Sziasztok! Olvasgattam itt a forumon hogy vannak olyan RSV-k amik különböző extrákkal vannak felszerelve(futómű ;karbon;váltóáttétel) személy szerint az érdekelne hogy a kormány-gátló melyik modellekben nincs olyan 2000-2004 ig?
jobb hátsó oldalidom le,minden barna csatit kiszedsz,amit látsz és direktbe kötöd...
az,hogy egyesből nem jön ki,az kuplung probléma...
az 5900 km-t pedig annak köszönheted,hogyha kiveszed az akksit a motoroból kicsit hosszabb időre,elfelejti a km állást:-)
próbáld ki nagyon vicces nem véletlenül van tele a hahu 1-2-3000 km-es rsv-kkel
Új RSV tulajdonosként az alábbi problémával találkoztam a második utamon. A generátor és a feszültség szabályozó közötti kábel csatlakozója leégett. Eléggé megijedtem mikor a piroslámpánál műanyagszagot éreztem és mikor oldalra pillantottam lángolt a motor... :) Azóta a barátaim csak úgy hívnak hogy Ghost Rider... Utána olvasgattam és érdeklődtem állítólag általános probléma és csak direkt forrasztani kell a kábeleket aztán megszűnik a jelenség... Ami jobban aggaszt, hogy nem tudom kivenni egyes fokozatból a váltót járó motornál... Decemberbe vettem a gépet és most volt az első útja. Sajnos eddig a lakásba állt a hűtőszekrény mellett így nem nagyon tudtam beindítgatni és szétszerelgetni. Most viszont kérdezem az öregeket, hogy mire kell figyelni és mik azok amiket mindenképp meg kell tenni az első használatok előtt... Néhány jó tanácsot nagyon megköszönnék... Imádom az Olasz járműveket és szeretném ha ez így is maradna... A gépbe "elméletileg" 5900 km van. A gumik elég jó állapotúak, a fékeket még nem láttam. Sérülésnek egyáltalán nincs nyoma. Szinte szalon állapotú a motor.
Azt mondják az okosok hogy Ducati-ból 2005 utánit kell venni. Volt egy 620-as Multistrada amivel járkáltam nem volt nagy gondja. 20,000km-t írnak szíj cserére.
Aztán felbuzdulva vettem egy 1098-at. Elég volt 1 tank üzemanyagot kijárni belőle, már el is adtam. Nagyon retek a motor karakterisztikája. 300-ig kis gázra is rángat, 3-6000-ig nem megy, afölött meg állítólag széthullik
A fék persze kifogástalan volt rajta, és a futóműre se volt panaszom, pedig ezekre elég kényes vagyok.
Városban vagy gyorsan mész vele, vagy 2-esben
Valahogy Mille-ből a legtöbb itthon kapható eléggé "szedett-vedett sufni tuningos version" Enyém külföldi volt...látszik is rajta. Jól veszem ki a hszekből, ahogy visszaolvasok, hogy 500 körüli RSVkről van szó? 500? RSV? Az olyan is....én annyiért nem vennék,vagy max külföldi papírost. X5-ös BMW-t se kapsz 5db Deákért...ha félreértettem valamit akkor viszont nem szóltam.
javítom magam,ez 450-ért sem lenne jó vétel,az összes idom már 2x volt rajta cserélve,a tank is,nincs rajta elöl index(gondolom pályaidom az oldala),a karbonfólia is gondolom már azért van rajta,mert az tartja egyben a fejidomot
én olcsóbban és sokkal szebb állapotban vettem az enyémet...
Se DUC-ból, sem az Apriliából, de még a japánokból sem lesz olyan a mostani motorok közül, mint mondjuk a ZZR1100 vagy a GSX-R1100, hoyg még mindig futnak....
Mondjuk dukit én sem mernék venni, de az apriliával a 4 szezon alatt az olajcserén kívül semmi gondom nem volt, csak tavaly szezon végén a fesszabályzó, aminek a cseréje kemény 55 dollárba fájt.
mondanak ezt is meg azt is. Most itt a Dynojet tanfolyamon is szóba került a DUCATI, mint "rossz" példa...
A DUC racing részlegénél azt mondták, hogy egy 1098/1198 pályán, verseny körülmények között 3000km. Az egyik versenyzőnek 2800-ig bírta..
De tudok rossz példát apriliánál is.
Csapágyas lett az RSV4. Megjött az új főtengely, gyári zacsiban és a hajtókar csap két széle között 0.08 eltérés volt. Na most hogy a faxba tegyél be oda jó hajtókar csapágyat?! Az egyik fele sosem lesz jó...
A srác örült is neki mikor eladtam. Új kormány csapágy, új fém fékcsövek, új fékolaj, új olaj, jó gumik, új levegő szűrő, olaj szűrő...stb. .... mint ha új motort vitt volna...
Ha szavzni kell, akkor monster 900, ha turázósabb tipus vagy.... Ha hülye száguldozós, mint mondjuk én is, akkor rsv1000.
RSV4 esetleg, - ha tele vagy korpával, de az meg csak 2010 utáni..
Az RSV-kel nincs nagyobb gond. A ducatik eléggé szervíz-igényesek, bár a Monster ez alól kivétel. Közel nem kell annyit "küszködni" vele, mint a többi DUC-cal.
Mondjuk ha olaszba laknék, ahol lenne minden sarkon egy DUC szervíz és értenek is hozzá - ellentétben nálunk, mondjuk kiváncsi lennék, hogy egy Panigale-hoz ki fog itthon érteni az eladott 2-3 darab révén, - szóval akkor biztos DUC-om lenne... Mondjuk egyyik 1198, de idén már 1199 Panigale lenne....
MIvel nem szeretem az olaszokat, meg nem is szeretnék olaszba lakni, így kicsi az esély, hogy bármikor is lenne DUC-om.
Amikor valakiét csinálom és menni kell vele, mindig a dollárjelek forognak a szemem elött, nehogy elessek vele...
Azta.... az szép. Ismerek még egy ilyen felhasználót a fórumon &rush néven a Veszprém topicban szokott lenni. Ő ilyen szétszedős összerakós. Tőletek jó motort venni.
Viszont akkor az RSV csak jobb lenne. Gondolom, ha szét van dobva atomjaira, akkor kicserélésre fog kerülni néhány olyan alkatrész is, amit egy normál user sosem lát, nemhogy kicserélje, viszont neked zavarni fogja a szemed az tuti, mert már nem tökéletes. Jól látom? Viszont szerintem egy RSV-hez előbb fogsz találni mindent, mint a dukihoz. a biztosítás, meg az a többletfogyasztás, úgy, hogy írod, hogy nem sokat mész, éves szinten nem lesz számottevő különbség. Meg asszem a dukiban a vezérműszijjat elég sűrűn kell cserélni. Úgy hogy ha szavazás, akkor legyen az RSV.
az,hogy egyesből nem jön ki,az kuplung probléma...
az 5900 km-t pedig annak köszönheted,hogyha kiveszed az akksit a motoroból kicsit hosszabb időre,elfelejti a km állást:-)
próbáld ki nagyon vicces nem véletlenül van tele a hahu 1-2-3000 km-es rsv-kkel
Új RSV tulajdonosként az alábbi problémával találkoztam a második utamon. A generátor és a feszültség szabályozó közötti kábel csatlakozója leégett. Eléggé megijedtem mikor a piroslámpánál műanyagszagot éreztem és mikor oldalra pillantottam lángolt a motor... :) Azóta a barátaim csak úgy hívnak hogy Ghost Rider... Utána olvasgattam és érdeklődtem állítólag általános probléma és csak direkt forrasztani kell a kábeleket aztán megszűnik a jelenség... Ami jobban aggaszt, hogy nem tudom kivenni egyes fokozatból a váltót járó motornál... Decemberbe vettem a gépet és most volt az első útja. Sajnos eddig a lakásba állt a hűtőszekrény mellett így nem nagyon tudtam beindítgatni és szétszerelgetni. Most viszont kérdezem az öregeket, hogy mire kell figyelni és mik azok amiket mindenképp meg kell tenni az első használatok előtt... Néhány jó tanácsot nagyon megköszönnék... Imádom az Olasz járműveket és szeretném ha ez így is maradna... A gépbe "elméletileg" 5900 km van. A gumik elég jó állapotúak, a fékeket még nem láttam. Sérülésnek egyáltalán nincs nyoma. Szinte szalon állapotú a motor.
Segítségetek előre is köszönöm!
2002-ben volt a váltás karbi-injektor, elektronika vonalon... állítólag ez volt a vízválasztó...
Aztán felbuzdulva vettem egy 1098-at. Elég volt 1 tank üzemanyagot kijárni belőle, már el is adtam. Nagyon retek a motor karakterisztikája. 300-ig kis gázra is rángat, 3-6000-ig nem megy, afölött meg állítólag széthullik
A fék persze kifogástalan volt rajta, és a futóműre se volt panaszom, pedig ezekre elég kényes vagyok.
Városban vagy gyorsan mész vele, vagy 2-esben
én olcsóbban és sokkal szebb állapotban vettem az enyémet...
de ha szavazás akkor nyilván rsv.
ducatiból sok lóvé esetén a 1098 utána esetleg a sport1000 de csak mert kávérécer formája van.
a monster kicsi meg telehordták az országott szétrúgott olasz darabokkal...
Biztos ami biztos, egy lezsírozva várja, hogy rosszabb idők legyenek...
Se DUC-ból, sem az Apriliából, de még a japánokból sem lesz olyan a mostani motorok közül, mint mondjuk a ZZR1100 vagy a GSX-R1100, hoyg még mindig futnak....
mondanak ezt is meg azt is. Most itt a Dynojet tanfolyamon is szóba került a DUCATI, mint "rossz" példa...
A DUC racing részlegénél azt mondták, hogy egy 1098/1198 pályán, verseny körülmények között 3000km. Az egyik versenyzőnek 2800-ig bírta..
De tudok rossz példát apriliánál is.
Csapágyas lett az RSV4. Megjött az új főtengely, gyári zacsiban és a hajtókar csap két széle között 0.08 eltérés volt. Na most hogy a faxba tegyél be oda jó hajtókar csapágyat?! Az egyik fele sosem lesz jó...
Jól tudom, hogy a vezérműszijjat sűrűn kell cserélni? Hány km-enként? Mert már hallottam irreálisan alacsony km értéket.
RSV4 esetleg, - ha tele vagy korpával, de az meg csak 2010 utáni..
Mondjuk ha olaszba laknék, ahol lenne minden sarkon egy DUC szervíz és értenek is hozzá - ellentétben nálunk, mondjuk kiváncsi lennék, hogy egy Panigale-hoz ki fog itthon érteni az eladott 2-3 darab révén, - szóval akkor biztos DUC-om lenne... Mondjuk egyyik 1198, de idén már 1199 Panigale lenne....
MIvel nem szeretem az olaszokat, meg nem is szeretnék olaszba lakni, így kicsi az esély, hogy bármikor is lenne DUC-om.
Amikor valakiét csinálom és menni kell vele, mindig a dollárjelek forognak a szemem elött, nehogy elessek vele...
Viszont akkor az RSV csak jobb lenne. Gondolom, ha szét van dobva atomjaira, akkor kicserélésre fog kerülni néhány olyan alkatrész is, amit egy normál user sosem lát, nemhogy kicserélje, viszont neked zavarni fogja a szemed az tuti, mert már nem tökéletes. Jól látom? Viszont szerintem egy RSV-hez előbb fogsz találni mindent, mint a dukihoz. a biztosítás, meg az a többletfogyasztás, úgy, hogy írod, hogy nem sokat mész, éves szinten nem lesz számottevő különbség. Meg asszem a dukiban a vezérműszijjat elég sűrűn kell cserélni. Úgy hogy ha szavazás, akkor legyen az RSV.