szerintem ne költs a segédvázra,ha csak nem valami fillérekért tudod megvenni.
Ha el van törve,akkor heggeszthető,ha görbe,egyenesíthető,szerkezeti szerepe nincsen.
Ez anno egy elég bennfentes Úr írása, mikor kereső fázisban voltam. Volt olyan motor, ami képen tip-top, mondom felhívom, erre Ő elmesélte az egész életét, ami nem volt túl jó!
Cserére került hozzám,mert jó áron volt,és keresni akartam rajta. Ennek fényében,hogy már lassan 4 éve ütöm,asszem elég sokat elárul róla. Jah,mindezt egy gsx-r tetoválással a vállamon :D
Szóval a fekete váz,csak limitált modelleken volt,vagy replikákon(tudtommal). Ami más az váztörött,vagy festett,vagy kókány.
A váltás 04 májusában volt.
Érdemesebb R-est venni mert a simával egy árban van,és hát az öhlincs,meg a kovácsolt felni… Nem kell mondanom J ah meg a gyári carbon… Én spec ha cserélek csak Edwards replikát veszek!
A világ első széria radiális fékrendszere sportmotoron .
Típushiba: indító relé. És ez inkább az én évjáratomra igaz. Akkor jön elő,ha már nem 100% az akku.
A hátsó fék egy érdekes dolog,mert van akinek soha(nekem),és van akinek rendszeresen előjön. De orvosolható.
A blokk megfelelő karbantartás mellet 100ezer km. Az enyémbe most van 44ezer. pályán ütve vágva, és semmi baja! gyári honolás,gyári kuplung, Akkut,láncot,olajt cserélek.
Akkuból csak minőségit. Yuasa alá ne add,mert 2 évente lehet újat venni. Nekem a yuasa most halt el. papírja szerint 5.éves ;)
Ez egyébként minden v2-es hibája.
Amire figyelj,hogy ha csúszott,vagy borult,a hűtő tartó füle hajlamos könnyen elrepedni.
Ami még előfordul az első lámpa búra repedése. De ezt általában már mindenki cserélte. Ezen kívül nincs típus hiba.
99-00 évjárat után jött a fejidomra a kopoltyú. És amivel én sem vok tisztában az a szemöldök a hátsó lámpa felett. Az hol van ,hol nincs…
De ha van kiszemelt áldozatod. mindeképp írj,mert szinte minden Apriliát ismerek itthon. Nem egy srácnak sikerült már megmentenem a pénzét a kókány motoroktól :D
Persze ezzel nem loptam be minden eladó szívébe J
No nemtom elég-e amit válaszoltam. ha kérdésed van írj még.
Ha el van törve,akkor heggeszthető,ha görbe,egyenesíthető,szerkezeti szerepe nincsen.
Ez mondjuk már akkor eladó volt!
Esetleg,netán-tán
Látom, tudod, mi a jó!
link
Akkor először is mondanám. ÉN NEM AKARTAM RSV-T!
Cserére került hozzám,mert jó áron volt,és keresni akartam rajta. Ennek fényében,hogy már lassan 4 éve ütöm,asszem elég sokat elárul róla. Jah,mindezt egy gsx-r tetoválással a vállamon :D
Szóval a fekete váz,csak limitált modelleken volt,vagy replikákon(tudtommal). Ami más az váztörött,vagy festett,vagy kókány.
A váltás 04 májusában volt.
Érdemesebb R-est venni mert a simával egy árban van,és hát az öhlincs,meg a kovácsolt felni… Nem kell mondanom J ah meg a gyári carbon… Én spec ha cserélek csak Edwards replikát veszek!
A világ első széria radiális fékrendszere sportmotoron .
Típushiba: indító relé. És ez inkább az én évjáratomra igaz. Akkor jön elő,ha már nem 100% az akku.
A hátsó fék egy érdekes dolog,mert van akinek soha(nekem),és van akinek rendszeresen előjön. De orvosolható.
A blokk megfelelő karbantartás mellet 100ezer km. Az enyémbe most van 44ezer. pályán ütve vágva, és semmi baja! gyári honolás,gyári kuplung, Akkut,láncot,olajt cserélek.
Akkuból csak minőségit. Yuasa alá ne add,mert 2 évente lehet újat venni. Nekem a yuasa most halt el. papírja szerint 5.éves ;)
Ez egyébként minden v2-es hibája.
Amire figyelj,hogy ha csúszott,vagy borult,a hűtő tartó füle hajlamos könnyen elrepedni.
Ami még előfordul az első lámpa búra repedése. De ezt általában már mindenki cserélte. Ezen kívül nincs típus hiba.
99-00 évjárat után jött a fejidomra a kopoltyú. És amivel én sem vok tisztában az a szemöldök a hátsó lámpa felett. Az hol van ,hol nincs…
De ha van kiszemelt áldozatod. mindeképp írj,mert szinte minden Apriliát ismerek itthon. Nem egy srácnak sikerült már megmentenem a pénzét a kókány motoroktól :D
Persze ezzel nem loptam be minden eladó szívébe J
No nemtom elég-e amit válaszoltam. ha kérdésed van írj még.