Igen, mivel ne csak a diagrammot nézd, hanem a mértékegységét is.
Míg a mi általunk felrakott diagrammon Nm a mértékegység, addig a te általad felrakottban pedig ft-lb.
Beszéltek itt kéket-zöldet mint a sebesült katona. A keréken mért teljesítményt mindig lerontja a lánc gördülőellenállása. Akár 15-20%-ot is Egy mille max 110 lovacskát tesz le az aszfaltra, aki meg nem motult tölt bel, annak még százat se.
Nem igazán értem amiket irsz?!
Amit én linkeltem be, az cca. 159LE keréken széria állapotában (cca. 183LE).
Amit te linkeltél be az Power Commanderrel és feltehetőleg kipufogóval vagy kipufogó rendszerrel cca. 168LE keréken (cca. 193LE)
Nem értem mi ezzel a gondod?! szerintem eléggé reális!
ez a jó köridő amúgy sokkal inkább pilóta és beállítás kérdése miért tud Talma 1:50 körüli időket menni a cbr600rr-el egy nyílt napon és Józsi vagy XY miért megy csak 2:00 körül egy s1000rr-el... na ugye itt látszik hogy a motor mindig többet tud mint amit a pilóta ki tud hozni belőle
ezt már nagyon sokszor tárgyaltuk mi is hogy az lenne az igazi ha lenne egy profi pilóta akit nem érdekel csak hogy jó időt menjen és ugyan azon a pályán egymás után menne a gépekkel sok kört és akkor meg lehetne nézni melyik a gyorsabb vagy sem de még ott is benne van hogy pl lehet ugyan az a gumi kevésbé passzol egy sor4hez vagy egy v2-höz a pilótának is jobban bejön az egyik mint a másik szóval ennek objektív eredménye soha nem lesz de nem is kell
mind ugyan azért ülünk fel a motorra hogy jól érezzük magunkat tök mind1 hogy sor4 vagy v2 lényeg hogy a tulajnak bejöjjön az érzés
hát erre a sok mindenre sor4 kontra v2 votl amiben volt igazság de voltak totál faszságok is de mind1 is ez úgyis egy parttalan vita
lényeg akinek varrógép kell mert az szereti vegyen azt és élvezze nincs ezzel semmi gond jó gépek azok is
akinek meg valami más kell azoknak ott van a traktor egy szerintem ezerszer élvezetesebb motorozásra ami nem lassabb max egy nagy egyenesben mint a sor4-en mert az tény hogy a ringen nekem is elmegy egy r1 vagy gixxer a célegyenesben kb 3-4 motorhosszt ha egyszerre fordulunk a ráfordítóban de utána tutira a célegyenes végén ki lesz fékezve és jobbat tudsz vele fordulni és utána már nem lesz gyorsabb a sor4
én kezesnek nevezném mert nagyon könnyen vezethető a váz stb miatt
ami a gond lehet hogy ha nem kezeli az ember okosan a gázt meg a féket akkor lehetnek gondok mert tud agresszív lenni de sztem aki tud motorozni annak nem lesz vele gondja
Amit én beküldtem, az egy teljesen stock motor mérése (gyári kipufogó, gyári légszűrő, stb..).
Amit te belinkeltél, az pedig egy power commanderrel beállított - feltehetőleg nem gyári kipufogóval lévő motoré!
Szerinted a két mérés közötti eltérés lehetséges, mondjuk egy kipufogó rendszer + Power Commander V?!
Az elöbb is értettem, amit irtál, csak a kérdésemre nem tudtál semmilyen választ adni. Az hogy milyen cikkek jelentek meg, arról meg végképpen nem.
Az is "köztudott", hogy a pad tönkre teszi a gumit, meg a motort is, stb...
Ezek a szokásos a szomszédom tud olyan emberről, aki már látott olyan embert, aki hallotta, hogy a szomszédja látta.... stb...
Mi egy motor végig kísérleteztünk guminyomás tesztre és 0.9 - 3-ig végig mértük jó sok lépcsőben és nem volt érdemi különbség.
Azt tudjuk, hogy vannak itthon olyan padok, amik a gumitól más eredményt hoznak ki... de ez nem a gumi hibája...
Ahogy tanult kollégám szokta volt mondani: "jobb egy kérdés, mint száz keresés"