Nem értek hozzá, de a kis 600 F2-t a legkisebb alkatrészeire szedtem szét, mindent megtakarítottam. Váz homok szórózva, színterezve, aztán összeraktam, mindent megtisztítva átzsírozva vagy menetrögzítőzve..... jó móka volt. Adatlapon láthatod.
Nem tudom belevágok e egy RSV-be......
Ezért jó a fórum, mert sokak véleményét megtudom.
Hasznos tanácsokat kaptam, főleg telefonon....
Átgondolva a dolgot.....lehet nem ez a típus kell nekem....
Rengeteget motorozok a szolgálati FJR-el, 7 nappól 4 nap "túra" nekem.
Az a pár motoros találkozó amire meg elmennék... hát nem biztos, hogy kíván egy RSV-t...
Most kicsit hajlok a monster felé, alacsonyabb fogyasztás, olcsóbb biztosítás és gépjármű adó....
Még nem tudom ez lesz-e, a ducati monsterek is tetszenek nagyon....
Vagy ez vagy az...... Nem vagyok pénztelen, csak ettől többet nem akarok motorra költeni, mint vételár
De, nem siet sehova, és, ahogy az előzőt, ezt sem 2 nap alatt fogja rendbe vágni. Értem Pohi logikáját, és szerintem teljesen jól csinálja! Egy kalappal Neki!
Mennyire olasz? Szép és jó .... ennyire. Mindenki megnézi...meg ennyire. Annyiszor meg te is hordod a szervizbe a tiedet, mint én az enyémet, de lehet, hogy többször.
Szerintem 5OOal ne indulj neki egy ilyen motornak. Félre ne érts, de ha erőn felül ki költekezel és nem lesz pénz esetleg a kezdeti karbantartásokra, csak megutálod a típust és te is a "szar olasz" -ozók táborát fogod gyarapítani.
Használt motor lévén egy olajcsere gondolom egyből kell, 2O ezer, gondoloma gumik sem mennek már sokat egy ha nem is egyből, rövidesen csere, mert a V2 szereti. Fogyasztás 7-8 körül, ha nincs szerencséd lánccsere 5Oezer lánckerekekkel, régi vas, ha nincs szerencséd, fékbetéteket is bele lehet kalkulálni.
Gondolom az 5OOad az átíratási költségek nélkül van meg. Én ezt akkor venném meg minden szívbaj nélkül, ha 7kilóm lenne zsebben.
Az RSV 1000 mennyire "olasz" motor? Már úgyértem, menyiben mutatkozik ez meg a szervizigényében? Ha én lennék báró Csekonics, mennék is beszerző körútra, de nem én vagyok... ;)
Borsódzik a hátam a V2 hangjától, néha marhára elgyengülök.
link
Persze erre is kellene költeni....
Rendelek most pár kesztyűt, eladom őket aztán addigra letisztul a kép...
a monsterből,amit meg tudsz(meg akarsz) fizetni,az gyenge lesz neked
Nem tudom belevágok e egy RSV-be......
Ezért jó a fórum, mert sokak véleményét megtudom.
Hasznos tanácsokat kaptam, főleg telefonon....
Átgondolva a dolgot.....lehet nem ez a típus kell nekem....
Rengeteget motorozok a szolgálati FJR-el, 7 nappól 4 nap "túra" nekem.
Az a pár motoros találkozó amire meg elmennék... hát nem biztos, hogy kíván egy RSV-t...
Most kicsit hajlok a monster felé, alacsonyabb fogyasztás, olcsóbb biztosítás és gépjármű adó....
Gondolkodó pályára tettem magam...
Bár nem akarok belevau!
De ha hozzáértő vagy és szerelgeted saját magad, akkor hajrá.
Vagy ez vagy az...... Nem vagyok pénztelen, csak ettől többet nem akarok motorra költeni, mint vételár
Használt motor lévén egy olajcsere gondolom egyből kell, 2O ezer, gondoloma gumik sem mennek már sokat egy ha nem is egyből, rövidesen csere, mert a V2 szereti. Fogyasztás 7-8 körül, ha nincs szerencséd lánccsere 5Oezer lánckerekekkel, régi vas, ha nincs szerencséd, fékbetéteket is bele lehet kalkulálni.
Gondolom az 5OOad az átíratási költségek nélkül van meg. Én ezt akkor venném meg minden szívbaj nélkül, ha 7kilóm lenne zsebben.
mindig bejon valaki megkerdezi leirjuk elteleik egy nap es ujra jon a kerdes lapozz vissza ott a valasz
Az RSV 1000 mennyire "olasz" motor? Már úgyértem, menyiben mutatkozik ez meg a szervizigényében? Ha én lennék báró Csekonics, mennék is beszerző körútra, de nem én vagyok... ;)
Borsódzik a hátam a V2 hangjától, néha marhára elgyengülök.
http://youtu.be/5Di__77yS5k
Amúgy hibátlan!