Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Lasd adatlapom!

Megadtam, ott lathatova lett teve...

Varom leveled!

Cs.
megpróbálom meghegesztetni de azért érdekel.
dobj 1 e-mail címet ahol tudunk árról értekezni.
köszönöm.
Sziasztok!Valakinek kuplung alsó munkahenger gumikarmantyú elfekvöben?
Tartka, nekem van egy lengokarom...

Ha erdekel...


Cs.
Nekem van egy lengokarom...

Ha erdekel...
Sziasztok
Kibaszottul rángat a motorom ,használhatatlan mi lehet a baj . Néha kiírja EFI , de néha nem.
Mivel prolbálkozzak?
Há' bíróúr...én nem is hasznáttam a zidén'
Megnéztem a belső felét is,végig van repedve, el is mormoltam egy imát....így utólag.

én kiszedem, odaviszem, oszt' majcsak' lesz valami.
Én voltam nála rendes volt elmagyarázta mit csinálna vele hogy soha ne legyen vele baj, csak azt mondta ki kell szedni a helyéről ja és mondta hogy csak 24.től fog ráérni! Nekem ma reggel csinálták meg Kádártán remélem többet nem lesz vele bajom
a belső részét nem néztem, gondolom van mert oda van rögzítve az a műanyag láncvédő vagy mi a tököm.
szerdán szétszedem/szedjük és a Hold utcai srácnál próbálkozom.
Ez miatt van! a többi lyukat én fúrtam rá
Csak a szokásos egykerék meg ilyesmi de ugratni nem szoktam vele
tarka! a belső felén nincs meg csavar lyuk? én holnap viszem át Kádártára hegesztetni aztán majd meglátjuk mi sül ki belőle.
Mi a szar ez? Crossoztok vele?
És akkor a kérdés:

NINCS VALAKINEK NEM REPEDT HÁTSÓ LENGŐKARJA?
nnnna, felbuzdulva az eseteden megnéztem én is.
2005-ös, nincs csavarlyuk és íme:


az tuti.
Szerintem amíg az a csavar lyuk ott van addig mindig el fog repedni.
hogy a pi..ba repedt el a hegesztés is?
De a belsejébe minek merevítés, csak nehezebb lesz tőle. Hajlító igénybevételt a keresztmetszet mértani közepétől legtávolabbi rész veszi fel, így a belsejében elhelyezett akármi csak a súlyt növeli. (másodrendű, vagy inercia nyomatéknak hívják)
ennyit a belsejében lévő merevítésről..
2006tól már nem rakták oda azt a buzi menetet a lengővillába azok már nem repednek
Nem is láttam még ilyet.