Srácok, ti meddig szoktátok tölteni a tankot? Járt már valaki úgy, hogy peremig töltötte, majd azt vette észre a motorról leszállva, hogy benzinben úszik a töke? Meddig lehet tölteni, hogy ne folyjon túl?
5-6 között nekem is van üres, erősebben kell megrántani.
az üres megtalálása először nekem is nehézkes volt, olajcsere óta finomodott de nagyon finoman kell pöcögtetni, hogy ne ugorjon át.
Sziasztok! Pár hónapja vettem az RSV-met. Az a gondom, hogy 5. és 6. sebesség között gyakran váltok lyukat. Ha odafigyelek és erősen húzom a kart, akkor nincs ilyen probléma. Emellett az üreset is elég nehezen találom, sokszor oda-vissza kapcsolgatok 1 és 2 között, mire meglesz. A kuplungra gyanakodtam, de miután kuplungolajat cseréltem és légtelenítettem továbbra is fennáll a helyzet. Ez jellemző a típusra és bele kell törődni, vagy egyedi hiba?
biztos hogy levegő van benne, próbáld felül is légteleníteni és alul is többször, húzz rá egy átlátszó csövet a légtelenítőre és látod hogy jön-e a levegő. Be nem juthat levagő általában kifolyik a fékolaj.
Sziasztok!
Lenne egy kisebb problémám és kellene pár instrukció mit kéne csináljak!
A helyzet a következő van egy 2002-es RSV és folyamatosan felpuhul az első fék eddig mindig azt csináltam, hogy felpumpáltam a fékkart, behúzva a légtelenítőcsavart meglazítottam kinyomott egy kis olajat vissza csavartam a légtelenítő csavart és onnan már harapott a fék ahogy kell, de ha bent hagytam 1 napra a garázsba következő napra megint felpuhul . Az év elején volt fékolaj csere [Motul 5.1 es fékolaj van benne] szervízben ott légtelenítették a féknyergeknél a féket de a főfékhengernél nem hiszem. Lehet nem légtelenítettem le jól mivel csak egyszer próbáltam meg mindig a légtelenítés és többször kéne? Vagy esetleg a sok állástól már a főfékhengernél már valahol bejut egy kis levegő a rendszerbe?
Előre is köszönöm a válaszokat!
Sziasztok.
Egy érdekes jelenséget produkált a mai napon az RSV.
Ráadom a gyújtást, de nem történik semmi (nem világít a műszerfal, helyzetjelző, tompított, stb) mintha rá sem adtam volna a gyújtást. Visszafordítom a kulcsot, majd ismét elfordítom, akkor meg vibrál a műszerfal összes lámpája. Vártam pár másodpercet majd újra megpróbáltam és ugyan az a vibráló lámpák fogadtak a kijelzőn. Párszor eljátszotta velem. Visszatoltam a garázsba majd megint elfordítottam a kulcsot és láss csodát most meg minden rendben. Szarakodik a gyújtáskapcsolóm? Vagy mi lehet még az oka?
Köszi. Sok helyről hallottam, hogy elől egy foggal kisebb fogaskereket kell feltenni, és akkor sokkal barátságosabb lesz a gép. Ez erre vonatkozik, vagy a régire?
tel:06307316232
én kb 6-8 cm-t belógatom a töltőtpisztolyt és mikor ott lekattan akkor oké.
amúgy eső vagy mosás után ha legalább tüdővel nem fújod ki a tankbetöltő körül a likat ugyanúgy vizes lesz a zacsi.
az üres megtalálása először nekem is nehézkes volt, olajcsere óta finomodott de nagyon finoman kell pöcögtetni, hogy ne ugorjon át.
szerintem mind ilyen....
06 70 389 6486
2002-es RSV-hez nincs valakinek gyári farokidomja?
Az se baj ha sérült, úgyis át lesz fújva...
Keresnék első és hátsó index búrákat 04-es RSV-re. Esetleg ha valakinek van és eladó akkor kisegíthetne és eladhatná nekem.
Köszi
Lenne egy kisebb problémám és kellene pár instrukció mit kéne csináljak!
A helyzet a következő van egy 2002-es RSV és folyamatosan felpuhul az első fék eddig mindig azt csináltam, hogy felpumpáltam a fékkart, behúzva a légtelenítőcsavart meglazítottam kinyomott egy kis olajat vissza csavartam a légtelenítő csavart és onnan már harapott a fék ahogy kell, de ha bent hagytam 1 napra a garázsba következő napra megint felpuhul . Az év elején volt fékolaj csere [Motul 5.1 es fékolaj van benne] szervízben ott légtelenítették a féknyergeknél a féket de a főfékhengernél nem hiszem. Lehet nem légtelenítettem le jól mivel csak egyszer próbáltam meg mindig a légtelenítés és többször kéne? Vagy esetleg a sok állástól már a főfékhengernél már valahol bejut egy kis levegő a rendszerbe?
Előre is köszönöm a válaszokat!
Esetleg valakinek ,egy bubis sötétitett plexi 2004-töl RSV-re
Egy érdekes jelenséget produkált a mai napon az RSV.
Ráadom a gyújtást, de nem történik semmi (nem világít a műszerfal, helyzetjelző, tompított, stb) mintha rá sem adtam volna a gyújtást. Visszafordítom a kulcsot, majd ismét elfordítom, akkor meg vibrál a műszerfal összes lámpája. Vártam pár másodpercet majd újra megpróbáltam és ugyan az a vibráló lámpák fogadtak a kijelzőn. Párszor eljátszotta velem. Visszatoltam a garázsba majd megint elfordítottam a kulcsot és láss csodát most meg minden rendben. Szarakodik a gyújtáskapcsolóm? Vagy mi lehet még az oka?