Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

mitől? egy hulladék gixxertől hát mentem az ideivel is nem vagyok elájulva tőle 8 alatt egy fos utána megy ez tény csak nincs alatta futómű...
plazer!
Meg is értem, csúnya az alsónadrág ha beszalad a ......
Partibob!
Az a legnagyobb baj hogy el is hiszed amit írsz! Szerinted mindig igaz az amit írnak, vagy mondanak, NEM, NEM! De lehet te mint "SZAKEMBER" biztosan többet fékpadoltál mint Ágó, és ez miatt kötöd ennyire az ebet a karóhoz!
biztos van különbség de sztem ez nem egy lényeges dolog mármint utcai motorsonak a teljesítmény mérés kicsit olyan ez mint a konditerem lehet a súlyokat nézegetni fekve nyomásnál de igazából csak két féle súly van amit elbírsz meg amit nem
hiába van 200 lovad az ki is kell motorozni és ezt meg kétlem hogy a tulajok ki tudják
De ha gondolod linkelhetsz valamit hátha bizonyító erejű.
Szerintem is felesleges. Megvan az összes SBK, meg 94 óta az összes Motor Revü és nem sokban írtak átszerelésről. Így hirtelen egyre sem emlékszem. A példád pont olyan lenne mint a 15Le. A ritka kivétel.
Pedig sok esetben átszerelnek azonos gumira, ha akarod erre is hozok konkrét példákat, bár az előzményeket tekintve szerintem felesleges folytatni ezt a témát.
Ahogy írtam, nem én vagyok a vitapartner, sértődésről szó sincs, de ahogy látom nem sok ment át abból amit leírtam, különben nem nekem címeznéd a kérdéseidet, hanem az angol fickónak, ebben az esetben pedig a válaszok még a kérdésfeltevés előtt már le voltak írva. Bocs.
Egyszer sem olvastam sem az Angol sem a Magyar (amiben a cikkek 70% angol) SBK Magazinban az összehasonlító teszteknél, hogy "A teljesítménymérés előtt minden motort átszereltünk azonos gumira".
Holott ha ez normál körülmények között befolyásolná az eredményt akkor alap dolog lenne nem?
A Suzukik általában Bridgestone gumival jönnek ki az Aprilia-k Pirelli-vel, a Kawasakik meg Dunlop-al. Karkaszban, merevségben keverékben is teljesen más gumikról van szó.
Én elhiszem, hogy a gumi mérést befolyásoló tényező de az biztos, hogy közel sem olyan mértékben mint azt a cikk állítja.
Vagy is de igen lehetséges a 15Le ha elsőnek 2baros túragumival állsz fel a padra, másodszorra meg leeresztett esőgumival.
15Le rettentően sok. Full rendszer meg, PC 4 térképpel nem hoz 15Le-őt.
gondoltam, de erre van egy szar poén is.
Ennyi erővel válassz ki egy cikket a Világ és Tudományból mondjuk az agysebészet témakörben és vitassuk meg azt, oltsunk le egy-két agysebészt. Ahhoz sem értek.

Olyannal vitázol aki napi szinten mér ,állít,használja a padot.
Te is teljesítmény optimalizálással foglalkozol? Milyen padon dolgozol?
Persze, lehet cikkeket írni, olvasni,okosnak lenni meg más ténylegesen csinálni. Amúgy ahogy feri írta valószínűleg szarul jelent meg a cikk.
Te meg sértődj meg ezen.
Nagy császárok vagytok,az már tuti
Összekeversz a gabróval, én nem dohányzom.
És nem fagyi volt hanem vattacukor, rá is ragadt a pleximre....
Ha a saját kollégád is hülyeségeket beszél szerinted, aki ugyan olyan gyártású gépen dolgozik mint te és a világ egyik legerősebb versenysorozatában végzi a munkáját, ahol sok millió fontos költségvetésű csapatok által a legprofibban felkészített motorokat teszteli, nos akkor tényleg nincs értelme folytatni ezt a diskurzust.

A sok "szakember" egyöntetűen felsorakozott mögéd, úgyhogy én nem is kívánok a továbbiakban hozzászólni a témához.
Csak azt sajnálom, hogy konzekvensen félremagyarázzátok, félreértitek az egészet, kinek-kinek a szándékai, tudásszintje szerint, ugyanis ITT NEM ÉN VAGYOK A VITAPARTNER. Csak megosztottam egy információt nyilvános, bárki számára elérhető, számomra szakmailag hitelesnek tekintett forrásból. Ráadásul még a vita sem arról szól amiről vitatkoztok (velem?), nem a motorok teljesítményéről, hanem a MÉRÉST BEFOLYÁSOLÓ TÉNYEZŐKRŐL.

Egyébként igazad van, minek is olvasnád el a cikket, még a végén valami bezavarna a jól megalapozott, teljes, tökéletesen kiforrott és megdönthetetlen axiómákon alapuló tudástárad világába.
Hiába na, a folyamatos tanulás (valószínűleg elavult) örök érvényű elvét éppen ideje hogy felváltsa a "tekintsünk tágra zárt szemekkel a világba" filozófia.
akkor sem kéne az a blokk ha fizetnél hogy tegyem bele
Mi itt vidéken fagyival a kézben kerülgetjük Talmácsit mikor erre jár.

Tarka néha rá is gyújt közben.
Mindenki lóerőzik meg nyomatékozik, de az összes felsorolt motor meghaladja az ilyen halandó motoros képességeit mint, én(meg hát a tieiteket is ,ha elhiszitek ,ha nem). Lehet nekünk akármilyen űberkirály 200 Le-s motorunk, pl Talmácsi Gábor egy 600-as Hondával úgy kerülne ki minket a pályán,mintha szemből jönne. Innentől kezdve sztem a faszméregetésnek semmi értelme. Mellesleg én is szívesebben használok inkább egy RSV-t a teljesítménye 60%-án,mint egy GS 500-at 90%-án.
Igen, az a Nosztorin tavalyelőtt látszott, amikor a Gixereket kerülgetve kicsit lemaradtál.
GAZ 66.... az volt a kocsink a búvárbázison Szentesen. Nem ma kezdtem kicsi fiú.
És GAZ-ban?
Nem neked válaszoltam.

Amúgy meg pont leszarom hány lóerős a motorom. Úgysem tudom kimotorozni, az élményfaktorhoz meg bőven sok is.
Bocs igaz! Nem néztem az előzményt, és az enyém fölött volt "tarka" és azt hittem hogy nekem szólt!
Én még sajnos nem! De valami hasonlót érzek ha fel ülök a K7 GSX-R-emre!
Ha megnézted volna ,hogy tarka kinek írta a mondanivalóját(előzmény gomb),akkor nem koptattad volna feleslegesen a billentyűzetedet és ez által én sem az enyémet!