persze csak mondom hogy van ellenpélda is nekem sem kéne már csak azért mert nem kockáztatnám hogy szar legyen inkább veszek olyat amiről tudom hogy jó
Írok én neked beszámolót. Ugyan azt tudtam vele, mint az M1-el. Nyilván most nem pályáról beszélek. Az M1-el is voltak 2 fölötti szép nyújtott kanyarok elmebeteg módon. Viszont emlékszem azon a júliuson volt egy hét 2O fok alatti hőmérséklet. Na ott volt korcsolya. Tény hogy a hegyesebb profil miatt nem volt annyira birkózós, de az nem érdekel, 11O vagyok, a dutra kereket is ledöntöm.
Van egy pár gyári kipufogó tartó konzolom amit a hátsó lábtartó helyére lehet felrakni.Nekem tuono-hoz volt de maradt.
Ha valakit érdekel a balu88@mailbox.hu címre írjon és megbeszélhetünk egy árat.
contiból a race attackot szerettem nagyon,de a supercora az istencsászárkirály
4-5000 km-nél nekem nem ment még el többet a sor4 1000-esen sem egy hátsó,az első gumi az nálam x2,de oda mindig a legpuhábbat veszem.
Én a power pure-ral is meg voltam elégedve,de a zsír új gumi a 3500km-es román túra után slickre kopott
a v2-vel még nincs annyi tapasztalatom,meg nem is megyek még olyan tempóban vele,mint a régebbi motorjaimmal,de mások tapasztalata szerint ez még jobban eszi a hátsót...
na majd írok róla beszámolót mert T1-re azt fogok felrakatni (superbike) másikon dunlop kr108-ast használtam sokat, de most azon is supercorsa van az új 200-as
nem tudom akkor én hozzátok képest valami állat vagyok de nekem egyszer volt fent vatta új gumi michelin pilot power 2ct de 5 után már slick volt nem hogy kopásjelző..
Pirelli-Metzeller egy gyártósoron készül. Egyszer vettem egy új M3-at a Pirelli Pásztóyban és kérdeztem az öreget, hogy az legyen vagy a Supercorsa pro? Aszondja mindegy mert majdnem ugyan az a két gumi. Az M3 olcsóbb volt így azt vettem. Nem bántam meg.
Nekem Pirellibe csak slick (superbike) volt, de kiszakadt belőle egy darab, így hagytam a "minőséget' a francba. Metzelerben M1 volt, az eleje elment 13ezret, már nem volt pofám egy 3. hátsót feltenni, pedig még nem volt kopásjelzőn. Tavaly raktam M3at, sajna rövid volt a szezon, 4ezret mentem, de nagyon tetszik, ebben is benne lesz a 7ezer, mert még alig látszik rajta valami...hátul. Az eleje tökéletes.
Fogyni fogy, azt aláírom: de ha nem fogyna akkor nem is tapadna.
Mikor megvettem az első nagymotoromat KENDA gumi volt rajta.
Gondoltam egy szezont elmegyek vele, úgyis még félős voltam.
16000 km után basztam ki, ugyanúgy mint ahogy feltették. De harmadik nyélgázon is szitálta a seggét emelkedőn.
nekem road attack volt de egy kalap szar...SZERINTEM!
egyszer kimentem a helyi suzukiba főműsoridő kezdetekor (április).
volt ott 6 vagy 7 törött motor. Barátom annyit mondott, hogy nézzem meg milyen gumi van a motorokon. Nem tudom pontosan hány motoron (3-4-5), de több, mint a felén Continental volt.
a 80-90%-os szupersport gumik szoktak elmenni 2000-2500-at,amiket 10-12ért veszek..na de ez 45e volt