Az is szégyen!
De ahogy olvasom van itt minden, elektromos hiba és egyebek.
Én csak azon mosolygok, hogy a magazin cikkek alatt mindig van egy ügyeletes védőangyal, aztán beleolvasgatva ebbe vagy akár a KTM topicba térdig ér a szar. A GSX-R topicba ha nem lenne szófosásom, meg nem keresne Sedu alkatrészeket, kb. havonta egyszer írna valaki, mer' a motoroknak semmi baja.
Na, bocs, húzok, csak ezt nem lehetett kihagyni.
sziasztok.egy kis segitségre lenne szükségem.van egy 2004-es gyönyörü rsv-m és észre vettem a lengővillán azt a bizonyos repedést.olvasgattam a fórumon erről az esetről és hogy ez csak egy burkolat rajta és ha megheggesztetem lehet nyugodtan használni.nyugtassatook meg ,hogy ez valóban így van.segitségeteket előre is köszönöm.üdv gabi
Azzal nekem nincs bajom napi számláló nem nullázódik ki, ennél a motornál már nem ez az első eset mert én úgy vettem hogy előtte nemsokkal nullázódott ki 1400km-t mutatott kb mikor elhoztam
a nullázást követően neked megtartja a memóriáját a napi számláló?
az enyém i8s nullázott az első telünkön, azót a anapi számláló csak gyújtás levételig mutat, aztán ráadáskor ismét nulláz.
a total mér rendesen.
bocs hogy beleugatok, de ez kiverte a biztosítékot.
1. a megnyilvánulásod alapján, a kor nem minden
2. ha a tudás egyenes arányba lenne, hogy hány km-t motoroztál már le és hány motort vezettél már, akkor nem írtál volna ilyen nagyképű fellenzős szöveget. vagy nem motoroztál még eleget...
a környezetembe is vannak erre példák, valaki egy év rutinnal simán jobban motorozik mint a másik több éves tapasztalattal. szóval jobb alázattal kezelni a tudásunk szintjét, és azt a bizonyos lécet mindig feljebb kell rakni.
Bocs, de mivel személyesre vetted a hangnemet kénytelen vagyok válaszolni.
Először is valószínűleg félreértettél, mindössze annyit akartam viccesen megjegyezni, hogy a mostani motorod sokkal jobb vas mint a korban és árban összehasonlítható Ducatik. Sajnálom ha ezzel megbántottalak, nem volt szándékos.
Ami a gumikacsákat illeti, nem biztos, hogy te vagy az idősebb - sajnos.
Egyébként sok sikert az eladáshoz!
Nem akarok "szájkaratézni" Veled, de felhívom szíves figyelmedet arra a tényre, hogy a bejegyzésemben az eladáson van a hangsúly! Ha abban segítettél volna, most nem ezt írnám Neked:
Megosztanám veled azt a tényt, hogy valószínűleg Te még kaviccsal dobáltad a gumikacsákat, amikor én már motoroztam. De erre nem szeretnék felvágni! Viszont ebből kiindulva lehet, hogy a Tiédnél sokkal nagyobb tapasztalattal rendelkezem, lehet, hogy sokkal több márkájú és típusú motorkerékpárt vezettem, mint Te.
Aki ismer engem, tudja, hogy nem akarlak megsérteni! De légy oly szíves, hogy az ilyen "énmondommegatutit" bejegyzéseidtől kímélj meg!
Sajnos nekem úgy alakult az évem, hogy erre a lépésre rá kellett szánnom magam, és Te most azt gondolod, hogy beszólok Neked, bántalak a szavaimmal. Nem írtál volna általam feleslegesnek vélt bejegyzést én sem írnék mos Neked. Csupán ennyi a történet.
Motoros üdvözlettel, Róbert
Megjegyzés: Kérlek, ne válaszolj, mert ezzel én befejeztem!
Sziasztok!
Szeptemberben vettem egy rsv millét 2000 évjáratot de már nem indul.Este hazaértem vele a melóból semmi gond nélkül semmi jele nem volt hogy valami problémája lenne.Másnap reggel nem tudtam beindítani.Ha a belső szívócsőnyomás érzékelő vákumcsövét lehúzom akkor alapjárat van és ahogy visszadugom leáll, vagy ha gázt húzok akkor is leáll.Mindent kimértem multiméterrel(MAP,TPS,belső nyomás szenzor) minden a gyári értékeket mutatta.Ha már elérte az üzemi hőmérsékletet mindent visszakötve sem indul!A légszűrőház olajos lehetséges ,hogy valami olajos lett és bezavar?Kicsit több olaj van benne de minimálisan.A segítséget előre is köszönöm!
Hali , most vettem nemrég egy rsv factoryt :) meg tudná nekem valaki mondani hogy a műszerfalon hogy kell a pontos időt beállítani?:) mert mindenre rájöttem csak erre nem tudtam :)
De ahogy olvasom van itt minden, elektromos hiba és egyebek.
Én csak azon mosolygok, hogy a magazin cikkek alatt mindig van egy ügyeletes védőangyal, aztán beleolvasgatva ebbe vagy akár a KTM topicba térdig ér a szar. A GSX-R topicba ha nem lenne szófosásom, meg nem keresne Sedu alkatrészeket, kb. havonta egyszer írna valaki, mer' a motoroknak semmi baja.
Na, bocs, húzok, csak ezt nem lehetett kihagyni.