Sziasztok!
Valakit tudtok e esetleg, aki Millét keres 2002-est? Az enyémtől megválnék, képeket látjátok. Amit tudni kell róla: láncban, fogaskerekekben 10e km van kb., télen raktam bele előre hátra BREMBO fékbetéteket (újakat), légszűrőt, gyertyákat, olajat. ÖHLINS kormánygátlóval I.ár.: 760eFt (6 éve én használom). További info: 06209308413
Igen, én is hallottam már a napon megpuhuló aszfalt miatt eldőlő RSV-kről, a sztender ismert gyenge pont. Végül is nem kizárható, hogy igazat mondott a nepper és tényleg leesett a sztenderről a gép - még mielőtt alaposan pofára estek vele, vagy éppen utána. :-)
és közben megnéztem a gixxeren is az vanhát a fékcsőre nem emléxem pedig néztem de az tuti hogy felül nem brembo munkahenger van..messze nem tudja azt a rendszer sajna amit kéne
hát a suzuki oldalán ez a busa marketing szövege:
"Erős, mégis meglepően mozgékony. Bár vezetőjének ritkán van szüksége rá, hogy a maximumot kihozza belőle, a bőséges teljesítménytartalék önbizalmat ad a mindennapokban. A megzabolázott, mégis letisztult lendületet érzékelve nem csoda, ha megfordulnak a fejek az elhaladó Hayabusa után. A 2013-as modell újratervezett fékrendszerrel, nagy teljesítményű Brembo monoblokk féknyereggel és ABS-szel felszerelve érkezik"
épp azt olvastam a superbike magazinban, hogy a gixeren nem monoblokk van, azért gondoltam, nem hinném, hogy a Busára mást tesznek, bevásároltak abból a típusból. Igazából látni kéne egymás mellett a simát, meg a monoblokkot, mert én igy képről meg nem mondom.
Sziasztok, én most vettem meg a gépemet, 2008-as fehér RSV 1000 R. Az általad említett gépet is megnéztem többek között, na az szép sztori volt. Csepelen egy fehér sóderes autókereskedésben árulja egy igazi gennyes nepper. Nézem jobbról, nézem balról, mindkét oldalán csúszott a gép. Persze az idom telibe van fényezve, de alatta minden karcos, a fékkar és a váltókar nyoma ott a vázon (ráhajlott), a kipufogók csonkja végiggyalulva, maguk a dobok épphogy nem dőlnek szét, a vázon is gyönyörűen lehet látni a csúszás közben felverődő kavicsok nyomát, szóval egy nagy budi az egész. Amikor mondom a neppernek, hogy khmm ez bizony meg lett csúsztatva jobbról-balról, ez a mondat hagyta el a nepperek gyöngyének száját: "Leesett a sztenderről, mert ez ilyen típus, könnyen leesik" - hát azt hittem dobok egy szaltót. Rohadt mérges voltam, hogy egy ilyen szar miatt kimentem Csepelre. Aki ért a motorokhoz, ráér és akar jót röhögni, menjen és nézze meg.
nekem R verzió van, kormánygátló nélkül. eddig sosem szitált be, elkönnyüléskor is inkább csak picit kígyózik, de nem rángat, mint anno a TL-em (pedig azon volt)
szóval a geometriája bitang jó, nem mondom , hogy felesleges, de ha nincs sem nagy baj.
Esetleg az Öhlins kormánygátló külön nem eladó, mert ha igen engem érdekelne.
üdv: Sifi