Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Csö Peti Ha jössz!A Kareszéknál leszek.
Végre van élet a topicban. Jó kis csapat rázódik össze.
Nekem gyorsabb kanyarokban berázza az elejét. kormányteló kéne rá? Nincs valakinek egy eladó?
enyémen sincs az 2006-os rsv 1000

egy nagyon nagyon picit csúsztatni kell a kuplungot, egyesben mivel jó hosszú azt jól ki lehet huzatni, az első futóművet 2 csíkkal le kell engedni, nekem többel le volt alapban, így nem fog 1 kerekezni az rsv
indulásnál nem szabad magas fordulaton indulni
201 méteren fogtam már meg hayabusát, ZX12R-t, CBR 1000 RR -t stb.
nincs rajta kormánytelo de igy is kezes bárány!
az ára jó csak nekem ez még túl "halk" !
szerintem olyan lesz mint ami a Zsolti gépén van!
ööö kormányteló van e rajta?
nézd már meg nekem
lena lehet hogy holnap átugrom hozzád ha jo idő lesz.bizok benne!
üdv:mindenkinek!nekem egy 07 RSV van,eddig nayon megvagyok elégedve vele kitünő a fék preí­z a futomü jo a blokk és a dizájn magért beszél,egyszoval tuti gép!már csak nekem kell hozzáfejlödnöm.ugye "lena barátom"!majd azon leszek idén!vissza térve a végsebességreén már mentem vele 270-et és nem volt még vége"full gyári"a gép.de ilyen utak mellet hova száguldozna az ember.tetszenek a japán motorok is de egy olasz motor az egészen más kategoria.olyat nem látsz minden útfélen.remélem holnap jo idő lesz és kitudok menni vele egy körre.mindenkinek további jo napot!szevasztok!
V2Factory: Abszolut egyetertek veled! Bar megjegyzem abban a celegyenes vegen a gixer1000-en egy pillanatra azert felvillan a 260-as szamjegy. Persze nem ez a lenyeg
Vegbela:Ez nem a te benasagod! Az alulrol jovo nyomateknak ilyenkor jon ki a "hatranya" [Remelem latjatok, hogy nagyon-nagyon idezojelbe raktam ] Nagyon nehez ezekkel pont jol indulni, mivel emeli az elejet, es ha kicsit tulhuzod visszaengedni a gazt, az meg ugye idovesztes. Amit irtam lentebb, hogy a Cbr600f megverte, az is azert volt mer a srac a TLR-el nem tudott ugy indulni, hogy ne emelje az elejet a vegen rahasalt szinte a tankra, de akkor is jott a nyomatek, es emelte az elejet, meg valtas utan 2-be is.[ mondjuk en ezt birom, igazi ferfiaknak valo motor] Meg persze 1-2.-ben le is szabalyoztatta ugye, a kis Cbr meg elment. Amugy nekem volt egy legutolso kiadasu Gsxr-1100w-em, hat az meg eppen a forditotta volt, jol lehetett vele indulni, nehez volt az eleje[is], es nem emelgette. Abban az idoben nem volt ellenfel. Par 900RR-es kolega igencsak vakargatta a fejet miutan gyorsultunk egyett
millepeti:Koszonom a leirast! Nagyon korekt volt! Valahogy hasonlokeppen velekedek en is, a tesztek, es a leirasok alapjan, bar meg nem mentem egyikkel sem. Ranezesre is az RSV konyedebnek hat, es nekem is meggyozodesem, hogy jobb a futomuve, feke. Bar a TLR nyomatekosabb lehet a kulonbozo diagrammok alapjan, es ahogy irtad foleg alacsonyabb fordulaton, bar a a nyomatekgorbet nezegetve talan magasabbaknal is. Az RSV izgalmasabb gep lehet, szebb, es kecsesebb is, futomuve jobb, feke is, es eleg sokan szidjak a TLR futomuvet, foleg a hatuljat.Viszont szerintem a TLR brutalisabb, durvabb motorikus szempontbol. [Most magamon rohogok, hogy en akkarom megmondani a frankot, es meg egyiken sem ultem ] Bar eleg sok motorom volt, es valahogy ez jon le. Volt par olasz autom is, hat......de sokan irtatok, hogy elege megbizhato, meg mondjuk azthiszem olasz tervezesu a motorja, es ugye a fobb alkatreszeit sem az olaszok csinaltak. Amugy hosszu ideig a BMW 650F-be is a motort az olaszok raktak ossze....
Szamomra a VTR is szobakerult[persze a sima F] es talan az a legjobb utcara, csak kicsit gyengebb motor,futomu, es minden szempontbol ugye.Na majd elvalik milyen lesz, meg egyelore van kis idom gondolkodni rajta.
Nem állóból, előzést követően, vagy terelés után 80-120-ról elgyorsulva. Állóból majdnem mindig levernek, de ezt a bénaságomnak tulajdonítottam.
Igen ezeket adják.
Hali Mindenkinek!
Olvasgatok és azt érzem a topic soraiból, hogy jön a tavasz. Erről a kinek erősebb, kinek gyorsabb témáről írnék 1 rövidet.
Réges régen a LADA gk-on az első számú tuningom volt, hogy peresebb gumikat raktunk fel. Rögtön jobban gyorsult. Azt követte az igazi tuning (rövid hajtókaros kis-nagy blokk! )
Motoron ezt nem tudod megtenni, de elöl és hátul is tudsz módosítani a lánckerekeken illetve azzal együtt a láncon is kell. Szívóoldal, kipufogó oldal még szintén ad lehetőséget. A moci súlya és egyensúlya, + a futómű és fék szintén hoz eredményt.
10 év kihagyás után voltam a Hringen. Begőzölt az agyam, mivel haver lesajnált az akkor ott lévő R1 miatt. Miután elém jött ki a kolléga a boxból, megpróbáltam utolérni. Nem tudom, megsajnált, vagy ennyi volt valóban közöttünk, de sikerült. Kettő körön keresztül mentem mögötte, de a nagy kihagyás miatt már nem akartam nagyobbat kockáztatni. Való igaz, hogy a célegyenesben 1 kicsit el tudott húzni, de a végén már együtt fordultunk. Én ott kb. 240 meg 1 picivel többel érkeztem (a videókon láttam, hogy vannak sokkal gyorsabbak is sor 4 ezresekkel).
Gyorsultam 1 AMG sportkupéval. 260-ig volt helyünk, végig mögöttem volt. Tudom, ezt nem illik ide írni, de az azért mégis csak 1 kompressoros nagy vas ráadásul előnnyel indult a gonosz.
No, csak azt akarom leírni, hogy valóban sokat jelent, hogy ki hogyan motorzza ki a gépet. Engem is lasajnáltak amikor vettem, de amikor viszakérdeztem, hogy a gixert hogyan használja ki a kanyarban, nem tudott válaszolni a sporttárs. Ezt követően kiegyeztünk, hogy a sok lóerő jót tesz a technikás egyenesekben. Ám én nem 3k körül akarok repkedni, arra ott van a Bessenyei.
Tehát nem rábeszélni nem akarok, de aki vásárlás előtt elgondolkodik a típuson, annak azt üzenem, hogy ne ijedjen meg a mende-mondáktól. Nem hiszem, hogy rosszabb a model a japánokénál, bár azt elismerem, hogy olasz volta miatt vannak vele olyan dolgok, melyek miatt becézgetni kell, hogy valóban hálás legyen.
No, jöjjön már az a szép napos motoros idő!
Szia Atti! 3 évig volt TL-em és csak 1 éve RSV-m. A TL mintha alacsonyabb fordulaton jobban húzna,de 6-7 ezertől az RSV behozza a lemaradást. Ugyanazon a szerpentínen jobb időt mentem az rsv-vel 1 hónap után,mint a TL-el 2 év után! A futóművet nem győzöm dícsérni,de a legnagyobb különbség amit tapasztaltam,az a fék. Szerintem kényelmesebb is az RSV,legalábbis én nem fáradok el rajta annyira. Kicsit nehezebben indul. A TL-t nem tudtam annyi ideig mosni és nem tudott olyan hideg lenni,hogy ne induljon be elsőre. Röviden ennyi.
Majd elfelejtettem, az osszehasonlitas nem palyara szeretnem kerdezni, hanem kozuti hasznalatra.
Viking: Orulok, hogy nem vetted bantasnak, nem is allt szandekomban senkit megbantani!
ddt500:A te motorod palyan egy jo pilotaval szinte verhetetlen! Az egyik legjobb, legidealisabb palyara valo gep. A V2-ek kozott pedig az RSV[ mivel a Ducati megfizethetetlen]
A tobbieknek:[persze ha ezek utan szoba allnak velem ] Lattom sokan valtottak Tlr1000r-rol RSV-re. A ketto motor kozotti kulombsegek erdekelnenek. Nem tesztek [azokat mar olvastam] maganvelemenyek erdekelnenek, sajat tapasztalatok olyanoktol akinek mind a 2 volt, vagy mindkettovel ment mar: Nyomatek erzes alacsony, magas fordulaton, huzoero osszevetese, melyik "kenyelmesebb" hosszabb tavon, kezelesi tulajdonsagok, kanyarstabilitas, stb. osszevetesere lennek kivancsi! Elore is koszonom a velemenyeket!
Nem bántottál meg.
Nem gondolom magamról, hogy akár sötétben, szembeszélben összekeverhető lennék Baylissel.
Mindazonáltal idézett beírásom viccnek szántam.
Na, regota olvasom a topicot, hozzaszolnek en is a temahoz. Eddig soros motorjaim voltak, de valoszinu en is kiprobalom majd a V2-ot. Ennek ellenere azert irnek par dolgot. Oke, hogy mindenki a maga lovat dicseri, de azertne esunk at a lo tuloldalara! Az RSV-nek nem a Gsxr-Zx-Cbr 1000-es motorok az ellenfelei. A sor 4-es 1000-ek erosebbek, gyorsabbak, es jobban gyorsulnak. Nem ertem, hogy Viking1 miert ir olyat, hogy lekell fogynia, hogy tartani tudja a lepest a Gsxr 1000-esevel az RSV-k ellen, nem akkarom megbantani, de lehet, hogy inkabb megkene tanulnia kihasznalni a motorja teljesitmenyet.
Végbéla: Csak annyit, hogy ha te tartod a lepest allohelyzetbol 250-ig egy 1000RR-el, vagy egy XX-el, akkor a haverjaid vagy nagyon elcsesznek valamit, vagy megkene nezetniuk kicsit a motorjaikat.
Mult evben voltunk kint gyorsulasin haver 2000 evj cbr600f-evel es tlr 1000r ellen ment[igaz 201m volt a tav] 6-bol 5X megverte a tlr-ert, egyszer dontetlen lett.Persze ha hosszabb lett volna a tav, akkor mar mindjart mas lett volna.....Viszont 400m-en sem kell odaallni az RSV-vel egy 1000 gixer melle, mer csunya vege lesz.
Felreertes ne essek! Szeretem a V2-es motorokat, es becsulom oket, en is ilyet akkarok majd venni, de azert mar paran atestek a lo masik oldalara. A V2 egy kulon vilag, es nem az szamit, hogy osszehasonlitsuk a soros motorokkal, mer egeszen mas, es pont ezt szeretjuk bennuk!
Senkit sem akkartam megbantani az irasommal, akit megis megbantottam bocsi!
Menetkész súlyt (motor+pilóta) oszd el a nyomatékkal.
A 750-es kapásból vagy 20 kilóval könnyebb a Millénél.
Ha még te is egy 20-assal több vagy a cimborádnál...ráadásul az áttétele sokkal rövidebb a gixxernek, mert tovább forog.
Ha 65-re fogynál akkor talán lenne esélyed!
Ugye ugye!
Lefogyok 80 kilóra és esélyetek sem lesz...