Nem a motor lóerejéről van szó, hanem a mért eredményről, a mérés pontosságáról. Egyébiránt mivel a pont a gumi az a felület amin keresztül a mérés tárgya és a mérőeszköz kölcsönhatásba kerül, meglehetősen furcsa nézőpont ezt hülyeségnek nevezni. Egyébiránt számtalan cikk tárgya volt már a teljesítménymérés és annak pontossága mind itthon, de főleg a világsajtóban, és mindenhol kiemelték a gumit mint meghatározó tényezőt. De lehet, hogy senki sem ért hozzá?
aki tud motorozni annak a V2 sem hoz meglepetést.
én anno vártam (sor4 után),hogy 6-7000-től "hátbarúg" a gyorsulás de nem történt meg mert egyenletesebb a nyomatékleadás,megszoktam hamar.
Nem kell 11000-ig pörgetni, a motorféknél meg nagyon kínozni kell, hogy a csúszókuplung csináljon valamit....normál vagy kicsit sportosabb utcai motorozásnál nem lesz gond. Meg amúgy sem. Jóindulatú,könnyen kezelhető,igazi sportmotor.
V2-őt sor4-el összehasonlítani olyan, mint a körtét az almával. Gyümölcs mindkettő de valakinek ez ízlik, valakinek az.
Volt sor4-em, nem egy világbajnok,öreg megbízható gép.
Két V2-őt sem lehet összehasonlítani,nem egyformák.
Volt TL-em is. Az is V2. KÖszönő viszonyban sincs az RSV-vel. Pedig csak 4 év küllönbség volt gyártási évben köztük.
Tanult barátom sorait visszaidézve: "A vételt az érzelmek irányítják."
Felesleges ezeket a V2-et hasonlítgatni, 98-ban debütált, akkor kb 97ben fejezték be a fejlesztést. 15éves. Miért nem egy korabeli Suzukival hasonlítgatjátok. Kis gyár lévén nem volt rőzse 2 évenként fejlesztgetni, a 2OO4es modellfrissítés sem hozott számottevő erőnövekedést. A vételt az érzelmek irányítják, nem a katalógus adatok.
Tessék az RSV4et hasonlítgatni, az most az aktuális.... (bajnok)
Bocs, de a menettulajdonság fogalmát kevered a menetteljesítménnyel.
Ami a "rötyi" RSV-t illeti az angol BIKE magazin - a(!) legtekintélyesebb szakújság a szigeten - minden idők tíz legjobb sportmotorja közé választotta az RSV-t - egyszerűen briliáns szerintük - ami pedig a menettulajdonságait illeti, a csupasz tesó Tuono - tök ugyanaz a váz, geometria, futómű, motor - a szintén angol RIDE magazin szerint "A" legjobban kezelhető motor a piacon - a régi V2 Tuono, nem az új. Lehet hogy nem értenek hozzá?
ha csak katalógus adatot nézel akkor sor4(így ánblokk nagyjából egyforma az összes),a V2-k pedig nyersek,valahogy nekem a 90-es évek elejének szupersport motorjait idézi,2x meggondolod mikor nyelezed le 1-esben...
míg el nem felejtem:
egy sor4-es gixxer,kawa,cbr odabasz bármelyik v2,nek egyenesben,gyorsulásban.
HA nem egy full profi kezeli őket még pályán is,mert sokkal könnyebben kezelhetőek
nem tudom mikor mentél te ezekkel a motorokkal?
én sor4 1000-ről ültem át a V2 1000-re.
Nyomatékosabb a V2,de nem alacsony fordulaton!sokkal többet kell rajta váltani,viszont 6000-7000 től kurva kemény
jobban lehet dönteni(alacsonyabb súlypont a blokk meg a szárazkarter miatt).
A sor 4 1000-el kis túlzással bárki elmotorozik,ezek a superbike v2-k pedig rángatnak,prüszkölnek,köpködnek és megmutatják mennyire nem is tudsz motorozni
A sor ezresek kifejezés egy kissé túl általános. Vannak könnyebb és nehezebb soros motorok is. Egyébként az rsv folyadékokkal feltöltve, üzemanyag nélkül 200 kiló alatt van, ez nem egy kifejezetten rossz érték.
http://i57.photobucket.com/alb...