Sziasztok motoros cimbik V2 es motor vásárlása előtt állok és holnap megyek megnézni egy 2001 es RSV 1000 est!Mire figyeljek oda vásárlás előtt,mik a hibái stbb!Megkérnék valait világositson fel egy két dologban igy vásárlás előtt sor 4 ülök át v2 re már alig vrom :D
Amúgy, ha mégis index relét akarnál cserélni ki lehet szedni a fejidom lebontása nélkül az index relét csak némi ügyesség kell hozzá meg egy vékony kéz.
Ja nem nem, csak egybe írtam. 8 Ohmos amit én mondok szintén. :)
Inkább a W érdekelne: 25W vs 30W, meg ha az enyémet nézem - oldalanként 2x10W kellene. Csak mennyit változtat ez a villogáson, vagy egyáltalán ez számít-e?
Nos 10W és 1.8 Ohm az ohmikus ellenállása. Gondolom minél nagyobb W, annál lassabb a villogás. Amit ajánlanak az eBayen a kiszemelt index mellé, az 25W 8Ohm. Jó lehet az nekem - ha gyári villogási sebességet szeretnék elérni.
Egyébként n2W-OSRAM 5008 ITALY 12V R 10W 37R (E1) 00211, amit le lehetett olvasni még.
Ezt örömmel olvasom.
Másik kérdés, ez még nem derült ki számomra: 2 vagy 1 relé van? Mert hátul az utas ülés alatt durván kattog a cucc nekem, tehát vagy ott is van valahol, vagy lehetséges, hogy átrakta még az előző tulaj?
Értem, ez lett volna a következő kérdés, hogy végül mekkorát raktál be. Mennyire állt be azzal a villogás sebessége? Gyári közelit próbálok elérni majd nyilván.
Amit nétem indexet, ezt ajánlják hozzá: ellenállás, 25W 8Ohm. Ami tetszik, hogy előre van kábelezve.
Szerintem hagyjad a LED-es indexeket....nem egy hosszú életű valami...legalábbis nálam nem volt,raktam vissza a gyárit. Jó nagy pénzkidobás volt. (Drágább fajta volt rajta )
Értem, köszi. És nem melegszik, mint az állat? Mindenhol azt írják, hogy amellett, hogy pont a LEDesítés egyik előnyét (akksikímélés) már el is vesztjük így, még sokszor annyira túlmelegszik, hogy olvad körülötte minden.
szar helyen van:
a műszerfal és a lámpa között...eléggé le kell bontani az elejét,hogy cseréld,ezért (is)
én nem cseréltem a relét,hanem mind a két oldalra előre tettem egy-egy 50 Ft-os ellenállást...elég csak előre,mert egy ellenállás egy oldalt szabályoz
Szeretném lecserélni a gyári indexeimet LED-es megoldásra, és ha már így, akkor nem szimpla ellenállásokkal oldanám meg a villódzást, hanem cserélném a relét / reléket.
Kérdésem, hogy egy Falcon hol találom ezeket? Pár helyen írták, hogy az első lámpa mögött. Az az első indexeké, vagy 1 van mind a négyhez?
Inkább a W érdekelne: 25W vs 30W, meg ha az enyémet nézem - oldalanként 2x10W kellene. Csak mennyit változtat ez a villogáson, vagy egyáltalán ez számít-e?
Egyébként n2W-OSRAM 5008 ITALY 12V R 10W 37R (E1) 00211, amit le lehetett olvasni még.
Másik kérdés, ez még nem derült ki számomra: 2 vagy 1 relé van? Mert hátul az utas ülés alatt durván kattog a cucc nekem, tehát vagy ott is van valahol, vagy lehetséges, hogy átrakta még az előző tulaj?
Amit nétem indexet, ezt ajánlják hozzá: ellenállás, 25W 8Ohm. Ami tetszik, hogy előre van kábelezve.
a műszerfal és a lámpa között...eléggé le kell bontani az elejét,hogy cseréld,ezért (is)
én nem cseréltem a relét,hanem mind a két oldalra előre tettem egy-egy 50 Ft-os ellenállást...elég csak előre,mert egy ellenállás egy oldalt szabályoz
Szeretném lecserélni a gyári indexeimet LED-es megoldásra, és ha már így, akkor nem szimpla ellenállásokkal oldanám meg a villódzást, hanem cserélném a relét / reléket.
Kérdésem, hogy egy Falcon hol találom ezeket? Pár helyen írták, hogy az első lámpa mögött. Az az első indexeké, vagy 1 van mind a négyhez?
Milyen relé kell nekem?
Köszönöm a segítséget!
Egy kérdésem volna. Tervezitek az RSVs tavaszi gurulást? Ha igen pontosan mikor? :)
imik74
06 70 389 6486