Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

szép ez a motor nagyon,de gyenge lesz neked nagyon,menjél el holnap,próbáld ki,aztán írd meg,milyen volt
Ez szép:

link

Persze erre is kellene költeni....
Kemény menet lesz ez....
Rendelek most pár kesztyűt, eladom őket aztán addigra letisztul a kép...
menj el és próbálj ki egyet vagy gyere el erre és az eldönti a kérdést
a monsterből,amit meg tudsz(meg akarsz) fizetni,az gyenge lesz neked
mondom gondolkodom
nem vitatkozom,félre ne érts
Nem értek hozzá, de a kis 600 F2-t a legkisebb alkatrészeire szedtem szét, mindent megtakarítottam. Váz homok szórózva, színterezve, aztán összeraktam, mindent megtisztítva átzsírozva vagy menetrögzítőzve..... jó móka volt. Adatlapon láthatod.

Nem tudom belevágok e egy RSV-be......
Ezért jó a fórum, mert sokak véleményét megtudom.
Hasznos tanácsokat kaptam, főleg telefonon....

Átgondolva a dolgot.....lehet nem ez a típus kell nekem....
Rengeteget motorozok a szolgálati FJR-el, 7 nappól 4 nap "túra" nekem.
Az a pár motoros találkozó amire meg elmennék... hát nem biztos, hogy kíván egy RSV-t...
Most kicsit hajlok a monster felé, alacsonyabb fogyasztás, olcsóbb biztosítás és gépjármű adó....

Gondolkodó pályára tettem magam...
Monster? A szelephézag állítás csak egy spec műszerrel6szerszámmal lehetséges, egy tortúra, plusz kicsi!
Bár nem akarok belevau!
Ezen kár vitázni, lehet annyi, meg lehet 12 is.
Nem is mondtam ilyet.
De ha hozzáértő vagy és szerelgeted saját magad, akkor hajrá.
Még nem tudom ez lesz-e, a ducati monsterek is tetszenek nagyon....
Vagy ez vagy az...... Nem vagyok pénztelen, csak ettől többet nem akarok motorra költeni, mint vételár
Csak úgy repül ki a szigetelés a kipuffból.....
azért a 7-8 liter nagyon baráti lenne,10 alá nem nagyon megy az első mille
De, nem siet sehova, és, ahogy az előzőt, ezt sem 2 nap alatt fogja rendbe vágni. Értem Pohi logikáját, és szerintem teljesen jól csinálja! Egy kalappal Neki!
Mennyire olasz? Szép és jó .... ennyire. Mindenki megnézi...meg ennyire. Annyiszor meg te is hordod a szervizbe a tiedet, mint én az enyémet, de lehet, hogy többször.
Szerintem 5OOal ne indulj neki egy ilyen motornak. Félre ne érts, de ha erőn felül ki költekezel és nem lesz pénz esetleg a kezdeti karbantartásokra, csak megutálod a típust és te is a "szar olasz" -ozók táborát fogod gyarapítani.
Használt motor lévén egy olajcsere gondolom egyből kell, 2O ezer, gondoloma gumik sem mennek már sokat egy ha nem is egyből, rövidesen csere, mert a V2 szereti. Fogyasztás 7-8 körül, ha nincs szerencséd lánccsere 5Oezer lánckerekekkel, régi vas, ha nincs szerencséd, fékbetéteket is bele lehet kalkulálni.
Gondolom az 5OOad az átíratási költségek nélkül van meg. Én ezt akkor venném meg minden szívbaj nélkül, ha 7kilóm lenne zsebben.
ha csak egyszer visszaolvasnatok...
mindig bejon valaki megkerdezi leirjuk elteleik egy nap es ujra jon a kerdes lapozz vissza ott a valasz
visszakerestem csak ez a hirdetes volt ott ennek a furumnak az elrendezese ill hogy ki kikor hasznalja a valasz gombot eleg szar
Üdv mindenkinek!

Az RSV 1000 mennyire "olasz" motor? Már úgyértem, menyiben mutatkozik ez meg a szervizigényében? Ha én lennék báró Csekonics, mennék is beszerző körútra, de nem én vagyok... ;)

Borsódzik a hátam a V2 hangjától, néha marhára elgyengülök.

http://youtu.be/5Di__77yS5k
olvass vissza,mert ezt benézted:-)
Ja hat talan abbol...
Gab az 550-esre gondolt!
790 helyett 450..szerinted ilyet lehet alkudni?
Nincs mit!
Amúgy hibátlan!