Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha valakit érdekel, vagy valakinek a barátját, akkor itt is jelzem, hogy eladó 2006-os évjáratú FACTORY motorom. Szín: fekete-arany. Gyári állapot, első tulaj, 32000km, karc és törés mentes, vezetett szervizkönyv számlákkal igazoltan.
Adatlapom alapján e-mail-ban további részletek!
Bár azt mondjuk, hogy a szezonnak vége, de jövőre jön a következő! Mi lenne szebb a karácsonyfa mellett, mint a következő évre megvásárolt motorod? "DUCATI élmény" elérhető áron! Ezt mi már tudjuk!
Sziasztok!

Heves megyéből esetleg nincs valaki? Esetleg Pest megye, M3-as vonal...?
Találtam nagy felbontású fotókat a lábtartódról és ugyanaz a felhajló része, mint az enyémnek, úgyhogy csak az állapota a kérdés. Hogy tudnám megnézni?
Járó motornál a műszerfal 13.6ot mutat, meghajtottam ma egy kicsit és fasza minden teszi a dolgát de már megint kinullázódott minden...
Járó motornál 13.8-14.2, álló motornál is illő 12 fölött lennie, de mérj rá, mert a Tarkának sem mér jól az órában lévő.
Partinbob,

Sajnos elkvitték...
Nekem új generátorral 13.2 fölött van.fordulatszámtól függően . A gyári érték 4000 ford. 13,6 V . A műszerfal nekem nem pontos én rámértem műszerrel is.
Nekem 11.8V ha beindítom 13 körül van.
Nekem rángatással kezdődött ami egyre erősödött ,néha elment a műszerfal. Olyan volt mintha nem menne egy henger. Volt töltésem,de csak 12,8V körül. Rámértem és egy tekercs testzárlatos volt.
Már nincs probléma csak kiégett biztosíték +1 csatlakozó megolvadt ezeket kicseréltem és már jó is, úgy látszik néha nem árt befújni a csatlakozókat.
Nekem volt generátor hibám, elég súlyos, de ilyet nem csinált, ment szépen akksiról, amíg bírta.
spmito@freemail.hu-ra küldd a képet.
Partibob,

Elfelejtettem.... holnap megnézem
Hova tudom a képet küldeni, nincsenek az adataid feltöltve.
Partibob,

Holnap megnézem, addig nem szeretnék mondani "felelőtlen"-t...
És mennyiért kerülne le onnan?
Patibob,

Lehet van egy új a polcon...
Szia
A tünetek első fele megegyezik a generátor álló rész meghibásodásával . Mérj rá a generátorra
Na itt egy kis probléma:
http://youtu.be/R4EVFkNSAFg

Elindultam motorozni egy darabig semmi aztán elkezdett megtorpanni, rángatni, 7ezer fölött csak dadogva forgott vibrált folyamatosan a műszerfal+lámpa indexet is össze vissza jelezte, miután hazaértem leállítottam megpróbáltam újraindítani nem történ semmi a műszerfalon, önindító tekert de nem indult szétszedtem a hátulját láttam az egyik biztosíték kivan égve kicseréltem aztán a videón látszik a többi.. indult minden rendben egyszer villant a műszerfal és elkezdett valami zizegni videón is hallható kicsit, utána ráadtam a gyújtást de a hőfok helyén "Err" villogott és kis a kis piros kulcs mint amikor nincs gyújtáson.
Ilyennel találkozott már valaki? Nem itt akarom megszereltetni a motorom csak érdekelnek a vélemények
hello: küldj képet tiédről és akkor össze nézem enyémmel.
ár=5e
Sziasztok, ha valakinek van egy eladó PC-je 2007-es RSV - hez, akkor érdekelne. Üdv.
Szia,
Bal első lábtartót keresek 2007 - es RSV hez, amiben a tüske menete tökéletes. Igazából csak a felhajló részre van szükségem. Szerinted a tied és az enyém között van különbség? A keret része látom hogy más formájú.
Sziasztok!

Van egy eladó pályaidomon, ha valakit érdekel.
Elérhetőség adatlapomon.
halo halo, keresek 2000 es évjáratú rsv millére kormány lengéscsillapítót, ha vki tud várom az üzeneteket, előre is köszi