TARKA úr! Ha figyeltél volna pont arról beszélek mint Ágó! De az is lehet hogy az RSV-ket mindenhogy kevesebbre mérik meg mint amennyik valójában, mert amúgy túl erősek lennének, és félelmetes lenne a valós adat!
Jah, annyira nem lehet hülye egy fékpados hogy 80 fokra fel melegítsen egy slick gumit mérés előtt, mert úgy lehet több lenne a veszteség, de úgy sem 15!
Ekkora baromságot hogy 15 pacinak oda a fékpadon egy nagyon puha gumi miatt! 13 év alatt volt kb. 60 fékpadolásom Végh Janinál (régen még nem volt saját fékpadja a Motorradnál a Nagykőrösi úton mért Jani) és kb. 1-2 lóerő volt a különbség a kemény és a puha gumi között. Mert egy tizedest elírt az újság az egy dolog, de az a baj hogy ezt a sok hozzá nem értő el is hiszi!
Szia Ágó!
Remélem nem haragszol a múltkori vitánk miatt? Kellene nekem 04-05 10-eshez fokozat kijelző ami kiveszi a körny. véd. tiltást is. Úgy tudom a 10-en külön van ettől a 300-as tiltás, legalábbis a régebbi Csunderlikos egységek azok külön voltak. Ha tudsz segíteni akkor írj légyszives a ZX10R oldalra. Sok energiád lehet ha hajnal 1-kor még fórumozol a RSV-ekkel!
Köszönöm a kimerítő választ. Majd a közeljövőben lévő tanfolyamon amikor mellettem ül esetleg, megveregetem a vállát.
Ettől függetlenül a cikket nem fogom elolvasni, már ha nem haragszol érte.
De legyen neked igazat. Ha te elhiszed, hogy a gumi választása közel 10% teljesítmény növekedést hoz, hát legyen.
Azt meg persze ezek után én sem értem, hogy olyan motorversenyeken, ahol nincs a gumi gyártója/tipusa meghatározva, azok miért nem a legjobb "LE" gumival mennek?! Vagy nem voltak még teljesítménymérő padon, esetleg direkt a szarabb gumit teszik fel, vagy lehet ők sem olvasták még ezt a "cikket" ?! Lehet...
2012 Január, Superbike Magazine - az angol kiadás természetesen - 94.-95. oldal. A téma: teljesítménymérés a Dyno padon. Aki nyilatkozik: egy Martin nevű fickó, a Dynojet UK embere, aki vajon mivel foglalkozik, nos Ő az aki a British Superbike versenysorozaton a Dynojet Mobile Dyno padot üzemelteti ( tökre amatőr a fickó, nem igaz? )
Idézet a cikkből: "Different conpounds and especially the different carcass and sidewall constructions can make a difference of 15 bhp in a superbike making 200 bhp. "
A fenti idézet fordítása (ha valaki nem értené): A különböző (gumi)anyagösszetétel és különösen a különböző szövetváz és oldalfal konstrukciók akár 15 lóerő különbséget is jelenthetnek egy kétszáz lóerős szuperbike esetén.
Ezen kívül még egy csomó tényezőről szó van a cikkben ami befolyásolja a mérési eredményeket, javaslom olvasd el!
Ennyit arról hogy mit tudok és mit nem. Mielőtt legközelebb meghazudtolsz, előbb udvariasan érdeklődj talán, hogy honnan veszem az információt.
Egyébként pedig javaslom, hogy a legközelebbi szakmai továbbképzésen, ami ahogy megosztottad velünk, oly sokba kerül, figyelj egy picit jobban, ne csak a pénz menjen.
ennél már csak az volt jobb mikor a Fradi meccsen felismerték a kollégát és csak úgy szolóngatták hogy Zászlósúr így meg úgy, nem győzte csitítani, nagyon félt hogy megverik.
Az RSV-be bele kell faragni egy GSX-R 1000 k9 vagy ZX10R 08 blokkot, és akkor hiba nem lesz, és akkor megy alul, középen, meg fönt is. De lenne egy nagy hátulütője, valószínűleg egy pár RSV tulajnak tele szaladna a gatya!
Remélem nem haragszol a múltkori vitánk miatt? Kellene nekem 04-05 10-eshez fokozat kijelző ami kiveszi a körny. véd. tiltást is. Úgy tudom a 10-en külön van ettől a 300-as tiltás, legalábbis a régebbi Csunderlikos egységek azok külön voltak. Ha tudsz segíteni akkor írj légyszives a ZX10R oldalra. Sok energiád lehet ha hajnal 1-kor még fórumozol a RSV-ekkel!
Köszönöm a kimerítő választ. Majd a közeljövőben lévő tanfolyamon amikor mellettem ül esetleg, megveregetem a vállát.
Ettől függetlenül a cikket nem fogom elolvasni, már ha nem haragszol érte.
De legyen neked igazat. Ha te elhiszed, hogy a gumi választása közel 10% teljesítmény növekedést hoz, hát legyen.
Azt meg persze ezek után én sem értem, hogy olyan motorversenyeken, ahol nincs a gumi gyártója/tipusa meghatározva, azok miért nem a legjobb "LE" gumival mennek?! Vagy nem voltak még teljesítménymérő padon, esetleg direkt a szarabb gumit teszik fel, vagy lehet ők sem olvasták még ezt a "cikket" ?! Lehet...
Idézet a cikkből: "Different conpounds and especially the different carcass and sidewall constructions can make a difference of 15 bhp in a superbike making 200 bhp. "
A fenti idézet fordítása (ha valaki nem értené): A különböző (gumi)anyagösszetétel és különösen a különböző szövetváz és oldalfal konstrukciók akár 15 lóerő különbséget is jelenthetnek egy kétszáz lóerős szuperbike esetén.
Ezen kívül még egy csomó tényezőről szó van a cikkben ami befolyásolja a mérési eredményeket, javaslom olvasd el!
Ennyit arról hogy mit tudok és mit nem. Mielőtt legközelebb meghazudtolsz, előbb udvariasan érdeklődj talán, hogy honnan veszem az információt.
Egyébként pedig javaslom, hogy a legközelebbi szakmai továbbképzésen, ami ahogy megosztottad velünk, oly sokba kerül, figyelj egy picit jobban, ne csak a pénz menjen.
Hajtómű: 2 db Klimov RD–33 gázturbinás sugárhajtómű utánégetővel
Tolóerő : 86,4 kN (fékpadon)(kurvára nem kevés)
Amúgy tök mindegy,mindegyiknek megvannak az előnyei-hátrányai,innentől azon múlik kinek mi tetszik jobban...
RSV forumba belinkelni azt a képet...olyan, mintha a Fradi B középbe elkiabálom magam, hogy hajrá újpest.