Mindenki arrol beszél,h az ezresek igy-ugy gyorsabbak az apriliánál.
Arrol viszont senki nem ir,h hova lessz az a kb. husz méter elönyük a célegyenes végi féktávon?
A kis Aszalos 125-ös apriliával nem egy pájaidomost 150-160-170...loeröst megevett reggelire.
Szerintem is a tudás számit nem feltétlen e loerő!
igaz igaz!
de hiába nyomatékos a motorom, ha pl a gyorsulási versenyen a sor4-es ezresek már a rajttól ellépnek, a 600-asok a rajnál aztán tudom tartani a tempót velük!
bár ez más téma, csak eszembe jutott
Aszalós mester csak szétszedte és precízen összerakta a gyári blokkot, s a 130-ból 144 LE kerekedett. Ezzel összefüggésben mondta a nagyobb számokat. Egyébként biztosan van tapasztalata, mert néhány éve Ádám fia nyomta ha jól tudom superbike-ban egy RSV-vel (nem WSB, hanem Alpok-Adria), s nem külső szerelő készítette fel a gépet.
Egyébként egy régebbi hozzászólásomban már említettem, hogy én közúton használom a motort, s 250-ig sem az 1000RR, sem az XX nem gyorsul el tőle. Ha valaki ennél többre vágyik, valóban más motort kell választania.
Aszalós mester egész biztos nem mondhatott ekkora marhaságot, Edwards meg Haga gépei sem közelítették meg a 200 lóerőt A német AMANN-Tuning aki európa egyik legnagyobb guruja a milléknek, ő is csak 155 lóerőt tud elővarázsolni hátsó keréken, de azt már 1100ccm-s bigbore kittel, hengerfej és vezérlésmódosítással és az injektor illetve légszűrőház fizikai átalakításával. Aki nem hiszi, ott a link, nem hiszem hogy a fékpadi grafikonokon direkt kevesebbet mutatnának, mint amit tudnak.
Az említett masterbikes tesztet viszont tényleg megnyerte a gép, de ne felejtsük el hogy ez egy adott pályán történt, ha jól emlékszem Mugellóban. Mindenesetre tény ként kezelendő hogy ezek a motorok kiváló futóművükkel és fékrendszerükkel bőven tudnak kompenzálni, sőt előnyt kovácsolni pályán való használatkor. Aki pedig közúton akarja egyenesen tépni a száját, annak egyszerűen nem ez a gép való szerintem.
Visszatérve a "ki a gyorsabb" témához:
A célegyenes végén az 1000-es sornégyesek előnye vitathatatlan! De jó gumival, megfelelő tudású motorossal a 2006-os Masterbike-ot a Mille nyerte, maga mögé utasítva az összes japán 1000-est (és a Ducati 999-et)! És mivel a hosszú egyenesben gyengébb, ez azt jelenti, hogy a pálya technikásabb szakaszain sokkal jobb volt náluk. Tehát a Mille egy nagyon jó motor, s ha nem olyan amatőrök versenyeznek, mint pl. én, képes leverni bármely "nagy" nevet.
Az pedig, hogy a 600-asok is megverik, nevetséges! Persze, van olyan 600-as, aki a Ringen éli az életét, s ha összefut egy pályázás szempontjából tök amatőr 1000-essel, nem kétséges a végeredmény.
A lényeg tehát: szép és erős gép olyan futóművel, amely megbírkózik a benne lévő motor erejével, sőt, ha hibázol, a legtöbbször azt is képes korrigálni.
Akinek mégis kevés a paci, forduljon bizalommal Aszalós Péterhez, szerinte ugyanis ebből a blokkból könnyen ki lehet hozni 180-200 lovat.
Na barátom! Amit itt kinál Acrapovic-ot a jóember az már sokkal szimpatikusabb.(Semmi közöm hozzá nem kapok jutalékot). Pláne ha még tudsz alkudni is egy keveset.
Sziasztok!
Szerintem a lóerő gyüjtögetésen nem azért szorgoskodunk,hogy gyorsabban odaérjünk a boltba,hanem azért hogy még egy kicsit jobban gyorsuljon a motorunk amikor odatépünk neki. Nekem legalábbis felszökik az adrenalinszintem a gyorsulástól,és ugye nagyobb LE - nagyobb gyorsulás. Nem azért akarom cippeltetni a motoromat,hogy javítsak a köridőmön,hanem hogy jobban élvezzem a hobbimat,a motorozást.
* Akkusaru le
* Akkusaru vissza
* Max. RPM led beállítás
* idő beállítása LAP kapcsolóval
* Fénykürt = LAP, szóval akku töltése
Ennyi a mosás utáni rutin, de ez egy olasz motor, örüljünk, hogy csak ennyi Ha nagyobb a gond, akkor a diag csatlakozót kell összedugni és kiírja a hibakódot a dashboardra, pl 21 főtengely-jeladó, olyankor meg kell nézni a kontaktokat, vagy cserélni kell a jeladót. Szerencsére ehhez a típushoz mindent fel tudsz lelni a neten, szóval hajrá! Ha kell valami alkatrész az importőr meghozza 1 hónap alatt
Igazságod vagyon.
De ez volt a kérdés.
Mármint, hogy van-e esélye a 2002-es millével az 1000-es sornégyek ellen.
Kigyorsításon van, mert nagy a nyomatéka, viszont végsebességre nincsen, mert van 20-30-40 lóerő hátránya.
Sokat mondom, hogy utcai ezres inkább túramotor :)
Arrol viszont senki nem ir,h hova lessz az a kb. husz méter elönyük a célegyenes végi féktávon?
A kis Aszalos 125-ös apriliával nem egy pájaidomost 150-160-170...loeröst megevett reggelire.
Szerintem is a tudás számit nem feltétlen e loerő!
de hiába nyomatékos a motorom, ha pl a gyorsulási versenyen a sor4-es ezresek már a rajttól ellépnek, a 600-asok a rajnál aztán tudom tartani a tempót velük!
bár ez más téma, csak eszembe jutott
Egyébként egy régebbi hozzászólásomban már említettem, hogy én közúton használom a motort, s 250-ig sem az 1000RR, sem az XX nem gyorsul el tőle. Ha valaki ennél többre vágyik, valóban más motort kell választania.
A gyorsulás nem teljesítmény, hanem nyomatékfüggő.
Az említett masterbikes tesztet viszont tényleg megnyerte a gép, de ne felejtsük el hogy ez egy adott pályán történt, ha jól emlékszem Mugellóban. Mindenesetre tény ként kezelendő hogy ezek a motorok kiváló futóművükkel és fékrendszerükkel bőven tudnak kompenzálni, sőt előnyt kovácsolni pályán való használatkor. Aki pedig közúton akarja egyenesen tépni a száját, annak egyszerűen nem ez a gép való szerintem.
A célegyenes végén az 1000-es sornégyesek előnye vitathatatlan! De jó gumival, megfelelő tudású motorossal a 2006-os Masterbike-ot a Mille nyerte, maga mögé utasítva az összes japán 1000-est (és a Ducati 999-et)! És mivel a hosszú egyenesben gyengébb, ez azt jelenti, hogy a pálya technikásabb szakaszain sokkal jobb volt náluk. Tehát a Mille egy nagyon jó motor, s ha nem olyan amatőrök versenyeznek, mint pl. én, képes leverni bármely "nagy" nevet.
Az pedig, hogy a 600-asok is megverik, nevetséges! Persze, van olyan 600-as, aki a Ringen éli az életét, s ha összefut egy pályázás szempontjából tök amatőr 1000-essel, nem kétséges a végeredmény.
A lényeg tehát: szép és erős gép olyan futóművel, amely megbírkózik a benne lévő motor erejével, sőt, ha hibázol, a legtöbbször azt is képes korrigálni.
Akinek mégis kevés a paci, forduljon bizalommal Aszalós Péterhez, szerinte ugyanis ebből a blokkból könnyen ki lehet hozni 180-200 lovat.
Köszi
Szerintem a lóerő gyüjtögetésen nem azért szorgoskodunk,hogy gyorsabban odaérjünk a boltba,hanem azért hogy még egy kicsit jobban gyorsuljon a motorunk amikor odatépünk neki. Nekem legalábbis felszökik az adrenalinszintem a gyorsulástól,és ugye nagyobb LE - nagyobb gyorsulás. Nem azért akarom cippeltetni a motoromat,hogy javítsak a köridőmön,hanem hogy jobban élvezzem a hobbimat,a motorozást.
Micsoda harc folyik itt a dicsőségért, hogy kinek a gépe leggyorsabb! Ennek semmi értelme...szerintem.
Dehát Ti tudjátok...
Üdv.:imik74
* Akkusaru le
* Akkusaru vissza
* Max. RPM led beállítás
* idő beállítása LAP kapcsolóval
* Fénykürt = LAP, szóval akku töltése
Ennyi a mosás utáni rutin, de ez egy olasz motor, örüljünk, hogy csak ennyi Ha nagyobb a gond, akkor a diag csatlakozót kell összedugni és kiírja a hibakódot a dashboardra, pl 21 főtengely-jeladó, olyankor meg kell nézni a kontaktokat, vagy cserélni kell a jeladót. Szerencsére ehhez a típushoz mindent fel tudsz lelni a neten, szóval hajrá! Ha kell valami alkatrész az importőr meghozza 1 hónap alatt
De ez volt a kérdés.
Mármint, hogy van-e esélye a 2002-es millével az 1000-es sornégyek ellen.
Kigyorsításon van, mert nagy a nyomatéka, viszont végsebességre nincsen, mert van 20-30-40 lóerő hátránya.