ha a naked ules poziciot szereted miert vettel rsv-t?
ha egy villanymotort akarsz akkor a v2 nagy csalodas lesz ehhez tokos rider kell te sztem inkabb egy kenyelmes ember vagy nem neked valo ez
a kanyarodas...ne viccelj ilyen futomuvel barmit lehet csak csinald es teszi a dolgat mint a kisangyal
Hát, egy V2-től ne várd a selymes járást, mint egy 4 hengerestől. Városban igényli a kuplung aláfestést, főleg a gyári áttétellel. Gyakorlatilag az egy versenymotor utódja, a Honda meg az utcára lett tervezve. Ha neked ez a semleges 4hengeres feeling jön be, félek csalódni fogsz az RSV-ben. De ne add fel, ha ráérzel, szeretni fogod. Én el nem tudnám képzelni, hogy 4hengerest vegyek.
Hát erre az árokba borításra azért nem vennék mérget. Szerintem kurva jó motor, a féke is király, nekem egyedül az ülésével van problémám, szerintem túl keskeny az eleje. Az RSV is biztos jó, vigyorfaktor az tuti van benne - egyenesben, de a kanyarodás még nem megy vele, a Hondát sokkal jobban érzem, mondjuk ez a hasalós pozíció egyenlőre még idegen nekem, egyszerűen nem érzem az elejét. Kis fordulaton meg még hozzájön mindehhez ez az idióta rángatás, olyan mint egy bakkecske. Na ezt a Honda hírből sem ismeri, hála istennek. Remélem megoldódik ha kitisztul a rendszer.
Hú b@szod félre néztem. Bocs. Olyannal már mentem én is. Egyszer kétszer elpörgeted az RSV-t, aztán a hondát az árokba borítod, vagy oda adod valakinek. Én ettől a kombinált féktől voltam kész.
De javaslom neked is minimum előre az ezres szervízen egy 15-ös fogaskereket rakass be. A gyári áttétele nagyon verseny áttétel, cefet hosszú 1-es. Felhasználó barátabb lesz.
de született pár ilyen cikk is a témában - szerintem a lényeg hogy neked melyik stílus jön be jobban nekem egyértelműen egy karakteres moci pl a tuono vagy speed triple ha esetleg mentél már olyannal cikk1 cikk2 cikk3
nyilván egy sport dob mindenen dob hangban meg megjelenésen is
nem tudom lehet van akinek a V2 tökre nem passzol a stílusához vagy nem értem miért gondolkoznak ennyire máshogy az emberek de én egyáltalán nem kell hogy küzdjek a gépemmel, azt csinálja amit akarok ugyan olyan állat mint ahogy én menni akarok, kb oldalra fordítom a cigit a számban és abba az irányba fordul és utána amit te is írtál nekem abszolút megvan a tuonon
cb nekem nagyon kicsi volt és hát amiben sajnos a japók rendre rosszabbak - legalábbis szerintem - mint az európai motorok a futómű és fék kombó sehol nincs ehhez képest
Szerintem nagyon dögös, főleg a lazer gp dobbal és így a hangja is király. Egyébként az egészet olasz tervezte, nem csak a lengőkart. A sótlanság relatív, ha úgy érted, hogy nem kell minden pillanatban küzdeni vele, mert veled és nem ellened dolgozik, annyira, hogy gyakorlatilag úgy érzed egy idő után mintha a tested része lenne és a gondolataiddal tudod irányítani, pontosan annyira bízhatsz meg benne mint saját magadban, nos akkor igazad van, sótlan.
na erre kíváncsi leszek mit mondasz majd nekem a cb egy nagyon sótlan motor pont olyan semmilyen semleges ingerszegény gép - ez nem azt jelenti hogy rossz de bennem semmit nem mozgat meg sem a kinézete (leszámítva a hátsó lengőkart amit persze olasz tervezett :D - sem az ahogy megy
Hát remélem hogy nem gyengébb 40 - nel mert akkor nem sok marad ugyanis a CB1000R - bár rokonok - mégsem a CBR1000RR . Szóval elvileg vagy hússzal erősebbnek kéne lennie, de az áttételezés miatt ebből semmi sem érződik, legalábbis hatezerig, plusz még a rengeteg állás miatt az üzemanyagrendszer sincs a toppon, de majd kitisztul. De ezt a v2-t még szokni kell, egyenlőre elég nyűgösnek tűnik.
Annyi, hogy az enyémben a gyári 16-4Oes lánckerekek helyett 15-42 van benne. Városban nem tépkedi a láncot annyira alacsony fordulaton, meg így tényleg birkózós az elejét lent tartani.
Hát az ezres hondánál hogy lenne erősebb, vagy jó 4O LEvel gyengébb. De nekem élvezetesebb a két henger mint a 4, ezért választottam ezt.
Hát kiváncsi leszek erre az "elemelkedés" dologra. Az enyém még bejáratós, 800 van benne, úgyhogy tényleg nem pörgettem 6000 fölé. de már nagyon kiváncsi vagyok, mert őszintén szólva a Hondához képest egyenlőre nem tűnik erősebbnek, csak makacsabbnak.
Nem az enyém az első aminek elmegy a generátor, beszéltem PRfactory-val, mondta, típushiba, úgyhogy készítsd a pénztárcád, hamarosan a tied is sorra kerül.
De mondjuk ahogy használod, július közepétől augusztus 6.-ig, lehet van benne egy-két szezon.
Akinek meg nem emelkedik el az eleje, az nem pörgette 6ezer fölé.
Szittyu is "fórumlakó" mégsem kéne a motorja,állandóan egykerekezik meg stoppizik,parkolókban kerülget bólyát rotyogó hűtővízzel (képei között), castrol olajat használ, most leégette a generátort is.....szóval inkább olaszból hoznék konténerest.
az rendben van, hogy már feltették előttem páran a kérdést de gondoltam felteszem újra,hátha valaki megválna a sajátjától :) szívesebben vennék fórumlakótól motort
Ebben az évben te vagy kb a 8-ik aki felteszi ezt a kérdést. Ne vedd a szívedre, de egy kicsit visszalapozgathatnál, millió érv, ellen érv lesz megtalálható.
Ennyi pénzért szerintem ajándék...
Valakinek esetleg ismerős ez a bicikli?
http://www.hasznaltauto.hu/motor/aprilia/aprilia_rsv_1000_fac
tory_r-6801654
szeretném megvásárolni
ha egy villanymotort akarsz akkor a v2 nagy csalodas lesz ehhez tokos rider kell te sztem inkabb egy kenyelmes ember vagy nem neked valo ez
a kanyarodas...ne viccelj ilyen futomuvel barmit lehet csak csinald es teszi a dolgat mint a kisangyal
De javaslom neked is minimum előre az ezres szervízen egy 15-ös fogaskereket rakass be. A gyári áttétele nagyon verseny áttétel, cefet hosszú 1-es. Felhasználó barátabb lesz.
cikk1
cikk2
cikk3
nem tudom lehet van akinek a V2 tökre nem passzol a stílusához vagy nem értem miért gondolkoznak ennyire máshogy az emberek de én egyáltalán nem kell hogy küzdjek a gépemmel, azt csinálja amit akarok ugyan olyan állat mint ahogy én menni akarok, kb oldalra fordítom a cigit a számban és abba az irányba fordul és utána amit te is írtál nekem abszolút megvan a tuonon
cb nekem nagyon kicsi volt és hát amiben sajnos a japók rendre rosszabbak - legalábbis szerintem - mint az európai motorok a futómű és fék kombó sehol nincs ehhez képest
Hát az ezres hondánál hogy lenne erősebb, vagy jó 4O LEvel gyengébb. De nekem élvezetesebb a két henger mint a 4, ezért választottam ezt.
eminyé 2005-ös 40e km-rel
Amúgy ja, nincs kizárva.
És különbenis: áprilistól-novemberig...jó?
Nem az enyém az első aminek elmegy a generátor, beszéltem PRfactory-val, mondta, típushiba, úgyhogy készítsd a pénztárcád, hamarosan a tied is sorra kerül.
De mondjuk ahogy használod, július közepétől augusztus 6.-ig, lehet van benne egy-két szezon.
Akinek meg nem emelkedik el az eleje, az nem pörgette 6ezer fölé.