Ami a motorba van az az enyém ami kivan szedve az nagybátyámé neki már a második lengővilla van benne és már az is berepedt, de az nem ilyen vészes.. én meg már úgy vettem a motort hogy javított volt de nem kellett neki sok és szépen elrepedt megint. Amúgy nem csinálok vele semmit csak motorozok.
-1 elölre,+1 hátra...ekkor lesz egy normálisan kezelhető motorod
gyári áttétellel nem lehetett 150 alatt 6. kapcsolni,mert annyira leesett a fordulat,hogy rángatott
fickósabb lesz egy kicsit, nem kell annyi kuplung aláfestés alacsony fordulaton városban. Cseréld, szinte mindenki lecseréli. Én hátra adtam neki még plussz 2-öt is.
Szia,
Gondolkodom az első fogaskerék eggyel kisebbre cserélésén - 16 - ról 15 - re. Szerinted érdemes? Mire számítsak ha lecserélem? Mik az előnyei, mik a hátrányai? Na és mennyibe kerül?
Köszi
Sziasztok,
Tudja valaki, hogy a műszerfalról a "service" feliratot a hogyan lehet eltüntetni? 2007 - es modell és a "tartsa nyomva a - és a + gombokat 15 másodpercig módszer nem működik, pedig a könyv szerint igy kellene, igaz az a 2006-ig modellhez való. Mondjuk azt se értem, miért jelent meg, abszolút nincs ideje semmilyen szervíznek.
900 alatt meg nem fogom oda adni mert hogy olaszból behozott tök széria 98-99 es évjáratúakat árulgatnak 7-800 ezerbe, az enyémen meg az extrák vannak annyiba kb egy nem-r es változathoz képest, plusz ugye még a többi! el kótyavetyélni nem fogom, akkor inkább megmarad! 900 al nagyon jól jár aki megveszi,és én is elégedett leszek!
Tényleg szép de sajna ezeknek a motoroknak nincs ára (nekem jól jött mert most vettem) de ha esetleg majd később eladni akarom akkor biztosan nem fog tetszeni az ára... Ja és még csak nem is viszik őket :/
nagyon szép motor
én is így éreztem,mint te:
nagyon szerettem az rsv-t,de motorozni valami túrásabb sokkal jobb
a busa jó választás(mondjuk én a vfr mellett döntöttem)
Ez a reális ár,amit kérsz érte,de készülj rá,hogy nehezen viszik el(nekem 4 hónap volt),mert valamiért félnek az itthoni társak az Apriliától...tehát,ha még idén szeretnél a sólyom szárnyán repülni,akkor 800 körül kell adnod
gyári áttétellel nem lehetett 150 alatt 6. kapcsolni,mert annyira leesett a fordulat,hogy rángatott
Gondolkodom az első fogaskerék eggyel kisebbre cserélésén - 16 - ról 15 - re. Szerinted érdemes? Mire számítsak ha lecserélem? Mik az előnyei, mik a hátrányai? Na és mennyibe kerül?
Köszi
ahogy jól esik, köszi
Ha mailben szeretnéd, küldheted a szapa@azet.sk címre.
Tudja valaki, hogy a műszerfalról a "service" feliratot a hogyan lehet eltüntetni? 2007 - es modell és a "tartsa nyomva a - és a + gombokat 15 másodpercig módszer nem működik, pedig a könyv szerint igy kellene, igaz az a 2006-ig modellhez való. Mondjuk azt se értem, miért jelent meg, abszolút nincs ideje semmilyen szervíznek.
lenne egy kérésem / közvélemény kutatás
Szeretnék készíteni egy RSV teszt videót, melyben összefoglalnám a típus előnyeit és hátrányait is.
Várom mindenki véleményét, konkrétan 2000-es évjárat lesz, így főként 1998-2003ig lennének a legjobbak a tapasztalatok.
thx
érd:spmito@freemail.hu
én is így éreztem,mint te:
nagyon szerettem az rsv-t,de motorozni valami túrásabb sokkal jobb
a busa jó választás(mondjuk én a vfr mellett döntöttem)
Ez a reális ár,amit kérsz érte,de készülj rá,hogy nehezen viszik el(nekem 4 hónap volt),mert valamiért félnek az itthoni társak az Apriliától...tehát,ha még idén szeretnél a sólyom szárnyán repülni,akkor 800 körül kell adnod
http://www.hasznaltauto.hu/motor/aprilia/aprilia_rsv_1000_mi
lle_-_r-7070466