ja akkor biztos az volt a baj igen hogy nem adtam neki gázt
az a baj hogy nem olvasod el rendesen amit írok csak nyomod a választ na mind1
mi a baj vele? hát egész addig amíg nem mész egy olyan motorral amin valami jobb van addig semmi
nem megyek 1:50-et de szerintem te sem
Szia Ágó!
Remélem nem haragszol a múltkori vitánk miatt? Kellene nekem 04-05 10-eshez fokozat kijelző ami kiveszi a körny. véd. tiltást is. Úgy tudom a 10-en külön van ettől a 300-as tiltás, legalábbis a régebbi Csunderlikos egységek azok külön voltak. Ha tudsz segíteni akkor írj légyszives a ZX10R oldalra. Sok energiád lehet ha hajnal 1-kor még fórumozol a RSV-ekkel!
Ha valakit érdekel, lapozzon vissza a fórumban és megtalálja.
Valaki felhívott és megkért, tegyek ide be egy összehasonlító diagrammot a két motorról széria állapotban. Megtettem.
Erre kb én lettem a köcsög paraszt!
Ha nem húzod neki nem is megy, oda kell annak verni rendesen, nem cirógatni kell azt a tekerőt a jobb oldali kormánycsutkán. Hát persze a diagram az badarság semmi értelme, biztos így van ha te mondod! Mi baj van egy L2-es futóművel, a H.ringen milyen időt tudsz menni ha már kevés egy GSX-R 1000 L2 futóműve, gondolom 1.50-est?
Azért azt ne felejtsük el, hogy a gumi és az aszfalt között nem olyan a kapcsolat, mint két fogaskerék között. Mielőtt egy gumi megcsúszik, rengeteget torzul, az aszfaltot elhagyó rész nyúlik, a leérni készülő összenyomódik és ezt átveszi a gumi széle is. (mármint gyorsításkor, fékezéskor értelemszerűen az ellentétje) Ezen kívül van gördülési ellenállása is, minél lágyabb, ragadósabb, annál nagyobb.(általában) Ettől függetlenül a 15 LE soknak tűnik, bár egy 230 LE-s SBK gépnél ez kb 6-7%. Más: Egyenesben, 200-as tempónál koppanási tekered a gázt, máris kimotoroztad a 150-180-200 LE-t nem? Van aki ezt szereti. Kanyarból kifele Rossi doktor sem tudja kimotorozni a 230 LE-t, attól még nem kell neki 120 LE-s motort adni. Amúgy a V2 is jó, a sor4 is jó, csak legyen mellé jó gumi, jó futómű, jó fék, meg pénz!
ha elolvasod rendesen amit írtam akkor abban is benne van hogy a legujabbal mentem 8 alatt halott nem érdekel mit mutat a diagram azt is leírtam hogy utána valóban megy ehhez kétség nem fér
de ettől függetlenül ez nekem marhára nem jön be meg az sem hogy egy ilyen motorra nem tudnak rendes futóművet tenni
másik meg hogy ez csak a egy diagram ebből nem derül ki mennyire élvezetes egy motorral menni számomra egy csalódás volt, ahogy neked lehet egy rsv az lenne ennyi
az meg mondjuk hogy egyenesben ki milyen gyorsan megy annyira nem hat meg főleg mivel tuono-m van ahol a szélvédelem nulla az érdekes rész akkor jön el amikor lesznek kanyarok is - ott a pilótáról is kiderül hogy csak a gázt tudja húzni vagy motorozni is tud e - én inkább ott szeretem mérni egy motor tudását de mondom ez szubjektív dolog
plazer!
Az a hulladék fos GSX-R ok nem megy , de az RSV akkor, ami nagyon nem fos mennyire nem megy ? A fos GSX-R 6000-tól nézd meg megeszi a nagyon nem fos RSV-t. ÁGÓ ha ezt olvasod légy szíves tedd már megint föl a GSX-R 1000 VS RSV 1000 diagrammot PLAZER MOTORVERSENYZŐNEK hagy lássa mi a helyzet 8000-nél!
de ha máshonnan nézzük tök mind1 vegyünk két gumit mondjuk a legjobbat meg a legrosszabbat lóerő szempontjából
a motor minden esetben ugyan azt a teljesítményt tudja a különbség csak abban lehet hogy mikor az útra kerül az egyik esetleg elforog a másik meg nem ez max indulásnál lehet lényeges 100-nál már nem fogja forgatni a kereket max ha jégen mész
Én elmondtam a gumival kapcsolatban a véleményemet/tapasztalatomat/stb.. Van aki hisz egy újságnak, van aki a saját tapasztalatainak.. ez van.
A gumik LE közötti különbsége FÉKPADON nem az anyagukból/oldalfalukból adódik, hanem főként a súlyukból, hiszen a tömegük a forgástengelyre távolságára nézve nem mindegy. Ezt egy rendes fékpadon a drum tömege még befolyásolja, ami többek között azért is olyan nagy - megkéne néznem, de olyan 500kg mindennel együtt - , szóval a gumi súlyának a különbsége arányában elhanyagolható és ezért nem lesz ÉRDEMI különbség. Az 1-2LE különbséget én nem a gumik közötti különbségnek, hanem a mérések közötti különbségnek mondanám, hiszen ha egy motort 3* lemérsz, kb 1-2LE különbség van a mérések között.
Ha végig gondolod, hogy egy mérés hogyan zajlik, akkor egy rendes fékpadon - persze itthon nem mindegyik igaz - a motor le van közöve annyira, hogy a kerék ne tudjon megforogni a drum-on. Na most ha a kerék nem tud megforogni - azaz a surlódás 0 -, akkor max az oldalfala tud "kicsit" torzulni, ami az elinduláskor képződik, de utána "állandónak" tekinthető!
Ebből az is következik, hogy a pad - mármint egy megfelelő pad - nem is teszi tönkre a gumit, hiszen ha nemcsúszik meg a görgőn, akkor nincs kopás sem. Ahol a hátsó gumit tönkre teszi a pad, oda nem azért nem vinném a motoromat, mert ugtik egy hátsó gumim, hanem azért mert a mérés rossz, hiszen a gumi nem adja át az energiát a padnak,ami igy rosszul mér. Az meg hogy "szivességből" van aki lecseréli a gumidat a méréshez, attl még szarul mér.
Azt eltudom képzelni, hogy a gumikat úgy tesztelték - esetleg -, hogy a motort nem kötötték le csak ráültek és igy nézték, hogy a TAPADÁSA melyiknek milyen és igy jött ki ez a 15LE. Ennek mondjuk megint semmi értelme, mert a görgő fém, míg az út nem, így azt tudtuk meg, hogy X gumi jól tapad a fémen.
De biztos nem nekem van igazam, hanem az angol dynojetnek.
az a baj hogy nem olvasod el rendesen amit írok csak nyomod a választ na mind1
mi a baj vele? hát egész addig amíg nem mész egy olyan motorral amin valami jobb van addig semmi
nem megyek 1:50-et de szerintem te sem
(ez kemény.... itt a tél indul a szájkarate, ez a kedvencem )
ennyi "veszteségbe" még bele is mennék, de kicsivel több vóóót az
ha más nem akkor majd én kimotorozom.
jó lenne valami v2 röffenés tavasszal, szivesen látnám már a képedet.
Ki fogja ezt a mérhetetlen sok lóerőt kimotorozni?
Remélem nem haragszol a múltkori vitánk miatt? Kellene nekem 04-05 10-eshez fokozat kijelző ami kiveszi a körny. véd. tiltást is. Úgy tudom a 10-en külön van ettől a 300-as tiltás, legalábbis a régebbi Csunderlikos egységek azok külön voltak. Ha tudsz segíteni akkor írj légyszives a ZX10R oldalra. Sok energiád lehet ha hajnal 1-kor még fórumozol a RSV-ekkel!
Ha valakit érdekel, lapozzon vissza a fórumban és megtalálja.
Valaki felhívott és megkért, tegyek ide be egy összehasonlító diagrammot a két motorról széria állapotban. Megtettem.
Erre kb én lettem a köcsög paraszt!
ejjj.....parttalan vita....
de ettől függetlenül ez nekem marhára nem jön be meg az sem hogy egy ilyen motorra nem tudnak rendes futóművet tenni
másik meg hogy ez csak a egy diagram ebből nem derül ki mennyire élvezetes egy motorral menni számomra egy csalódás volt, ahogy neked lehet egy rsv az lenne ennyi
az meg mondjuk hogy egyenesben ki milyen gyorsan megy annyira nem hat meg főleg mivel tuono-m van ahol a szélvédelem nulla az érdekes rész akkor jön el amikor lesznek kanyarok is - ott a pilótáról is kiderül hogy csak a gázt tudja húzni vagy motorozni is tud e - én inkább ott szeretem mérni egy motor tudását de mondom ez szubjektív dolog
Az a hulladék fos GSX-R ok nem megy , de az RSV akkor, ami nagyon nem fos mennyire nem megy ? A fos GSX-R 6000-tól nézd meg megeszi a nagyon nem fos RSV-t. ÁGÓ ha ezt olvasod légy szíves tedd már megint föl a GSX-R 1000 VS RSV 1000 diagrammot PLAZER MOTORVERSENYZŐNEK hagy lássa mi a helyzet 8000-nél!
a motor minden esetben ugyan azt a teljesítményt tudja a különbség csak abban lehet hogy mikor az útra kerül az egyik esetleg elforog a másik meg nem ez max indulásnál lehet lényeges 100-nál már nem fogja forgatni a kereket max ha jégen mész
ha a gumik között 15LE különbség lenne, akkor minden motorgyártó a legjobb/legerősebb gumivalhozná ki a motorját.
Nem az a baj, hoyg ezen vitázunki - mert ezért van a fórum -, hanem az, hogy van aki nem gondol bele és elhiszi a 15LE-t vakon..
A gumik LE közötti különbsége FÉKPADON nem az anyagukból/oldalfalukból adódik, hanem főként a súlyukból, hiszen a tömegük a forgástengelyre távolságára nézve nem mindegy. Ezt egy rendes fékpadon a drum tömege még befolyásolja, ami többek között azért is olyan nagy - megkéne néznem, de olyan 500kg mindennel együtt - , szóval a gumi súlyának a különbsége arányában elhanyagolható és ezért nem lesz ÉRDEMI különbség. Az 1-2LE különbséget én nem a gumik közötti különbségnek, hanem a mérések közötti különbségnek mondanám, hiszen ha egy motort 3* lemérsz, kb 1-2LE különbség van a mérések között.
Ha végig gondolod, hogy egy mérés hogyan zajlik, akkor egy rendes fékpadon - persze itthon nem mindegyik igaz - a motor le van közöve annyira, hogy a kerék ne tudjon megforogni a drum-on. Na most ha a kerék nem tud megforogni - azaz a surlódás 0 -, akkor max az oldalfala tud "kicsit" torzulni, ami az elinduláskor képződik, de utána "állandónak" tekinthető!
Ebből az is következik, hogy a pad - mármint egy megfelelő pad - nem is teszi tönkre a gumit, hiszen ha nemcsúszik meg a görgőn, akkor nincs kopás sem. Ahol a hátsó gumit tönkre teszi a pad, oda nem azért nem vinném a motoromat, mert ugtik egy hátsó gumim, hanem azért mert a mérés rossz, hiszen a gumi nem adja át az energiát a padnak,ami igy rosszul mér. Az meg hogy "szivességből" van aki lecseréli a gumidat a méréshez, attl még szarul mér.
Azt eltudom képzelni, hogy a gumikat úgy tesztelték - esetleg -, hogy a motort nem kötötték le csak ráültek és igy nézték, hogy a TAPADÁSA melyiknek milyen és igy jött ki ez a 15LE. Ennek mondjuk megint semmi értelme, mert a görgő fém, míg az út nem, így azt tudtuk meg, hogy X gumi jól tapad a fémen.
De biztos nem nekem van igazam, hanem az angol dynojetnek.