Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Bocs ha megsértettem valaki RSV-t, de ez az én személyes tapasztalatom, és nem csak az RSV és VTR-ről, de a Ducati 999-esnek ilyen a menet tulajdonsága!
Én mentem RSV-vel, VTR SP 2-vel is. Annyi hogy amikor elindulsz vele és oda húzod neki 1000-1500-ról akkor igen hirtelen megugrik de, utána nem megy sem 4000-nél sem 5000-nél meg sehol sem egy soroshoz képest, és akkor várnád hogy majd biztos 10000-után jön még a tüzijáték, és nem jön semmi, csak a leszabályzás:))))
Biztos.
Biztos még nem mentek ezres v2vel, csak hallották vhol, h így meg úgy a nyomaték
Inkább a V2-őt fikáztuk nem az RSV-t.
Valójában ez nem fikázás csak amikor jönnek a V2 irtózatos nyomatékával amit sem a dynopad, sem a nyomatékrugalmasság nem igazol....
Jól lefikázták az rsv-t, aztán továbbálltak
Ez keréklóerő. Szorozd meg 1.15-el és kijön a főtengelyes adat.
Ha nem tévedek a szabály az, hogy két mérést csak akkor szabad közvetlenül összehasonlítani, ha minden tényező azonos, még az is jelentős eltérést jelenthet, ha más gumi van a két motoron. Félre ne érts, tuti hogy a gsxr sokkal erősebb, de ez a 119 lóerő nem túl kevés a 143-ból. Ennyit a CB 1000R is odatesz az pedig csak 126 hivatalosan. Egyébként milyen potenciál van egy RSV ben (2007 - es) szerinted "optimalizálás" segítségével a gyári állapothoz képest?
A sor 1000-ek nem kevés súly előnyben vannak az RSV-vel szemben ami elég előnyös érv!
Sor4-el egyértelműen könnyebb motorozni. Kisebbek a terhelésváltási reakciók. A V2 nem azért stabilabb lapon mert jobb konstrukció hanem mert általában Ducatiról vagy RSV1000-ről beszélünk ami öhlinses marchesinis kutyafaszát feltételez, 1 üléssel, betonkemény futóművel. De pl. a Kawasakim gyárilag olyan kemény futóművel jön ki ami nekem már sok.
Szerintem nem az a kérdés, hogy melyik az erősebb ( gsxr v. rsv ) hiszen ez teljesen egyértelmű, akárcsak az, hogy átlagos motoros egy ezres sor négyest nem fog tudni kimotorozni még pályán sem ( talán a honda kivétel ) A kérdés számomra úgy hangzik, hogy kezelhetőségben melyik a jobb egy amatőr pilóta részére, melyikkel könnyebb gyorsan menni a pályán? Valóban érezhető-e a V2 előnye a tapadásban, pédául lapra téve illetve kigyorsításon, mert ugye elvileg ez a helyzet, de valójában......?
Egyébként a V2 fíling szerintem elsősorban a hang, illetve az a pulzálás amitől érzed ahogy dolgozik alattad a motor. Vagy nem?
Nem nem 10000-nél kezd el döngicsélni!
naaaah.... olyannal már mentem, elég jó, csak hát sor 4 nah :) a 2012 es gixxer viszont nagyon tetszik, kipróbálnék egy olyat, csak szerintem az újak meg már méretre kicsik, elveszettnek érzem magam rajtuk... 636 os kawát is mikor próbáltam mint ha gyerekmotor lenne, közbe meg kis méregzsák,,,10 000 től :)
Tibi gyere át a ZX10-re és elmondom!
2002-ben valószínű a GSX-R 1000 K1-K2.
Tényleg. Versenyezni vetted a ZX-10R-t vagy valami biznic?
Eddig heves Kawasaki utálatot tanúsítottál.
ha tavasszal alám vág valaki egy 1000 sor 4 et szivesen meghajtom,és én is oda adom az rsv-t egy körre szivesen ... :) nincs nekem azzal se semmi bajom, csak nekem a v2 jobban fekszik meg jobban szeretem, és mint minden tulaj elfogult vagyok a saját gépemmel.... de 2002 es vasak közül tényleg kíváncsi lennék h melyik a leggyorsabb a pályán(egy elfogulatlan profi pilótával)...
Igen én is gondoltam, hogy összerittyentek valamit a meglévő adataimból de már elfelejtettem hogy kell.
Erre még van egy történetem. Nem emlékszem mikor talán 2010-ben voltunk egy pályanapon a fórummal (gsxrfans.hu) ott volt a Kenyér (RSV100 tán 02-es?) meg a Baluska (RSV1000 04?) és mind a kettőnek elment a fékje. A jó kis Brembo.
Most így belegondolva Suzukis fórumtag nem is volt kint aznap.
csak hogy legyen min "csámcsogni"
Ugyan már. Kigyorsításon egy rendes pilóta sor4 1000-el 7-8000-es fordulaton van. Úgy megy el mint a vonatfütty. Jó nem kukucskaringen.
Tőlem lendíthetjük a fórumot csak ne fajuljon el.
Tavaszra ha van rá mód, menj egyet egy újabb sor 1000-el és valószínűleg más lesz a véleményed minden téren
az meg lehet hogy egyenesbe megeszi simán, de pályán a kigyorsításon jöhettek a sornégyekkel... ha meg a féket,futóművet nézzük az én helyzetemben egy 2002 es gépnél, akkor eléggé hátrányba lennének a sornégyek...(lehet fellendül most megint a fórum )
Így van Tibikém ebben egyet értünk, talán 3000-ig, de utána nagyon nagy bajban van az RSV-1000 a GSX-R 1000-hez, vagy a ZX10R-hez képest, fön pedig egy GSX-R 750 is odavág neki!
az lehet, én azt mondom el amit a seggemmel éreztem,és ott sokkal durvább alacsony fordulaton a v2, és ez nem mindíg feltétlenül előny.... de SZERINTEM így van...