Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Igaz ez egy K7-esé, de köszönő viszonyban sincs a tegnap belinkelt képpel.

http://i57.photobucket.com/alb...
teljesítmény méréskor átgumizzák a motort,mindig valami szart tesznek fel,mert a pad szétbassza
Nem a motor lóerejéről van szó, hanem a mért eredményről, a mérés pontosságáról. Egyébiránt mivel a pont a gumi az a felület amin keresztül a mérés tárgya és a mérőeszköz kölcsönhatásba kerül, meglehetősen furcsa nézőpont ezt hülyeségnek nevezni. Egyébiránt számtalan cikk tárgya volt már a teljesítménymérés és annak pontossága mind itthon, de főleg a világsajtóban, és mindenhol kiemelték a gumit mint meghatározó tényezőt. De lehet, hogy senki sem ért hozzá?
mondjuk neked az újabb van,de a régi rsv-t nem nevezném kezesnek...
azért egy sor 4-ről átülve újra kell tanulni motorozni,ha ugyanazt a tempót szeretnéd menni,mint előtte...
aki tud motorozni annak a V2 sem hoz meglepetést.
én anno vártam (sor4 után),hogy 6-7000-től "hátbarúg" a gyorsulás de nem történt meg mert egyenletesebb a nyomatékleadás,megszoktam hamar.
Nem kell 11000-ig pörgetni, a motorféknél meg nagyon kínozni kell, hogy a csúszókuplung csináljon valamit....normál vagy kicsit sportosabb utcai motorozásnál nem lesz gond. Meg amúgy sem. Jóindulatú,könnyen kezelhető,igazi sportmotor.
küllönbség fail. különbség.
"A vételt az érzelmek irányítják."
Ennyi.

V2-őt sor4-el összehasonlítani olyan, mint a körtét az almával. Gyümölcs mindkettő de valakinek ez ízlik, valakinek az.
Volt sor4-em, nem egy világbajnok,öreg megbízható gép.
Két V2-őt sem lehet összehasonlítani,nem egyformák.
Volt TL-em is. Az is V2. KÖszönő viszonyban sincs az RSV-vel. Pedig csak 4 év küllönbség volt gyártási évben köztük.

Tanult barátom sorait visszaidézve: "A vételt az érzelmek irányítják."
http://www.qwksvt.com/Lightnin...

olvasgassátok, hasznos infó
Partibob,

Nem tudom ki kezdte el terjeszteni ez a gumi hülyeséget!
Szerinted a motor lóereje mennyiben függ a gumitól?!
Felesleges ezeket a V2-et hasonlítgatni, 98-ban debütált, akkor kb 97ben fejezték be a fejlesztést. 15éves. Miért nem egy korabeli Suzukival hasonlítgatjátok. Kis gyár lévén nem volt rőzse 2 évenként fejlesztgetni, a 2OO4es modellfrissítés sem hozott számottevő erőnövekedést. A vételt az érzelmek irányítják, nem a katalógus adatok.
Tessék az RSV4et hasonlítgatni, az most az aktuális.... (bajnok)
Na végre egy vidám hang! De bocs, pontosan mire is gondoltál?
Tisztában vagyok vele, de úgy is kevés.
Jezud mennyi hulyeseget hordatok itt ossze
tetszik nekem a feeling nagyon,ha megtanulok rajta motorozni,sokkal nagyobb élmény lesz,mint amit idáig kaptam
Azért ez így koránt sem bizalomépítő. Remélem egy kissé túloztál!
Vagy lehet hogy mazochista vagy?
Bizony bizony!

Ezért is linkeltem be, ha már minden folyadék a gépben van akkor már 201kg.
A száraz tömeg, nem azonos a folyadékokkal feltöltött tömeggel.
Ha lehet hinni az adatoknak akkor a GSXR-1000 K5
Száraz tömege 166kg

Forrás:http://en.wikipedia.org/wiki/S...

Bocs, de a menettulajdonság fogalmát kevered a menetteljesítménnyel.
Ami a "rötyi" RSV-t illeti az angol BIKE magazin - a(!) legtekintélyesebb szakújság a szigeten - minden idők tíz legjobb sportmotorja közé választotta az RSV-t - egyszerűen briliáns szerintük - ami pedig a menettulajdonságait illeti, a csupasz tesó Tuono - tök ugyanaz a váz, geometria, futómű, motor - a szintén angol RIDE magazin szerint "A" legjobban kezelhető motor a piacon - a régi V2 Tuono, nem az új. Lehet hogy nem értenek hozzá?
ha csak katalógus adatot nézel akkor sor4(így ánblokk nagyjából egyforma az összes),a V2-k pedig nyersek,valahogy nekem a 90-es évek elejének szupersport motorjait idézi,2x meggondolod mikor nyelezed le 1-esben...
míg el nem felejtem:
egy sor4-es gixxer,kawa,cbr odabasz bármelyik v2,nek egyenesben,gyorsulásban.
HA nem egy full profi kezeli őket még pályán is,mert sokkal könnyebben kezelhetőek
nem tudom mikor mentél te ezekkel a motorokkal?
én sor4 1000-ről ültem át a V2 1000-re.
Nyomatékosabb a V2,de nem alacsony fordulaton!sokkal többet kell rajta váltani,viszont 6000-7000 től kurva kemény
jobban lehet dönteni(alacsonyabb súlypont a blokk meg a szárazkarter miatt).
A sor 4 1000-el kis túlzással bárki elmotorozik,ezek a superbike v2-k pedig rángatnak,prüszkölnek,köpködnek és megmutatják mennyire nem is tudsz motorozni
Egy GSX-R 1000 k5 meg 166 kg:)))))) O04]
A sor ezresek kifejezés egy kissé túl általános. Vannak könnyebb és nehezebb soros motorok is. Egyébként az rsv folyadékokkal feltöltve, üzemanyag nélkül 200 kiló alatt van, ez nem egy kifejezetten rossz érték.