nekem is van a tuncin gyári helyett egy bitubo kell azért az mikor 180-nál leteszed kerékről az elejét
viszont a nagy gumi az nagyon sokat segít nekem volt fent 125/80 elöl 195/65 hátul állat
most 200/55 van ez is jóóó de ezt meg embere válogatja kinek mi jön be a stílusához
Teljesen egyetértek az előző hozzászólóval....a csapkodás esélye annál nagyobb, minél durvábban tolod, tehát aha nagyon tolod, nélkülözhetetlen a gátló...az enyém is "fejen áll" elől le van engedve, jó meredek és gyorsan kanyarodik...:)
szerintem a vázgeometriától függ hogy csapkod e az eleje, futómű beállítástól kevésbé. márpedig a régi millék elég ideges fajták. a villaszög-utánfutás és a hátsó gátló magassága befolyásolja. én egy 3-4mm-rel megemeltem a hátulját a gátló hosszával, hogy a lassú kanyarokban is picit könnyebben forduljon, plusz 190/60-as hátsót használok, így jobban fejen áll a motor, még hegyesebb villaszöget eredményezve és még idegesebb. szerencsére az öhlins teszi a dolgát. ha valakinek nem csapkod az alap vázgeometriával, akkor nincs megkergetve eléggé a Vas. az újabb Millék lehet nyugodtabbak, azt nem tudom...
Amúgy ismerősömnek is szitál a kormány kicsit de az gátlóval van szerelve meg gsx-r 600. Az RSV nek azért sokkal jobb a futóműje mint hasonló japán társainak.
Én TL-ről ültem erre, azon volt csillapító de úgy is becsapkodott időnként.
Az rsv-n nincs (2005-ös, R) de se kátyú se "gázra elkönnyülés" miatt nem rángatja a kormányt.
Az elolvadós csati a jobb idom alatt van. én kiváltottam lennt is meg fennt is a szabályzónál bár elvileg csak a lenti olvad el (a blokkhő is belejátszik).
A váltó ragadás nekem is fennált....olajcseréig. Addig meg próbáld meg úgy, hogy kicsit ráengedgeted a kuplungot,aztán vissza és kivesz.
Az indítórelé sarkalatos gondja, én rendelem netről egy 120A-est,azzal no para, a gyári csak 50-es az kevés---beég egy idő után.
Az óra km számlálója meg lenullázódik ha sokáig nincs benne akku.
Kb ennyi négy szezon után.
Amúgy egy RSV-nél mennyire van jelentőségge a korm.stabilizátornak. Tudom hülye kérdés, de egy hasonló kategóriájú japán csodánál érezhető a kormány stabilizátor hiánya. Esetleg van olyan RSV tulaj aki stabilizátor nélkül megy? Ha igen mennyire érezhető a korm. szitálás vagy esetleg egy kátyú.
Előre is kösz mindenkinek.
nincs rá tendencia hogy melyiken volt melyiken nem legalábbis a sima változatok tekintve
elvileg azokat gyárilag egy sima sachs kormángátlóval szerelték de aztán azok vagy lekerültek az évek során vagy volt olyan széria is amin nem is volt
ami biztos hogy az R változaton azokon van és öhlins kell hogy legyen a simákat meg darabonként kell nézegetni hogy van e vagy sem
jah csatit ahogy te is irtad direktbe kell kötni jobb oldali oldalidom alatt van
váltónál meg nézd meg hogy a kuplung nem levegős e véletlenül légtelenítsd és akkor jó lesz
Tekintsétek meg a következöt.
http://aprod.hu/hirdetes/uj-k-...
Mihamarabbi széles utat.
Ja felírattalak az RSV fórumon a szezonnyitó gurulásra, úgyhogy április 6-ig szedd le a motorról a muskátlikat, aztán gyere.
viszont a nagy gumi az nagyon sokat segít nekem volt fent 125/80 elöl 195/65 hátul állat
most 200/55 van ez is jóóó de ezt meg embere válogatja kinek mi jön be a stílusához
Hát gátlóval nagyobb biztonságban van mindenki. Fontos része az egyébként is precíz futóműnek! ÖHLINS...
Üdv.: :)
mivel 1-2ben nagyon emelgeti az elejét,ezért kanyarból kigyorsításkor picit szitál...
Az rsv-n nincs (2005-ös, R) de se kátyú se "gázra elkönnyülés" miatt nem rángatja a kormányt.
A váltó ragadás nekem is fennált....olajcseréig. Addig meg próbáld meg úgy, hogy kicsit ráengedgeted a kuplungot,aztán vissza és kivesz.
Az indítórelé sarkalatos gondja, én rendelem netről egy 120A-est,azzal no para, a gyári csak 50-es az kevés---beég egy idő után.
Az óra km számlálója meg lenullázódik ha sokáig nincs benne akku.
Kb ennyi négy szezon után.
Előre is kösz mindenkinek.
elvileg azokat gyárilag egy sima sachs kormángátlóval szerelték de aztán azok vagy lekerültek az évek során vagy volt olyan széria is amin nem is volt
ami biztos hogy az R változaton azokon van és öhlins kell hogy legyen a simákat meg darabonként kell nézegetni hogy van e vagy sem
váltónál meg nézd meg hogy a kuplung nem levegős e véletlenül légtelenítsd és akkor jó lesz