Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok!
Ma szétszedtem a gépet átnéztem rajta mindent az AC pumpa kibukott nem tol semmi üzemanyagot holnap remélem le tudom szedni a tankot megnézem mi lehet az AC pumpával mert azt hallom h elindul és akarna tölteni.
Szia!
Igen eltünik az EFI felirat is. De ma mai nap okosabb leszek megnézem az AC pumpát hogy tolja az üzemanyagot vagy sem.
Elméletileg a hátsó ülés alatt el volt vágva egy kábel az a riasztóé de azt most nem találtam meg lehet összeért és nem engedi indítani a motort.
Szia!
Lehet rosszul tudom, de a meglévő javítási útmutató alapján nekem a következő a véleményem:
én nem találtam olyat hogy a motor olyat ír ki hogy NO START. Szerintem ez a risztónak a programja lehet ami a műszarfallal van összehozva és így írja ki. Talán erre utalhat az is hogy ha összedugtad a diagnosztikai csatit és nem írt ki hibakódot, szóval elvileg a motor rendszerei rendbe vannak. Esetleg még azt nézd meg, hogy az EFI felirat eltünik-e, vagy esetleg villog? Ha eltűnik, a motor rendbe kell hogy legyen!
majd ha vége a szezonnak és lebontom a burkolatokat rápróbálhatjuk az enyémre.
Sziasztok!
Lenne egy kis problémám a mai nap mentünk pár kör erre arra a motorral és amikor hazafele vettem az irányt a motor lehörgött egy egyenesbe mint ha elvették volna tőle az üzemanyagot a tank 3/4 ig van gondoltam a generátorra de megnéztem az akksi 12.7V feszültség volt benne és indítgattam is elég sokszor, nem merült le de a motor nem indult be. Megnéztem a biztosítékokat a stander is jól működik az üres fokozat jelző lámpa is világít. Az AC pumpa is tölt amikor ráadom a gyújtást igaz elég halk haverom gsxr-éhez képest. lehet nem tölt eleget vagy azért halk mert valahol el van dugulva. Hibát nem ír a motor összedugtam a szervíz csatlakozót is akkor se írt ki hibát. De amikor indítóztam a motort olyan 3-5 s eltelte után kiírja a motor h NO START lehet ez alapból is kiírja ha nem indul nem tudom. Van benne riasztó, de azt még anno a kereskedésből amikor vettem kikötteték mivel mindig sípolt. De ha jól láttam az ülés alatt az akksi mellett van valami cucc a riasztóhoz ami fejjel lefele volt berakva lehet azért na mind1 nem hiszem h emiatt nem indúlna be eddig jó volt. Az olajszintet néztem de nem láttam mivel sz.tem teljesen max felett volt. Amikor elhoztam olajcseréről akkor max alatt volt és a 4 literes kannából raktam még bele h maxon legyen. Remélem most nincs sok benne holnap megnézem miután állt kicsit. Gonolotam leírok mindent hátha valaki tud segíteni.
Előre is köszönöm a válaszokat!
Értettem.... már csak azt kéne tudni, hogy a régi egyáltalán tönkre ment-e, mert szerintem nem.
érdekes...
majd szóljál majd, hogy mif.sz volt.
a szabályzót ne add el, még kellhet....akár nekem is.
Ha vársz egy kicsit, lehet hogy lesz, igaz az enyém 2OO6os, de ugyan az a blokk, szóval sztem a fesszab is ua. A sztori, hogy az enyémet is fesszab problémával diagnosztizálták, vettem is egy másikat az ebay-on, de közben kiderült, nem az a baja, mert egy full jó fesszabályzóval is fent áll a probléma. Pénteken viszem szervízbe. Persze, ha találsz jó áron vedd meg, mert az új ára 68ezer ft.
köszi szépen!
Hali! Elküldtem...
szia!légyszi küldd már el nekemi is!
fehervariablak[kukac]gémélpontkom
köszi
Úgy fest, hogy az volt a baj, hogy tönkre ment az akkumulátor és ezért jelezte azt, hogy elektronikai probléma van illetve ezért nem volt megfelelő olajnyomás. Új aksi és ismét megy, mint az álom. :-)
Ilyen probléma nagybátyámnak is van de megoldva nem lett csak annyi hogy ha csinálja gyújtást le kell venni újra indítani általában másodszorra jó szokott már lenni de érdekes jelenség mert általában nem csinálja csak néha de szerintem érintkezési probléma lehet mert lehet vele menni csak letilt aztán haladni alig lehet vele meg kirángatja a kezedet a válladból
Üdv a V2 tulajoknak! Érdeklődni szeretnék 99-es rsv feszültség szab van-e valakinek felesleges elfekvő darab.
Közbe sikerült megtalálnom végre magyar nyelven úgyhogy tárgytalan az ügy.
Azért tapasztalatokat, vagy hogy mire érdemes jobban odafigyelni szívesen fogadok.
Előre is köszönöm.
Sziasztok!
Nemrég én is Rsv tulaj lettem, egy 2002-es modellről van szó. Sajnos nem kaptam a motorhoz, kezelési könyvet, nincs meg esetleg valakinek digitális formában?
Üdv.
A segítségeteket szeretném kérni. Olyan problémám alakult ki egyik percről a másikra, hogy a piros hibajelző háromszög az EFI és az olaj jelző lámpa is egyszerre világít. És nem tudom, hogy most az elektronikával vagy az olajnyomással vagy mindkettővel van probléma. Esetleg valaki találkozott már ezzel a jelenséggel? Sajnos nem tudtam, otthagyni a motort ahol ez a jelenség kezdődött így kb. 2 km még mentem ezzel az állapottal. Remélem nem ba...tam ki vele nagyon. Gondolom ha besűlt volna a henger akkor megállt volna teljesen a gép. Így meg csak szaggatott mint az állat.

Köszi
aprilia Alkatrészek és Szerviz


06 70 389 6486
Lehet, hogy ezért van?


hüle.
Tuonohoz/ RSV1000R-hez
-gyári dobok
-egyedi első ülés
-tankbőr
-gyári fék-és kuplung kar eladó.

Minden olcsón mert nincs rájuk szükségem.

Érdeklődni e-mailben: swissmoto@hotmail.com

http://www.kepesmotor.hu/onroa...
Érdekes, pedig motorozni sem tudsz igazán.
én 4000 alatt ledarálom.
de mást eddig nem rakattam fel.
Köszönöm az infót.
Van, nekem az van fent. Bírja, jó gumi, csak ajánlani tudom. Az M3nak még nem értem a végére, de az M1-el 6ezren felül mentem bőven. Az M+ban 4ezer van, de még csak most kezd megindulni kopni. Gyakorlatilag a majrécsíkot bárhol bármikor rizikó nélkül eltünteted, fog szépen.
Sziasztok!
Valakinek már volt tapasztalata Metzeler M3-sal, hogy bírja a V2-est.