok ki, és érdekel mindenki véleménye.
Szerintem a legfontosabb a szerkezeti elemek épsége, ezt kell előtérbe helyezni, aztán az esztétika...
Nekem a csiki-bege szalonos gép a legszimpatikusabb...hozzáteszem csak képről.
Jó mocivásárlást! Siess, mert mindjárt március 29.!
Sajna Balusk8-nak igaza van a fényezés ügyileg. Mikor akartam venni én is 2 éve millét, néztem a Csiki-Bege féle R-es gépet is. Szerintem az egy hulladék. A kormánygátló nem is volt rajta. Gondolom kapot az eleje egy pofont azt" kifeküdt a kormánygátló is. A kipufogója és hátsó tárcsafék is gyalázatos állapotban volt. A lengőkarbol ki volt kaparva a gyártási jel! A jobb oldalán csúszott a motor, a nagy oldalidom ki volt cserélve újra, de egy kisebb idom rongyá volt kopva. A felnin volt pár ragasztó (centírozás miatt), szal pár gumi volt már rajta, ami azt engedi következtetni vagy pályán zúztak vele (tapadós gumikat gyakran kell cserélni) vagy sok a km benne. Szerencsére nem ezt vettem meg. Én a helyedben ezek közül a Tuono-ra hajtanék.W.
Elszomorítottál, Balázs! Egy haver pedig azt mondta, biztos hogy nincs festve. A srác küldött nekem nagy felbontású képet, felrakom őket. Ja, meg van még egy tuono, attól is küldtek nagy felbontású képet, felarkom azt is.
Úgy hallottam, hogy az újakat már lehet programozni.
Szerintem a Dynojet jobb választás lenne, mert bármikor a motorhoz állítható, az EPROM viszont egy fix, előre beállított dolog és nem biztos, hogy a saját kipufogódhoz, légszűrődhöz, magyar benzinhez kísérletezték ki.
Üdv minden RSV szakértőnek!
+int kérdeznék. Azon gondolkozom h chipeltetem a gépem! B.bogláron érdeklődöm, ahol azt mondták h a 2002-esekben csak chipet kell cserélni ami 42e Huf.
Őszintén szólva semmi lövésem sincs a tuningoghoz. Hallottam olyanról h EEMPRON vagy vmi, DynoJet + ilyenek, de igazán egyiket sem tudom h mi! Ez a szerelő + azt mondta h chip csere majd egy kis CO állítás és kész! Jó fej volt, mert felhívta a figyelmem h lehet h már olcsóbb ez a chip! Uh másfelé is érdeklődhetek. Esetleg tudtok ezekről a dolgokról valamit!
Előre is köszi!
Én is néztem a napokban azt a motort, 1.8M-ért volt kint, 2 éve nem tudták eladni, de annyiért nem is csoda. Az ütött gyári hurkatöltő kéményt leszámítva szerintem nem rossz állapotú, 1.25-ért megéri véleményem szerint. Mégiscsak R verzió, és nem volt komolyan sérülve, az látszik.
1,2-m van rá jelenleg, és nem is szeretnék többet kiadni motorra most ,mert kell sok minden másra is gondolnom. Hitelezni pedig nem szeretnék. Ebben az árkategóriában ezt a két vasat találtam.
üdv, sztem aprilia egyértelmű hogy kis Nőnemű, de ez igaz a dukikra is sztem jórészt (persze nem mind)
Én az én apriliám úgy hívom hogy kis ribanc :D - makrancos kis kurva, de közbe imádja ha keményen bánsz vele.. Tisztelni kell, de közbe meg kihasználni mint az állat.. Karban kell tartani mert különben megmakacsolja magát.. Kényes :) Mi ez ha nem egy kis kurva? Az RSV is ilyesmi lehet szerintem :)
Nekem eddig két hímnemű motorom volt, a Pannert Gyulának hívtam a másiknak nem volt neve, de onnan tudom hogy kanok voltak, hogy mindig szopattak. Én meg szoptam. . nem tudom, miért, de nekem egy motor hímnem. Kinek a pap...
Hamár így előtérbe került, engedjetek meg egy buta kérdést.:
Egy RSV Mille hímnemű, vagy nőnemű?
Vagy csak egy használati tárgy.
Én nőneműként tekintek rá, és hiszem, hogy Ő választott engem, és nem fordítva.
nem vagyunk egyformák, de örülünk hogy a te véleményed is hallottuk :)
szerintem a Busa elképesztő szép, de én ezzel így vagyok már jópár éve... nálam ez szerelem... egyszer lesz egy busmanom!
A Szoboszlói Tuonot én is körbe jártam!Addig nem jutottam el,hogy megnézzem,mert a tulaj sosem ért rá , én meg nem könyörögtem neki!Szerintem akkor még nem nagyon volt eladó! Szóval aki ismerte a motort azt mondta,hogy csúsztak vele, /ha jól emlékszem a jobb oldalán!/de nem komoly volt,ami sérült azt meg gyárira cserélték!Én P.ladányban lakom,ha erre jársz szívesen megmutatom az én falcomat, /nem eladó /és beszélgethetünk egy pár szót!
Akkor Csiki-Bege kilőve, Natix kilőve... nem sok választásom van. A két gép Hajdúszobin van, hétvégén lehet megnézem mindkettőt.
A szürke: egy évvel fiatalabb (a pirostól), 10000 km-rel kevesebb van belőle, 100 ezerrel olcsóbb... őszintén megmondom, nekem gyanús lett egy kicsit az olcsóság.
Ne haragudjatok, amiért apróságokkal zaklatlak benneteket, de elég körülményes vagyok, mielőtt nagy pénzt adok ki, és érdekel mindenki véleménye.
Nekem a csiki-bege szalonos gép a legszimpatikusabb...hozzáteszem csak képről.
Jó mocivásárlást! Siess, mert mindjárt március 29.!
imik74
Ez a tuono nem H.szoboszlón van?
http://www.geocities.com/sl_mi...
Úgy hallottam, hogy az újakat már lehet programozni.
Szerintem a Dynojet jobb választás lenne, mert bármikor a motorhoz állítható, az EPROM viszont egy fix, előre beállított dolog és nem biztos, hogy a saját kipufogódhoz, légszűrődhöz, magyar benzinhez kísérletezték ki.
+int kérdeznék. Azon gondolkozom h chipeltetem a gépem! B.bogláron érdeklődöm, ahol azt mondták h a 2002-esekben csak chipet kell cserélni ami 42e Huf.
Őszintén szólva semmi lövésem sincs a tuningoghoz. Hallottam olyanról h EEMPRON vagy vmi, DynoJet + ilyenek, de igazán egyiket sem tudom h mi! Ez a szerelő + azt mondta h chip csere majd egy kis CO állítás és kész! Jó fej volt, mert felhívta a figyelmem h lehet h már olcsóbb ez a chip! Uh másfelé is érdeklődhetek. Esetleg tudtok ezekről a dolgokról valamit!
Előre is köszi!
Ezt tegnap megnéztem . Elég viharvert.
a fekete meg 2001-es!
inkább nézd meg ezt, nagyon patika állapotnak látszik :
bökj ide
ebből tudsz alkudni is, 1.250.000 !
Mit szóltok hozzájuk:
http://www.hasznaltauto.hu/ker...
http://www.hasznalta
uto.hu/ker...
1,2-m van rá jelenleg, és nem is szeretnék többet kiadni motorra most ,mert kell sok minden másra is gondolnom. Hitelezni pedig nem szeretnék. Ebben az árkategóriában ezt a két vasat találtam.
Az enyémet Bestiának hívom, tehát nő!
imik74
Én az én apriliám úgy hívom hogy kis ribanc :D - makrancos kis kurva, de közbe imádja ha keményen bánsz vele.. Tisztelni kell, de közbe meg kihasználni mint az állat.. Karban kell tartani mert különben megmakacsolja magát.. Kényes :) Mi ez ha nem egy kis kurva? Az RSV is ilyesmi lehet szerintem :)
Egy RSV Mille hímnemű, vagy nőnemű?
Vagy csak egy használati tárgy.
Én nőneműként tekintek rá, és hiszem, hogy Ő választott engem, és nem fordítva.
szerintem a Busa elképesztő szép, de én ezzel így vagyok már jópár éve... nálam ez szerelem... egyszer lesz egy busmanom!