Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

sajnos belelátni nem lehet,képről meg minden fos jól mutat,szerintem egy próbát megér...már csak azért is,mert ha tényleg fasza pár nap és eladják...
szuper,köszi a gyors választ gondoltam mielőtt autókáznék 400km-t megkérdezlek benneteket.
jól néz ki,menj el,nézd meg,próbáld ki,aztán ha jó:vedd meg
Ennyi pénzért szerintem ajándék...
Üdv urak!

Valakinek esetleg ismerős ez a bicikli?
http://www.hasznaltauto.hu/motor/aprilia/aprilia_rsv_1000_fac
tory_r-6801654

szeretném megvásárolni
ha a naked ules poziciot szereted miert vettel rsv-t?
ha egy villanymotort akarsz akkor a v2 nagy csalodas lesz ehhez tokos rider kell te sztem inkabb egy kenyelmes ember vagy nem neked valo ez
a kanyarodas...ne viccelj ilyen futomuvel barmit lehet csak csinald es teszi a dolgat mint a kisangyal
Hát, egy V2-től ne várd a selymes járást, mint egy 4 hengerestől. Városban igényli a kuplung aláfestést, főleg a gyári áttétellel. Gyakorlatilag az egy versenymotor utódja, a Honda meg az utcára lett tervezve. Ha neked ez a semleges 4hengeres feeling jön be, félek csalódni fogsz az RSV-ben. De ne add fel, ha ráérzel, szeretni fogod. Én el nem tudnám képzelni, hogy 4hengerest vegyek.
Hát erre az árokba borításra azért nem vennék mérget. Szerintem kurva jó motor, a féke is király, nekem egyedül az ülésével van problémám, szerintem túl keskeny az eleje. Az RSV is biztos jó, vigyorfaktor az tuti van benne - egyenesben, de a kanyarodás még nem megy vele, a Hondát sokkal jobban érzem, mondjuk ez a hasalós pozíció egyenlőre még idegen nekem, egyszerűen nem érzem az elejét. Kis fordulaton meg még hozzájön mindehhez ez az idióta rángatás, olyan mint egy bakkecske. Na ezt a Honda hírből sem ismeri, hála istennek. Remélem megoldódik ha kitisztul a rendszer.
Hú b@szod félre néztem. Bocs. Olyannal már mentem én is. Egyszer kétszer elpörgeted az RSV-t, aztán a hondát az árokba borítod, vagy oda adod valakinek. Én ettől a kombinált féktől voltam kész.

De javaslom neked is minimum előre az ezres szervízen egy 15-ös fogaskereket rakass be. A gyári áttétele nagyon verseny áttétel, cefet hosszú 1-es. Felhasználó barátabb lesz.
de született pár ilyen cikk is a témában - szerintem a lényeg hogy neked melyik stílus jön be jobban nekem egyértelműen egy karakteres moci pl a tuono vagy speed triple ha esetleg mentél már olyannal
cikk1
cikk2
cikk3
nyilván egy sport dob mindenen dob hangban meg megjelenésen is
nem tudom lehet van akinek a V2 tökre nem passzol a stílusához vagy nem értem miért gondolkoznak ennyire máshogy az emberek de én egyáltalán nem kell hogy küzdjek a gépemmel, azt csinálja amit akarok ugyan olyan állat mint ahogy én menni akarok, kb oldalra fordítom a cigit a számban és abba az irányba fordul és utána amit te is írtál nekem abszolút megvan a tuonon
cb nekem nagyon kicsi volt és hát amiben sajnos a japók rendre rosszabbak - legalábbis szerintem - mint az európai motorok a futómű és fék kombó sehol nincs ehhez képest
Szerintem nagyon dögös, főleg a lazer gp dobbal és így a hangja is király. Egyébként az egészet olasz tervezte, nem csak a lengőkart. A sótlanság relatív, ha úgy érted, hogy nem kell minden pillanatban küzdeni vele, mert veled és nem ellened dolgozik, annyira, hogy gyakorlatilag úgy érzed egy idő után mintha a tested része lenne és a gondolataiddal tudod irányítani, pontosan annyira bízhatsz meg benne mint saját magadban, nos akkor igazad van, sótlan.
na erre kíváncsi leszek mit mondasz majd nekem a cb egy nagyon sótlan motor pont olyan semmilyen semleges ingerszegény gép - ez nem azt jelenti hogy rossz de bennem semmit nem mozgat meg sem a kinézete (leszámítva a hátsó lengőkart amit persze olasz tervezett :D - sem az ahogy megy
Hát remélem hogy nem gyengébb 40 - nel mert akkor nem sok marad ugyanis a CB1000R - bár rokonok - mégsem a CBR1000RR . Szóval elvileg vagy hússzal erősebbnek kéne lennie, de az áttételezés miatt ebből semmi sem érződik, legalábbis hatezerig, plusz még a rengeteg állás miatt az üzemanyagrendszer sincs a toppon, de majd kitisztul. De ezt a v2-t még szokni kell, egyenlőre elég nyűgösnek tűnik.
Annyi, hogy az enyémben a gyári 16-4Oes lánckerekek helyett 15-42 van benne. Városban nem tépkedi a láncot annyira alacsony fordulaton, meg így tényleg birkózós az elejét lent tartani.

Hát az ezres hondánál hogy lenne erősebb, vagy jó 4O LEvel gyengébb. De nekem élvezetesebb a két henger mint a 4, ezért választottam ezt.
Igen, rem;lem nem karcoltad meg.
Akkor a te tuonod van Várpalotán a Kornélnál?!
Hát kiváncsi leszek erre az "elemelkedés" dologra. Az enyém még bejáratós, 800 van benne, úgyhogy tényleg nem pörgettem 6000 fölé. de már nagyon kiváncsi vagyok, mert őszintén szólva a Hondához képest egyenlőre nem tűnik erősebbnek, csak makacsabbnak.
Akkor már sorra került volna teeee,matekzseni....mivel a tiéd fiatalabb és a km is kevesebb
eminyé 2005-ös 40e km-rel

Amúgy ja, nincs kizárva.

És különbenis: áprilistól-novemberig...jó?
Olvasgass az rsvforum.com-on, több infót találsz.
Köszi, a látszat ellenére vigyázva van rá, nem is tervezem, hogy megválok tőle.
Te kis b..zi!

Nem az enyém az első aminek elmegy a generátor, beszéltem PRfactory-val, mondta, típushiba, úgyhogy készítsd a pénztárcád, hamarosan a tied is sorra kerül.

De mondjuk ahogy használod, július közepétől augusztus 6.-ig, lehet van benne egy-két szezon.

Akinek meg nem emelkedik el az eleje, az nem pörgette 6ezer fölé.
Szittyu is "fórumlakó" mégsem kéne a motorja,állandóan egykerekezik meg stoppizik,parkolókban kerülget bólyát rotyogó hűtővízzel (képei között), castrol olajat használ, most leégette a generátort is.....szóval inkább olaszból hoznék konténerest.


egyébként gyönyörű a motorod,gratulálok hozzá
az rendben van, hogy már feltették előttem páran a kérdést de gondoltam felteszem újra,hátha valaki megválna a sajátjától :) szívesebben vennék fórumlakótól motort
Ebben az évben te vagy kb a 8-ik aki felteszi ezt a kérdést. Ne vedd a szívedre, de egy kicsit visszalapozgathatnál, millió érv, ellen érv lesz megtalálható.