Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Inkább van a fejemben egy pár napos túra, amit szeretnék megcsinálni jövőre, azt leírom majd, te meg lenézed a guglin. Most megyek edzeni de remélem este lesz rá időm. Vagy csatlakozhattok is, mert kint töltöttem egy évet, elég bejáratos lettem egy két helyre, hátha könnyebb. Egy 5-6 fős társaságot próbálok összeszedni jövőre.
hát igen veszélyes üzem
gondoltam...ezért is fogtam meg kakucson az MZ-s gyereket(aki különben kb 10mp-el jobb időt tudott menni,mint mi) a nyakánál fogva és magyaráztam el neki,hogy amikor a pályán vagyunk az asszonnyal,akkor ő pihenjen
Értem én,hogy fasza gyerek de akkor se szúrjon be közém meg a kerékvető közé a 30 cm-be,hanem előzzön meg kívülről,ha nem elég gyors,akkor az egyenesben úgyis elengedem...
Szia Tibi!
gyere már át a zx10r-re kérdezni akarok valamit a 10-esről
jó hát nemtudom én nem pályázok olyan rég nyilván én sem fizetném ki az egészet de lehet az mondanám hogy itt van XY összeg főleg ha ismerjük egymást mint ahogy itt is volt
az meg hogy az ő motorja összetört... őszintén ha így jön fel leszarom
Ismerek olyan ember aki úgy jött fel a pályára, hogy már utcán többször elmelegedett a féke. Aztán erősen csodálkozott amikor a sikánnál nem tudott megállni.
Nem láttam még embert aki fizetett volna bármit is. A szegény azért nem fizet mert van elég baja a saját összetört motorjával, a gazdagnak meg eszébe sem jut.
Mindenki fizeti a sajátját.
mindenki a sajátja... már persze ha már nem diktál a lelkiismereted, neki nem diktált semmit
én azért estem mert nem akartam a másikkal kibaszni hogy megilyesztem és belső íven az 1 méterre a célegyenes ráfordíton beszúrok mondom majd kivülről... erre elesett és kilökött persze... és a legszebb hogy feljön pályára szar gumival ezért a perec... ezt is nézni kéne nem csak a ruház hogy megvan e
az szívás
ilyenkor mi van amúgy?mindenki felel a saját káráért vagy fizet,aki a hibás volt?
A 29-i pályanap kemény volt. Minden menetünk piros zászlóval ért véget (vagy szakadt félbe). És majd minden eset ütközéses bukás volt.
nekem meg msot áll majd össze a másik is...
én meg szept 2x óta nem mentem mert egy kolléga kilökött a ringen...
nekem is hiányzik már a motorozás,főleg,hogy nem igazán tudtunk még a géppel összeismerkedni
+vettem egy csomó kiegészítőt már,amit még nem próbáltam ki
persze értem én
hát én most amúgy pont ezen az autós témán gondolkozok nagyon de egyenlőre tök mindegy lenne egy rétság oda visszának is úgy örülnék mint majom a farkának
faszért nem lehet szerkeszteni,kicsit be vagyok baszva,de azért remélem érthető vagyok
nekem is az idő a legnagyobb ellenségem,úgy szoktam csinálni,hogy ellógok egy pénteket(hajnal 3kor start,nagy etap:600-700 km),utána kiveszem a kiírom a boltra,hogy ezen a héten előre egyeztetett nyitvatartás van,vasárnap pedig megpróbálok ebédre visszaérni,így hétfőn ki tudok nyitni...ez 10 nap,így is kevés,mert soha nem fogok eljutni így 1500-2000 km-nél messzebb a motorral...
az autóval vigyük el a motort valahova és ott csillagtúrázzunk dolog nekem nem jön meg,nem az igazi.Persze praktikusabb lenne a csomagok meg a többi dolog miatt,de akkor sem az igazi
hát megmondom őszintén sajna ilyen nagy túrákra nem volt időm nagyon szóval csak szovákia meg horvátország volt de ami késik nem műlik
merre voltál már?
van meg hát vannak cimborák is
neked van kivel nagyobb túrára menni?
jól hangzik
mi a motorozás élménye miatt megyünk,meg a fasza utak miatt motorozni
különösképpen nem érdekelnek a látnivalók,általában reggel 6-kor start,10-12 óra motorozás,valami fullos helyen megszállunk,este séta-vacsi,alvás
engem ez kapcsol ki!
a 10-12 órából minden nap van 2-3 óra,amikor visítok a sisak alatt,annyira élvezem,a maradékban pedig várja az ember,hogy megérkezzen
kondival nincs gond azt bírnám simán
nagyon jók ezek a motoros túrák,kemény fizikai meló napi 3-400 km hegyi motorozás