Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

a fejidom alatt van a kormány lengéscsillapító rajta,lehet,hogy csak nem látja a tulaj...
ez érdekes mert ez egy factory ezen volt gyárilag, de nem nehéz rá szerezni ára is jónak tűnik egyik legszebb festés sztem én ennek ellenére megalkudnék rá vmi jó árat
ezt ismerjük ez Atya motorja patika szalon állapot, ára picit sok de ez egy karcmentes hibátlan motor csak ajánlani tudom
húú én vezettem a legújabbat amin már brembo monoblokk van gyárialg.. hát az sem menti meg még úgy is sokkal gyengébb a fék nem tudom miért talán szar a fékcső vagy a felső brembo munkahenger hiánya... de nem az igazi köze nincs az rsv-hez, a futóműve amúgy stabil de kanyarba nem gondolatra megy be hanem kiülsz oldalra és magadra húzód mert olyan hosszú mint egy vonatszerelvény
sebességet nem érezni rajta én csak azt vettem észre hogy nagyon gyorsan mennek el a kocsik és 270-el mentem épp :D
röviden összefoglalva az egy nehéz nagy interkontinentális rakéta az rsv meg egy kis halálos lézerfegyver a busához képest
szép nagyon,de ennyit nem ér szerintem...
Lehet hogy hozzá dobok még egy kicsit és akkor már inkább ez: http://www.hasznaltauto.hu/motor/aprilia/aprilia_rsv_1000_factory-67662
65

arany-fekete ez valami eszméletlen...
mármint úgyértem hogy utólag szokták felszerelni házilag busára a brembo fékeket
Közben kicsit szétnéztem busa fronton, RSV féknyergeket szerelnek busákra,az azért nem rossz... a végsebessé baromira nem izgat hogy 270el vagy 310el tud menni ez számomra teljesen mindegy. közben visszaírt a motor gazdája(http://www.hasznaltauto.hu/motor/aprilia/aprilia_rsv_1000_fac

tory_r-6801654) nincsen rajta kormányteló
mármint a busa féke,futóműve sokkal gyengébb
megintcsak jelen:-)
fék-futómű sokkal gyengébb,erősebb a busa,cserében 50-60 kg-al nehezebb...a busa sokkal túrásabb,mint az rsv,nem egy kategória a kettő...nagyon nem
Vadászgép vs Utasszállító?! ha a végsebességet nem nézzük
Valaki az itt jelenlévők közül vezetett már hayabusát? kíváncsi lennék hogy egy RSV milyen egy busához képest Az erőt leszámítva
2008as Tuononak ugyanaz a váltója mint a 2008as rsv-nek
Vagy csak a gyári áttétele más?
hát igen ha garis akkor sajna nincs más opció pedig van aki talán jobban ért hozzá mint a márkaszervíz...
Mivel garanciális, csak egy lehetőség van, a központi márkaszervíz, legalábbis én nem találtam másikat pedig kerestem. Egyébként az elmult 850 kilóméter alatt tényleg sokat javult, de lefulladás - szigorúan meleg állapotban - megmaradt. A kanyarodós eset után visszavittem a szervízbe. Az ember eljátszott vele vagy két órát, próbakör után vissza, még egy fél óra, majd haza. Nem volt lefulladás, a rángatás is jelentősen csökkent alcsony fordulaton, szóval majd meglátom, hogy mennyit változott, de a szerelő szerint érezhető még mindíg, hogy a befecskendező fúvókák nem teljesen tiszták. Megyek vele és töltöm az injektortisztítót, remélem o.k. lesz. Hiába négy év beindítás nélkül semminek sem tesz jót.
errol a lefulladas temarol eddig nem volt szo de erdekes hogx majd menet kozben fog kitisztulni miert nem pucoltak ki az ac-t stb ? es ha nrm tisztul ki ez nekem kicsit kamu gyanus melyik szerviz volt ez ?
ez a fólia amúgy nem is hülyeség,én azthittem fényezve van
én FZR-embe 99ezer km volt, 2. fokozatot egyátalán nem vette be,de ezt leszámítva gyári értékeket produkálta a motor szinte,kompresszió is 11-12 bar volt benne,határértéken belűl
RSV nagybátyámé az egész motoron fólia van
JA! rsvbe 57ezer km kisebb hibákkal r1be 32ezernél ketté szakadt a hajtókar...
Persze mindegyikre lehet rosz példát találni
Sajnos egyik sem volt még de mindkettövel mentem már aránylag sokat
most nézem csak,tiéd a jégkorszakos RSV...hát az valami kegyetlen mi veszi rá az embert arra hogy ilyen fényezést csináltasson egy ilyen motorra,de komolyan?
most látom,hogy neked is:-)))
én a zx10r-el voltam így,csak ránéztem a kanyarra és lapon voltan,nekem más a tapasztalatom az rsv-vel,mondjuk én nemcsak mentem vele,hanem volt is
Én mentem 05 r1 el is 05 rsv factory val is.. Hát nem tudom Cseszneken egyátalán nem kellett bírkoznom hogy kanyarba rakjam kb magátol ledől a motor imádom a V2 őt és az extrákat rajta a külsejét mindenét a motornak meg hogy olasz! egykerekezni is faszán lehet vele bár 1esben nem ajánlatos mert könnyen megvan a baj nyomatékra annyi mint az r1 de lámpánál nagyobb gázzal indulsz el kb 1 méteren belül egykeréken vagy ezt a sor4 el nem nagyon csinálod meg, rsv kb 0-11000-ig húz csak azt veszed észre hogy letilt aztán rakhatod a következőt megint letilt r1 nél lehet érezni hogy mikor fogy el.
Ezzel a fekete factoryval én is szemezek de még talán kicsit arrébb van nekem a motorosvásárlás és lehet hogy nem is rsv lesz pedig abba vagyok szerelemes ... de az r1ben meg a teljesítmény fogott meg, úgyhogy már azt sem tudom mit akarok....
ettől sem kell tartanod,az osztrák rotax nagyon jó blokkot faragott bele,nem hallottam még kifeküdt motorról