Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

majd beszámolok mindenféleképpen. nem vetted el a kedvem tőle...egyedül az tudná elvenni a kedvem ha mondjuk 10ezrenként generálozni kéne a blokkot
én köszönöm,majd számolj be milyet vettél.
Remélem nem vettem el a kedved az Rsv-től,mert nem ez volt a célom,szerintem kurva jó motor,csak nekem nem sikerült hosszútávú kapcsolatot kialakítanom vele
szuper,hát köszönöm szépen ezt a kis beszélgetést,nagyon sokat segítettél tényleg
a factory-n úgy tudom van,ha nincs venni kell rá egy normálisat(használtan 70-80e)
ettől nem kell tartanod,iszonyatosan stabil futóműve van
az egyetlen,amire figyelni kell:1-2-ben folyamatosan elkönnyül az eleje,kanyargós,szar úton hajlamos szitálni,erős kigyorsításnál(pl. tatabánya-esztergom,mátra)
ami még érdekelne, hogy ezekben gyárilag van kormánystabilizátor? a másik parám az egy 200nál beszitáló kormány
nekem az a lényeg hogy atombiztos legyen az úton,pl ha esetleg belemegyek 1 vmi kátyúba a szar magyar utakon akkor ne baszódjak el vele egyből
mentem sp2-vel,az újabb millével is,hidd el ebben a kategóriában nincsenek már olyan különbségek,amiket te vagy én megérzel
igazából nem lehet szavakkal leírni,a v2 egy teljesen más kategória,mint a sor4.
Az elméletre rácáfol:szárazkarter+a v2 miatt nagyon lent van a súlypont,kb 8 cm-re az aszfalttól.Ebből annak kellene következnie,hogy kurva könnyen fordul.A gyakorlatban tényleg nagy kanyarsebességre képes,de rá kell tenni az ívre.Ezért közúti kanyarvadászatban lassabban mész vele,mert amivel gyorsabb lenne,azt úgyse mered kimotorozni(pl. Cseszneki szerpentin 200+ a 160 helyett),viszont minden kanyarnál birkózol vele
amúgy neked még a Mille volt,ha nem tévedek!? Újabb fajtát is próbáltad? hátha az másabb valamivel
hát örülök neki hogy volt rajta hasznod manapság már nem egyszerű haszonnal eladni akármit is. hónaljszárító sose kéne max majd ha nagypapa leszek
nyomatékosabb is,de csak 6-8000től...(mondjuk a teljesítménygörbén nem látszik a plusz nyomaték egy ugyanilyen kategóriájú sor4-el szemben)
ez nem egy mt01 vagy egy v-storm,ami 2000től tol,ez egy vérbeli superbike,ide kell a fordulat
ha először ülsz majd rajta,olyan lesz,mint az első kurvázás: azonnali szerelem lesz
később,amikor hozzászoktál a superbike V2-höz,akkor látod reálisan a dolgokat...
Amikor eladtam az enyémet,a srác egy hónaljszárítóról ült át erre:alku nélkül megvette,piaci ár felett jóval
akkor miért mondják hogy nyomatékosabb a V2 mint a sor4? éppen most jöttem rá hogy alapvető dolgokkal sem vagyok tisztában
én is,aztán többet váltottam rajta,mint egy 600-ason
Eleve az áttétel is nagyon pályás,gyári lánckerékkel nem kapcsolsz 150 alatt 6.-at,mert annyira leesik a fordulat,hogy berángat
-1+2-vel lett aránylag jó...
3000 alá nem eshet a fordulat,6000-től fasza,8000-nél,ha nem váltod el,könnyen beugrik a leszabályozásba,akkora tűzijáték van
ez vicces,mert én egyébként pont úgy képzeltem el a nyomatékát mint egy diesel autónál
erre rácáfolnék
tuono is szóba került...de azért vagyok inkább RSV párti mert az szebb egyszerűen számomra,és ennyi. a szépségért,megjelenésért hajlandó vagyok szenvedni 1 kicsit Egyébként a sport gépek tudtommal egytől egyig kényelmetlenek
remélem sok örömöd leled benne!
félre ne érts,nem leugatom az rsv-t,hiszen imádtam a hangját,a nyomatékát(ezt ne úgy képzeld,mint egy dízel autónál,kell hozzá a fordulat is),ahogy minden kanyarból kifele jövet kente a hátsó gumit.Ilyen is volt
19O cm-vel inkább egy Tuono kéne nem? én 192 vagyok. Az RSV-n nem érzem jól magam a Tuonot meg imádom. De ahogy írtad, szokás kérdése.
köszi a részletes tájékoztatót őszinte leszek,még soha nem mentem RSV-vel, nem is nagyon izgat hogy mennyire kényelmetlen,úgy vagyok vele h mindent meg lehet szokni. egyébként nincsen nagy belem hálistennek 190cm magas vagyok,vékony.mentem már 600as cbr-el azon úgy éreztem magam mint majom a köszörűkövön. az ereje szintén nem érdekel,nyomatékot szeretem inkább. lehet hogy hülyének fogtok nézni de nekem az "új" RSV az egyedüli sportmotor ami tetszik,más szóba se jöhet nálam,és a vinnyogós sor4 hangért se vagyok oda. inkább a mennydörgés FZRem már több mint 1 éve nincsen meg, és én nagyon nem szerettem azt a motort nemtom valahogy nem jött be ahogy az úton viselkedett,baromi instabilnak tűnt vagy nemtudom hogy mondjam.
most nézem,hogy fzr-ed van,nekem is volt egy exupom,nagyon szerettem
nem tudom milyen testalkatú vagy,de ha van egy pici hasad is felejtsd el gyorsan az Apriliát
Ha megfogadod a tanácsom,próbálj ki egy 2004-2005-ös zx10r-t is az aprilia megvétele előtt(gondolom mentél már rsv-vel) és csak utána dönts!
a kényelem miatt
túlzás nélkül állítom,hogy egy olyan rsv-m volt,amit sokan csak álmodnak maguknak,tökéletes futóművel,fékkel és bivalyerős blokkal ezenkívül minden kiegészítőt megvettem hozzá,amit kapni lehetett(pc,légszűrőház,légszűrő,titán akra rendszer,karok,pedálok,kormánylengéscsillapító,stb.)
Mégis valahogy azt vettem észre,hogy egyre kevesebbet motorozok vele,Most foghatnám az időhiányra,de tudod te is jól,hogy arra van az embernek ideje,amire akarja
Szerettem vele csapatni 50-60 km-eket,de hosszabb út után,mát kívánkoztam haza.Minden egyes méter birkózás volt vele,minden kanyarra rá kellett készülni,minden kigyorsításnál le kellett nyomni az elejét,minden féktávon kapaszkodni kellett.Hiába lehetett volna vele elméletben gyorsabban menni vele,mint a többi motorommal,én valamiért nem tudtam kimotorozni belőle Átültem először egy zx10r-re,akkor tettem fel a hahu-ra a motort...Sokkal jobban éreztem magam rajta és sokkal erősebb is,mint az Rsv.Persze nem pici pénzért,mert a lelki kötődés megvolt.Megfizették az árát,mindent beleszámolva is kerestem rajta majd 200.000-et,tehát nem volt kérdés,hogy eladom.Majdnem megvettem a zx10r-t,mikor ráültem a vfr-re,ekkor már tudtam,hogy ilyen motorom lesz.Sokkal gyengébb az rsv-nél,mégis nagyobb tempót tudok vele menni.Nincs benne akkora adrenalin a gyorsulásnál,viszont a kanyarokban annyira kezes,hogy ha nem ültél még ilyenen el sem tudom mondani a különbséget.A fékjei is gyengébbek,de az apriliával szinte nem mertem nagyot fékezni,annyira harapós volt,így a féktávam is rövidebb.
Röviden ennyi:újra kedvem van mindenhova motorral menni,mert nem kell minden méterért megküzdeni
Az hogy mit szeretek és mihez vagyok szokva az két különböző dolog. Eddig nakeden mentem sportmotort most szokom és igen, teljesen más. Lehet, sőt biztos, hogy a motor tudja amit kell, de az nem azt jelenti, hogy ráülök és egyből köridőt döntök vele. Egyenlőre nem érzem és nem hinném hogy azért töketlen lennék mert ezt be is merem ismerni. Lehet hogy te akkora király vagy hogy meg sem kottyan a sor4 - V2, naked-sportmotor váltás, ráadásul mindkettő egyszerre, de nekem ehhez kell egy kis idő. Ráadásul mint mondtam a motor sem működik még teljesen üzemszerűen úgyhogy a V2 - höz képest is rángatós. A szervíz szerint még kb 300-500 km mire teljesen kitisztul a rendszer. Nem hiszem hogy az általad olyan nagyon imádott V2 karakter része lenne, hogy állandóan lefullad. Állok a lámpánál, lefullad. Csorgok az autók között, lefullad. Lassú tempó, kanyarodnék, behúzom a kuplungot, lefullad. Kanyarodok lassú tempóban, húzok egy pici gázt, lefullad. Na ez az utolsó nagyon meleg volt. Mivel sebességben volt a hátsó azonnal blokkolt és úgy dobott át hogy még pislogni sem volt időm. Még szerencse, hogy egy parkolóban adta elő, mert ha forgalomban teszi és oldalról telibe vernek, akkor már nem lennék itt. Szerintem nem csak az én agyamat b@szná fel az ilyesmi és aligha a kényelmesség szimbóluma ha elvárom hogy úgy működjön a gép ahogy az egyébként elvárható tőle.
lehet hogy előttem már kérdezték tőled,de miért tértél át apriliáról hondára?