Menjetek le Boszniába, uniós pénzekből komolyabb útjaik vannak mint nekünk. Szuper kanyargósak, Szarajevótól lefele meg a Neretva völgy, Mostar csodaszép. Jövő nyáron megyek vissza, benzin szállás kaja olcsó.
7-10 nap,a feleségemmel ketten,ő egy zx6r-el próbálja a lépést tartani,nem is rosszul
minden éveben egy nagy túrára megyünk,2-3 kicsire(1000-1200km),valamint a maradék hétvégéken is megyünk általában(200-500km)...
voltunk alpok túrán már(ausztriától franciáig végig az alpokon,utána monaco-pisa(végig a tengerparton)-bolzano(dolomitok),
Romániában(erdély-székelyföld,f
ogarasok)
Ausztria barangolás:minden 1000 méternél magasabbra vivő szerpentint megjártunk)
Horvátországban(mindenfele)
Szlovákiában(mindenfele)
jövőre még nem tudom merre megyünk, Ukrajna fele kacsintgatunk állítólag itt is nagyon komoly útépítések folynak,mint a románoknál,oda is vissza akarunk menni,mert a fogarasokban komplett utakat(100km+) újítanak fel a hegyek között,minimális a forgalom(nem tranzit útvonal),gyönyörű a táj és nyugodt szívvel tudsz menni 160-180-al....
próbáltam már,még a 90%-os sem bírja ki...általában 4000-5000 km-eket megyünk,vettem már monacoban gumit 1x,többet nem szeretnék,a conti road attack volt 300 eur szereléssel
ugyanígy vagyok én is!
egy évben 1x veszek új gumit,amikor az éves nagy túrára megyek,mert azt egy használt nem bírná végig(vagy ha igen,minden minta elfogyna),és nem olyan vicces a hegyekben szakadó esőben slicken motorozni 700-800 km-t hazáig
nekem is tetszett a nagy tripla főleg az R amivel mentem csak hát nem olcsó hogy finoman fogalmazzak és nem tud többet mint a tuono - persze kevesebbet sem nekem holtversenyben a legjobb naked amivel eddig mentem, még egy brutale meg egy streetfighter kéne hogy teljes legyen a kép
ÍHát gyakorlatilag nyomatékgörbéről nem beszélhetünk.2500-tól 11e ig ott van a teljes nyomaték és a 106 lóerő 3/4-e is szépen lejön közepén.Nagyon kis folyékony a gép.Nekem bejön.
persze nincs ezzel gond engem nem zavar ha fogy a gumi csak az újat nem tudnám megfizetni
amúgy meg a kis tripla biztos nem rángatja annyira ha olyan lineáris mint a nagy eddig csak azzal volt szerencsém menni
meg ami még ad sztem a gumiknak a sok egykeró
nem tudom,hogy a triumph milyen erős és te,hogyan motorozol,de nekem kilyukadt a hasidom a motoron,mire hazaértem
volt egy-két szintkülönbséges kanyar,ott leért mindig
tényleg csapattuk neki mondjuk én mindig így megyek,csak még az rsv szokatlan egy kicsit
nem,de csapattam neki rendesen,valamint volt összesen 700-800 km,ahol elég szar volt az út(140 felett már kisimult ),ez a rész nagyon zabálta a gumit.
a maradék rész pedig fullos minőségű hegyi szakasz volt nagyobb arányban,kis forgalommal,ott pedig ami kifért rajta...
slickből meg egy szett szereléssel együtt 20 és dunlopból pl az első kibírt 3 hátsót
meg a másik ami amiatt szeretem a magasabb profil és 125/80 és 195/65 összeállításban nyomtam
tudsz belinkelni egy google-s útvonaltervet?